Po sprzedaży na początku miesiąca strony apartments.com za 585 milionów dolarów grupa  Classified Ventures szuka nabywcy na cars.com. Tym razem żądana kwota jest dużo wyższa i wynosi bagatela 3 miliardów dolarów.


Transakcja cars.com

Firma Moelis & Co, która doradza Classified Ventures w sprawie sprzedaży, już rozpoczęła rozmowy z potencjalnymi nabywcami, wśród których znajdują się inwestorzy kapitałowi i strategiczni. Niewykluczona jest też ewentualność, że jedna z pięciu firm wchodzących w skład Classified Ventures zdecyduje się na wykupienie udziałów pozostałych czterech.

Cars.com generuje dochód rzędu 400-500 milionów dolarów rocznie. Szacuje się, że nowy właściciel mógłby zwiększyć tę kwotę o dodatkowe 200 milionów. Część dochodu pochodzi z posiadanych przez grupę tytułów prasowych, które w imieniu cars.com zajmują się obsługą sprzedaży reklam na wielu rynkach lokalnych. Miesięcznie stronę odwiedza ponad 11 milionów internautów.

W Domeny.pl będzie można kupić nazwę w domenach .car, .cars oraz .auto w chwili, gdy tylko staną się one ogólnodostępne, co powinno nastąpić w II kwartale 2014.

Źródło: Domeny.pl / The Domains

Fot.: Flickr/Axion23

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Budmat ponad 30 lat międzynarodowego zasięgu

Budmat - ponad 30 lat międzynarodowego zasięgu

Innowacje techniczne w połączeniu z estetyką. Funkcjonalność w parze z designem. Czy takie założenia dla biznesu mają rację bytu? Nasz Klient, firma Budmat udowadnia, że taka mieszanka jest możliwa

Czytaj dalej >>
DMARC - czyli jak zwiększyć bezpieczeństwo korespondencji mailowej

DMARC - czyli jak zwiększyć bezpieczeństwo korespondencji mailowej

Codziennie wysyłamy globalnie setki tysięcy maili. Korespondencja mailowa zrewolucjonizowała komunikację. Bezpieczeństwo, słowo klucz nabiera szczególnego znaczenia. Poznaj rekord DMARC.

Czytaj dalej >>
Jak stworzyć nazwę? Poradnik

Jak stworzyć nazwę i wyróżnić swoje usługi?

Nazwa, powinna być…no właśnie? Jaka powinna być nazwa produktu/usługi/witryny? Czy proces tworzenia nazwy jest trudny? Gdzie szukać inspiracji? Co jest trendy, a co passe? Pobierz poradnik.

Czytaj dalej >>