Ponad 400 domen
w zasięgu ręki.
Wybierz najlepszą dla siebie.
Poczekaj!
Już za chwilę zobaczysz wyniki wyszukiwania…

Zestawy do obsługi podpisu elektronicznego


Elektroniczne dostarczanie pism sądowych


Dla Sędziów i Służb Penitencjarnych


Dla branży medycznej


Dla Płatników Urzędu Celnego


Dla Ośrodków Szkolenia Kierowców


Wszystkie zestawy


Przeniesienie certyfikatu kwalifikowanego do CERTUM


Przeniesienie certyfikatu kwalifikowanego do Certum

Przeniesienie certyfikatu kwalifikowanego do Certum

Cena: 84,99
Sztuk:

Twój certyfikat wkrótce straci ważność?

Chcesz podpisywać dokumenty, korzystając z technologii największego polskiego Centrum Autoryzacji - CERTUM PCC? Już teraz przenieś swój e-podpis i skorzystaj z najlepszej oferty na rynku.

Oferta skierowana jest do osób i przedsiębiorstw korzystających z dostawców podpisów kwalifikowanych innych niż CERTUM PCC. Mogą oni przenieść ważny certyfikat e-podpisu lub odnowić wygasający.

Przeniesienie polega na wydaniu nowego certyfikatu kwalifikowanego, na nowej karcie kryptograficznej cryptoCertum.

Domeny.pl zapewnią Ci wsparcie na etapie przygotowania dokumentacji oraz pomogą szybko uzyskać nowy certyfikat kwalifikowany.

  • doświadczone i pomocne wsparcie
  • niezawodną i bezpieczną technologię
  • uznaną markę urzędu certyfikacyjnego
Wymagania Zastosowanie Możliwości
rozwiń opis
Zestaw CERTUM Mini bez czytnika do podpisu elektronicznego

Zestaw CERTUM Mini bez czytnika do podpisu elektronicznego

Cena: 195,00
Sztuk:

Zestaw CERTUM Mini bez czytnika dedykowany jest użytkownikom posiadającym czytnik kart kryptograficznych.

Certyfikat zawarty w zestawie może być wykorzystywany do podpisywania m.in. deklaracji do ZUS i e-deklaracji podatkowych w imieniu własnym lub w imieniu przedsiębiorstw, instytucji, organów administracji, etc.

W skład zestawu wchodzą:

  • karta kryptograficzna MINI
  • płyta z oprogramowaniem
  • certyfikat kwalifikowany CERTUM
  • kwalifikowany znacznik czasu (5000 sztuk/miesiąc)
Wymagania Zastosowanie Możliwości
rozwiń opis
Zestaw CERTUM Mini do podpisu elektronicznego

Zestaw CERTUM Mini do podpisu elektronicznego

Cena: 245,00
Sztuk:

Zestaw CERTUM Mini to kompleksowy zestaw do obsługi podpisu elektronicznego, zawierający certyfikat kwalifikowany, miniaturową kartę na której zapisany jest certyfikat oraz poręczny czytnik.

Niewielkie rozmiary elementów składających się na zestaw CERTUM Mini sprawiają, że jest on łatwy w przenoszeniu i wygodny w użyciu. Docenią go z pewnością osoby potrzebujące łatwego dostępu do kwalifikowanego podpisu bez względu na miejsce wykonywania pracy.

Certyfikat zawarty w zestawie może być wykorzystywany do podpisywania m.in. deklaracji do ZUS i e-deklaracji podatkowych w imieniu własnym lub w imieniu przedsiębiorstw, instytucji, organów administracji, etc.

W skład zestawu wchodzą:

  • czytnik kart ACS ACR38T Plug-in
  • karta kryptograficzna
  • płyta z oprogramowaniem
Wymagania Zastosowanie Możliwości
rozwiń opis
Zestaw CERTUM Standard bez czytnika do podpisu elektronicznego

Zestaw CERTUM Standard bez czytnika do podpisu elektronicznego

Cena: 195,00
Sztuk:

Zestaw CERTUM Standard bez czytnika dedykowany jest użytkownikom posiadającym czytnik kart kryptograficznych.

Certyfikat zawarty w zestawie może być wykorzystywany przez płatników składek ZUS do podpisywania deklaracji.

W skład zestawu wchodzą:

  • karta kryptograficzna STANDARD
  • płyta z oprogramowaniem
  • certyfikat kwalifikowany CERTUM
  • kwalifikowany znacznik czasu (5000 sztuk/miesiąc)
Wymagania Zastosowanie Możliwości
rozwiń opis
Zestaw MultiBox Mini

Zestaw MultiBox Mini

Cena: 265,00
Sztuk:

W skład zestawu wchodzą:

  • Zestaw Certum MINI z podpisem elektronicznym
  • Certyfikat ID do szyfrowania poczty

W skład zestawu CERTUM Mini wchodzą:

  • Czytnik kart ACS ACR38T Plug-in
  • Karta kryptograficzna mini
  • Płyta z oprogramowaniem
  • Certyfikat kwalifikowany CERTUM
  • Kwalifikowany znacznik czasu (5000 sztuk/miesiąc)

Certyfikat niekwalifikowany zaufany do szyfrowania poczty do wyboru:

  • Wariant na 1 rok z certyfikatem Basic ID
  • Wariant na 2 lata z certyfikatem Enterprise ID.
Wymagania Zastosowanie Możliwości
rozwiń opis
Zestaw MultiBox Standard

Zestaw MultiBox Standard

Cena: 255,00
Sztuk:

W skład zestawu wchodzą:

  • Zestaw CERTUM Standard z podpisem elektronicznym
  • Certyfikat ID do szyfrowania poczty

W skład zestawu CERTUM Standard wchodzą:

  • Czytnik kart ACS ACR38 USB
  • Karta kryptograficzna standard
  • Płyta z oprogramowaniem
  • Certyfikat kwalifikowany CERTUM
  • Kwalifikowany znacznik czasu (5000 sztuk/miesiąc)

Certyfikat niekwalifikowany zaufany do szyfrowania poczty do wyboru:

  • Wariant na 1 rok z certyfikatem Basic ID
  • Wariant na 2 lata z certyfikatem Enterprise ID.
Wymagania Zastosowanie Możliwości
rozwiń opis
Zestaw CERTUM Standard do podpisu elektronicznego

Zestaw CERTUM Standard do podpisu elektronicznego

Cena: 235,00
Sztuk:

Zestaw CERTUM Standard to kompleksowy zestaw do obsługi podpisu elektronicznego, zawierający certyfikat kwalifikowany, kartę na której zapisany jest certyfikat oraz czytnik kart.

Certyfikat zawarty w zestawie może być wykorzystywany przez płatników składek ZUS do podpisywania deklaracji.

W skład zestawu wchodzą:

  • czytnik kart ACS ACR38 USB
  • karta kryptograficzna
  • płyta z oprogramowaniem
Wymagania Zastosowanie Możliwości
rozwiń opis
Zestaw CERTUM Standard dla Doręczycieli pism sądowych

Zestaw CERTUM Standard dla Doręczycieli pism sądowych

Cena: 233,00
Sztuk:

Zestaw CERTUM Standard to kompleksowy zestaw do obsługi podpisu elektronicznego, zawierający certyfikat kwalifikowany, kartę na której zapisany jest certyfikat oraz czytnik kart.

Zestaw dedykowany jest Doręczycielom pism sądowych w celu przesyłania formularzy odbioru przesyłek.

W skład zestawu wchodzą:

  • czytnik kart ACS ACR38 USB
  • karta kryptograficzna
  • płyta z oprogramowaniem
Wymagania Zastosowanie Możliwości
rozwiń opis
Zestaw CERTUM Standard dla Ośrodków Szkolenia Kierowców

Zestaw CERTUM Standard dla Ośrodków Szkolenia Kierowców

Cena: 233,00
Sztuk:

Zestaw CERTUM Standard to kompleksowy zestaw do obsługi podpisu elektronicznego, zawierający certyfikat kwalifikowany, kartę na której zapisany jest certyfikat oraz czytnik kart.

Zestaw dedykowany jest Ośrodkom Szkolenia Kierowców do zarządzania danymi kursantów oraz Płatnikom składek ZUS do podpisywania deklaracji.

W skład zestawu wchodzą:

  • czytnik kart ACS ACR38 USB
  • karta kryptograficzna
  • płyta z oprogramowaniem
Wymagania Zastosowanie Możliwości
rozwiń opis
Zestaw CERTUM Mini dla Płatników Urzędu Celnego

Zestaw CERTUM Mini dla Płatników Urzędu Celnego

Cena: 243,00
Sztuk:

Zestaw CERTUM Mini to kompleksowy zestaw do obsługi podpisu elektronicznego, zawierający certyfikat kwalifikowany, miniaturową kartę na której zapisany jest certyfikat oraz poręczny czytnik.

Niewielkie rozmiary elementów składających się na zestaw CERTUM Mini sprawiają, że jest on łatwy w przenoszeniu i wygodny w użyciu. Docenią go z pewnością osoby potrzebujące łatwego dostępu do kwalifikowanego podpisu bez względu na miejsce wykonywania pracy.

Zawarty dedykowany jest płatnikom Urzędów Celnych.

W skład zestawu wchodzą:

  • czytnik kart ACS ACR38T Plug-in
  • karta kryptograficzna
  • płyta z oprogramowaniem
Wymagania Zastosowanie Możliwości
rozwiń opis
Zestaw CERTUM Mini dla branży medycznej

Zestaw CERTUM Mini dla branży medycznej

Cena: 243,00
Sztuk:

Zestaw CERTUM Mini to kompleksowy zestaw do obsługi podpisu elektronicznego, zawierający certyfikat kwalifikowany, miniaturową kartę na której zapisany jest certyfikat oraz poręczny czytnik.

Niewielkie rozmiary elementów składających się na zestaw CERTUM Mini sprawiają, że jest on łatwy w przenoszeniu i wygodny w użyciu. Docenią go z pewnością osoby potrzebujące łatwego dostępu do kwalifikowanego podpisu bez względu na miejsce wykonywania pracy.

Zestaw dedykowany jest podmiotom wykonującym działalność medyczną i spełnia wymogi Ministerstwa Zdrowia w zakresie obowiązku składania wniosków o praktykach lekarskich w postaci elektronicznej.

W skład zestawu wchodzą:

  • czytnik kart ACS ACR38T Plug-in
  • karta kryptograficzna
  • płyta z oprogramowaniem
Wymagania Zastosowanie Możliwości
rozwiń opis
Zestaw CERTUM Standard dla Płatników Urzędu Celnego

Zestaw CERTUM Standard dla Płatników Urzędu Celnego

Cena: 233,00
Sztuk:

Zestaw CERTUM Standard to kompleksowy zestaw do obsługi podpisu elektronicznego, zawierający certyfikat kwalifikowany, kartę na której zapisany jest certyfikat oraz czytnik kart.

Zestaw dedykowany jest płatnikom Urzędów Celnych.

W skład zestawu wchodzą:

  • czytnik kart ACS ACR38 USB
  • karta kryptograficzna
  • płyta z oprogramowaniem
Wymagania Zastosowanie Możliwości
rozwiń opis
Zestaw CERTUM Standard dla branży medycznej

Zestaw CERTUM Standard dla branży medycznej

Cena: 233,00
Sztuk:

Zestaw CERTUM Standard to kompleksowy zestaw do obsługi podpisu elektronicznego, zawierający certyfikat kwalifikowany, kartę na której zapisany jest certyfikat oraz czytnik kart.

Zestaw dedykowany jest podmiotom wykonującym działalność medyczną i spełnia wymogi Ministerstwa Zdrowia w zakresie obowiązku składania wniosków o praktykach lekarskich w postaci elektronicznej.

W skład zestawu wchodzą:

  • czytnik kart ACS ACR38 USB
  • karta kryptograficzna
  • płyta z oprogramowaniem
Wymagania Zastosowanie Możliwości
rozwiń opis
Zestaw CERTUM Mini dla Sędziów i Służb Penitencjarnych

Zestaw CERTUM Mini dla Sędziów i Służb Penitencjarnych

Cena: 240,00
Sztuk:

Zestaw CERTUM Mini to kompleksowy zestaw do obsługi podpisu elektronicznego, zawierający certyfikat kwalifikowany, miniaturową kartę na której zapisany jest certyfikat oraz poręczny czytnik.

Niewielkie rozmiary elementów składających się na zestaw CERTUM Mini sprawiają, że jest on łatwy w przenoszeniu i wygodny w użyciu. Docenią go z pewnością osoby potrzebujące łatwego dostępu do kwalifikowanego podpisu bez względu na miejsce wykonywania pracy.

Zawarty dedykowany jest Sędziom oraz pracownikom Służb Penitencjarnych.

W skład zestawu wchodzą:

  • czytnik kart ACS ACR38T Plug-in
  • karta kryptograficzna
  • płyta z oprogramowaniem
Wymagania Zastosowanie Możliwości
rozwiń opis
Zestaw CERTUM Standard dla Sędziów i Służb Penitencjarnych

Zestaw CERTUM Standard dla Sędziów i Służb Penitencjarnych

Cena: 230,00
Sztuk:

Zestaw CERTUM Standard to kompleksowy zestaw do obsługi podpisu elektronicznego, zawierający certyfikat kwalifikowany, kartę na której zapisany jest certyfikat oraz czytnik kart.

Zestaw dedykowany jest Sędziom oraz pracownikom Służb Penitencjarnych.

W skład zestawu wchodzą:

  • czytnik kart ACS ACR38 USB
  • karta kryptograficzna
  • płyta z oprogramowaniem
Wymagania Zastosowanie Możliwości
rozwiń opis
Zestaw CERTUM Mini dla Doręczycieli pism sądowych

Zestaw CERTUM Mini dla Doręczycieli pism sądowych

Cena: 243,00
Sztuk:

Zestaw CERTUM Mini to kompleksowy zestaw do obsługi podpisu elektronicznego, zawierający certyfikat kwalifikowany, miniaturową kartę na której zapisany jest certyfikat oraz poręczny czytnik.

Niewielkie rozmiary elementów składających się na zestaw CERTUM Mini sprawiają, że jest on łatwy w przenoszeniu i wygodny w użyciu. Docenią go z pewnością osoby potrzebujące łatwego dostępu do kwalifikowanego podpisu bez względu na miejsce wykonywania pracy.

Zawarty dedykowany jest Doręczycielom pism sądowych w celu przesyłania formularzy odbioru przesyłek.

W skład zestawu wchodzą:

  • czytnik kart ACS ACR38T Plug-in
  • karta kryptograficzna
  • płyta z oprogramowaniem
Wymagania Zastosowanie Możliwości
rozwiń opis
Zestaw CERTUM Mini dla Ośrodków Szkolenia Kierowców

Zestaw CERTUM Mini dla Ośrodków Szkolenia Kierowców

Cena: 243,00
Sztuk:

Zestaw CERTUM Mini to kompleksowy zestaw do obsługi podpisu elektronicznego, zawierający certyfikat kwalifikowany, miniaturową kartę na której zapisany jest certyfikat oraz poręczny czytnik.

Niewielkie rozmiary elementów składających się na zestaw CERTUM Mini sprawiają, że jest on łatwy w przenoszeniu i wygodny w użyciu. Docenią go z pewnością osoby potrzebujące łatwego dostępu do kwalifikowanego podpisu bez względu na miejsce wykonywania pracy.

Zawarty dedykowany jest Ośrodkom Szkolenia Kierowców do zarządzania danymi kursantów oraz Płatnikom składek ZUS do podpisywania deklaracji.

W skład zestawu wchodzą:

  • czytnik kart ACS ACR38T Plug-in
  • karta kryptograficzna
  • płyta z oprogramowaniem
Wymagania Zastosowanie Możliwości
rozwiń opis
Zestaw CERTUM Mini bez czytnika do podpisu elektronicznego + UniBackup 3GB

Zestaw CERTUM Mini bez czytnika do podpisu elektronicznego + UniBackup 3GB

Cena: 95,00
Sztuk:

Oferta promocyjna dla klientów posiadających unieważnione certyfikaty kwalifikowane wydane przez firmę Centrum MobiCert sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie*.

Zestaw CERTUM Mini bez czytnika dedykowany jest użytkownikom posiadającym czytnik kart kryptograficznych.

Certyfikat zawarty w zestawie może być wykorzystywany do podpisywania m.in. deklaracji do ZUS i e-deklaracji podatkowych w imieniu własnym lub w imieniu przedsiębiorstw, instytucji, organów administracji, etc.

W skład zestawu wchodzą:

  • karta kryptograficzna MINI
  • płyta z oprogramowaniem
  • certyfikat kwalifikowany CERTUM
  • kwalifikowany znacznik czasu (5000 sztuk/miesiąc)
  • UniBackup 3GB

Uwaga: w celu skorzystania z niniejszej oferty promocyjnej niezbędne jest okazanie lub przesłanie w formie skanu umowy lub karty kryptograficznej uzyskanej w firmie MobiCert sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie

* - Spółka MobiCert z dniem 13 listopada 2013 r została wykreślona przez Ministerstwo Gospodarki z rejestru kwalifikowanych podmiotów świadczących usługi certyfikacyjne. [Źródło: http://www.mg.gov.pl/node/19478 ]

Wymagania Zastosowanie Możliwości Zalety unibackup
rozwiń opis
Zestaw CERTUM Standard bez czytnika do podpisu elektronicznego + UniBackup 3GB

Zestaw CERTUM Standard bez czytnika do podpisu elektronicznego + UniBackup 3GB

Cena: 95,00
Sztuk:

Oferta promocyjna dla klientów posiadających unieważnione certyfikaty kwalifikowane wydane przez firmę Centrum MobiCert sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie*.

Zestaw CERTUM Standard to kompleksowy zestaw do obsługi podpisu elektronicznego, zawierający certyfikat kwalifikowany, kartę na której zapisany jest certyfikat oraz czytnik kart.

Certyfikat zawarty w zestawie może być wykorzystywany przez płatników składek ZUS do podpisywania deklaracji.

W skład zestawu wchodzą:

  • karta kryptograficzna STANDARD
  • płyta z oprogramowaniem
  • certyfikat kwalifikowany CERTUM
  • kwalifikowany znacznik czasu (5000 sztuk/miesiąc)
  • UniBackup 3GB

Uwaga: w celu skorzystania z niniejszej oferty promocyjnej niezbędne jest okazanie lub przesłanie w formie skanu umowy lub karty kryptograficznej uzyskanej w firmie MobiCert sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie.

*Spółka MobiCert z dniem 13 listopada 2013 r została wykreślona przez Ministerstwo Gospodarki z rejestru kwalifikowanych podmiotów świadczących usługi certyfikacyjne. [Źródło: http://www.mg.gov.pl/node/19478 ]

Wymagania Zastosowanie Możliwości Zalety unibackup
rozwiń opis
Odnowienie certyfikatu kwalifikowanego CERTUM - kod aktywacyjny

Odnowienie certyfikatu kwalifikowanego CERTUM - kod aktywacyjny

Cena: 84,99
Sztuk:

Twój certyfikat wkrótce straci ważność?

Kod aktywacyjny to najszybszy i najwygodniejszy sposób zapewnienia sobie ciągłości stosowania e-podpisu. Dzięki niemu możesz przedłużyć ważność podpisu nawet na 2 lata.

Certyfikat podpisu kwalifikowanego można odnowić już na 60 dni przed wygaśnięciem jego ważności. Aby uniknąć niedogodności i zbędnych kosztów zalecamy rozpoczęcie procedury odnawiania podpisu cyfrowego nie później niż 14 dni przed terminem jego wygaśnięcia.

Ważność kodu aktywacyjnego wynosi 2 miesiące od chwili wydania.

Wymagania Zastosowanie Możliwości
rozwiń opis

Co zyskujesz?

  • Doświadczone i pomocne wsparcie Zyskaj dostęp do wsparcia doświadczonych specjalistów. Nasi eksperci doskonale znają urządzenie i oprogramowanie do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego. Jeśli masz pytanie zadzwoń lub połącz się online ze specjalistą, który natychmiast udzieli odpowiedzi.
  • Niezawodną i bezpieczną technologię Technologia podpisu elektronicznego CERTUM zapewnia szybką autoryzację dokumentów i spełnienie najostrzejszych kryteriów bezpieczeństwa. E-podpis Certum to jedyny w Polsce certyfikat kwalifikowany, rozpoznawany jako zaufany w dokumentach PDF w oprogramowaniu Adobe.
  • Uznaną markę urzędu certyfikacyjnego CERTUM PCC to polski lider w dziedzinie autoryzacji i ochrony danych i dokumentów. Od 1998 wyznacza trendy w swojej branży i zapewnia produkty najwyższej klasy tysiącom klientów indywidualnym i instytucjonalnym. CERTUM to również uznana na świecie marka.

Jak przenieść e-podpis do CERTUM PCC?

  1. Zamów przeniesienie podpisu kwalifikowanego.
  2. Dostarcz dokumenty koniczne do weryfikacji tożsamości:
  3. Odbierz kartę cryptoCertum z nowym certyfikatem kwalifikowanym.
  • Zamów kod aktywacyjny
  • Pobierz i zainstaluj najnowszą wersję oprogramowania.
    CardManager Sun Java RE
  • Wypełnij formularz aktywacji odnowienia karty i podpisz aneks do umowy.
    Formularz
  • W ciągu 48h otrzymasz na adres e-mail potwierdzenie o pomyślnym złożeniu wniosku o odnowienie certyfikatu.
  • W ciągu 7 dni otrzymasz potwierdzenie odnowienia certyfikatu
  • Pobierz odnowiony Certyfikat i zacznij go używać!

Usługi

Nazwa usługiCena netto
Przygotowanie dokumentów (gratis przy zakupie ścieżki ekspres) 50,00 zł
Potwierdzenie tożsamości 30,00 zł
Ścieżka Ekspres (wydanie certyfikatu w terminie krótszym niż 7 dni)100,00 zł
Instalacja certyfikatu na kartę kryptograficzną 100,00 zł
Koszt przesyłki (od 1 do 5 zestawów)30,00 zł

proCertum SmartSign

Do złożenia oraz weryfikacji bezpiecznego podpisu elektronicznego stosuje się oprogramowanie proCertum SmartSign®. Jest to aplikacja, którą wykorzystuje się do weryfikacji przy zastosowaniu ważnego certyfikatu kwalifikowanego i niekwalifikowanego. Oprogramowanie proCertum SmartSign® umożliwia zarządzanie dokumentami elektronicznymi, w tym również elektronicznego podpisywania dokumentów oraz weryfikacji podpisów elektronicznych i certyfikatów klucza publicznego, które są wydawane przez wszystkie centra certyfikacji w Polsce.

więcej

Zastosownie

ProCertum SmartSign® to oprogramowanie, które może stanowić element bezpiecznego urządzenia służącego do składania i weryfikacji bezpiecznego podpisu elektronicznego w myśl Ustawy o podpisie elektronicznym z dnia 18 września 2001r. Posiada nakładkę zapewniającą wsparcie dla osób niewidzących i niedowidzących.

Obsługiwane formaty XAdES, CAdES, PAdES
Obsługiwane typy podpisów Zewnętrzny, wewnętrzny, kontrasygnata, równoległe
Obsługiwane QCA CERTUM, KIR, SIGILLUM, MOBICERT, CENCERT
Obsługiwane CA Zgodne z X.509
Obsługa TS TAK
Wsparcie techniczne Online + Infolinia (w godzinach pracy infolinii)
Wersje językowe PL

Oprogramowanie dostosowane do decyzji Komisji Europejskiej (dotyczącej referencyjnego formatu podpisu)

Wspierane systemy operacyjne

Microsoft Windows XP, 2003, Vista, Windows 7, Windows 8, Linux, Mac OS X,

Pliki do pobrania:

Microsoft Windows XP, 2003, Vista, Windows 7, Windows 8.
Nazwa aplikacji Wersja Wielkość pliku Plik
proCertum SmartSign 6.0.0.2088 89 MB pobierz
Licencja - 0.36 MB pobierz
Linux
Nazwa aplikacji Wersja Wielkość pliku Plik
proCertum SmartSign (32-bit) 6.0.0.2088 71,00 MB pobierz

proCertum SmartSign (64-bit)

6.0.0.2088 71,00 MB pobierz
Instrukcja użytkownika 1.26 3,10 MB pobierz
Mac OS X
Nazwa aplikacji Wersja Wielkość pliku Plik
proCertum SmartSign beta 6.0.0.2088 70,00 MB pobierz
Instrukcja użytkownika 1.26 3,10 MB pobierz

* - oprogramowanie w wersji beta nie są objęte wsparciem technicznym

Wymagania techniczne:

  • komputer osobisty:
    • procesor: Pentium 800 MHz (lub zgodny),
    • pamięć RAM: min. 256 MB,
    • system operacyjny: Microsoft Windows XP, 2003, Vista, Windows 7, Windows 8, Linux, Mac OS X,
    • minimum 110 MB wolnej przestrzeni dyskowej przed instalacją aplikacji,
    • czytnik kart kryptograficznych wraz z zainstalowanymi sterownikami,
    • rozdzielczość ekranu: 1024x768 lub większa.

Deklaracja zgodności

Oprogramowanie proCertum SmartSign 6.0 spełnia wymagania Ustawy o podpisie elektronicznym i posiada deklarację zgodności wg PN-EN 45014.

proCertum CardManager

Do zarządzania profilami certyfikatów zainstalowanych na karcie cryptoCertum służy oprogramowanie proCertum CardManager. Jest to aplikacja z przystępnym interfejsem, dzięki czemu pozwala nawet początkującym użytkownikom generować kody PIN dla poszczególnych certyfikatów. Dodatkowo umożliwia również samodzielne usuwanie certyfikatów z karty.

więcej

Zalety:

  • łatwa i intuicyjna obsługa profili certyfikatów znajdujących się na karcie cryptoCertum,
  • samoczynne wykrywanie zainstalowanych w systemie czytników kart PCSC,
  • pełne zarządzanie kodami PIN certyfikatów zainstalowanych na karcie (zmiana kodu PIN, nadanie nowego kodu PIN),
  • możliwość samodzielnego usuwania certyfikatu z karty cryptoCertum,
  • możliwość importowania certyfikatu niekwalifikowanego na kartę cryptoCertum,
  • możliwość zarejestrowania umieszczonego na karcie cryptoCertum certyfikatu w systemie użytkownika.

Pliki do pobrania:

Microsoft Windows XP, 2003, Vista, Windows 7, Windows 8.
Nazwa aplikacji Wersja Wielkość pliku Plik
proCertum CardManager 3.2.0.144 13,90 MB pobierz
Licencja - 0,11 MB pobierz
Linux
Nazwa aplikacji Wersja Wielkość pliku Plik
Sterowniki do karty cryptoCertum – profil zwykły 2.0.0.39.r1 1,17 MB pobierz
Sterowniki do karty cryptoCertum – profil bezpieczny 2.0.0.43.r1 1,09 MB pobierz
Sterowniki do karty cryptoCertum – profil zwykły

LINUX (64 bit)

2.0.0.39.r1 1,17 MB pobierz
Sterowniki do karty cryptoCertum – profil bezpieczny

LINUX (64 bit)

2.0.0.43.r1 1,19 MB pobierz
OS X
Nazwa aplikacji Wersja Wielkość pliku Plik
proCertum CardManager* 1.0.0 (beta) 10 MB pobierz
proCertum Diagnostic* 1.0.0 (beta) 10 MB pobierz
Sterowniki do karty cryptoCertum – profil zwykły beta 6,53 MB pobierz
Sterowniki do karty cryptoCertum – profil bezpieczny beta 6,53 MB pobierz

* - oprogramowanie oraz sterowniki w wersji beta nie są objęte wsparciem technicznym

Poprzednie wersje oprogramowania:

Poprzednia wersja: proCertum CardManager 3.2.0.130

Wymagania techniczne:

  • komputer osobisty:
    • procesor: Pentium 800 MHz,
    • system operacyjny: Microsoft Windows XP, 2003, Vista, Windows 7, Windows 8,
    • oprogramowanie sterujące pracą czytników,
    • przeglądarka Internet Explorer 5.5 (siła szyfrowania 128 bitowa),
  • karta z kryptoprocesorem,
  • czytnik kart kryptograficznych.


Uwaga:osoby, które zakupiły lub wymieniły kartę kryptograficzna cryptoCertum 3.2. po 26 czerwca 2012 r proszone są o zaktualizowanie oprogramowania proCertum CardManager do wersji 3.2.0.134 lub wyższej oraz proCertum SmartSign do wersji 4.0.0.1820 lub wyższej.

  • CO TO JEST E-PODPIS?

    Podpis elektroniczny, inaczej zwany podpisem kwalifikowanym bądź e-podpisem, to certyfikat, którego zadaniem jest potwierdzenie autentyczności przesyłanych danych i plików. E-podpis służy do podpisywania wiadomości wysyłanych drogą elektroniczną oraz e-dokumentów. Do składania podpisu potrzebny jest zestaw złożony z certyfikatu kwalifikowanego, karty kryptograficznej, czytnika kart kryptograficznych oraz oprogramowania.

  • DLACZEGO WARTO WYBRAĆ PODPIS ELEKTRONICZNY

    Bezpieczny podpis elektroniczny to produkt coraz częściej stosowany przez polskich przedsiębiorców. E-podpis ma wiele zalet, z których największą jest usprawnienie obiegu dokumentów oraz możliwość składania ich bez konieczności stania w długich kolejkach. Elektroniczny podpis potwierdza wiarygodność dokumentów. Dzięki zastosowaniu certyfikatu zarówno nadawca, jak i odbiorca, mają pewność, że w finalnej wersji nie zostały naniesione żadne nieuprawnione zmiany.

    Bezpieczny podpis cyfrowy jest niezaprzeczalny. Po złożeniu podpisu na dokumencie niemożliwe jest jego odwołanie. Zaszyfrowany dokument jest poufny i może go odczytać jedynie adresat. Dodatkowo e-podpis pozwala nadać dokumentowi dokładną datę, otrzymaną na podstawie międzynarodowych standardów.