Z sondażu 2013 Registrar Satisfaction Survey wynika, że 94% rejestratorów domeny .eu uważa swoje relacje z European Registry for Internet Domains (EURid) za dobre.


Satysfakcja rośnie

W porównaniu z rokiem ubiegłym wskaźnik ten wzrósł o 7 punktów procentowych. Z ankiety możemy też dowiedzieć się m.in., że ogólne zadowolenie z domeny .eu wynosi 97% i jest najwyższe ze wszystkich domen najwyższego rzędu. Domenę .eu za wartość dodaną najczęściej cenią instytucje publiczne. EURid osiągnęła w sondażu wysoki wskaźnik Net Promoter Scale ? 56 w skali od -100 do 100 to znakomity wynik. -100 oznacza pełną krytykę, natomiast 100 jest możliwe do osiągnięcia w przypadku 100% poleceń. Jeden obraz jest wart tysiąca słów, więc najpełniej wyniki sondażu oddadzą poniższe grafiki.

Badanie satysfakcji rejestratorów domeny .eu.
Badanie satysfakcji rejestratorów domeny .eu.
Wyniki satysfakcji z rejestracji domeny .eu
Liczba domen, którymi zarządza rejestrator
Wynik badania satysfakcji abonentów domeny .eu

  Źródło: Domeny.pl / EURid

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Jak stworzyć nazwę? Poradnik

Jak stworzyć nazwę i wyróżnić swoje usługi?

Nazwa, powinna być…no właśnie? Jaka powinna być nazwa produktu/usługi/witryny? Czy proces tworzenia nazwy jest trudny? Gdzie szukać inspiracji? Co jest trendy, a co passe? Pobierz poradnik.

Czytaj dalej >>
Jak sprawdzić czy domena trafiła na listę spamu?

Jak sprawdzić czy domena trafiła na listę spamu?

Budując i rozwijając swoją ofertę, zależy Ci aby domena była dostępna 24h, a kontakt z Klientami poprzez skrzynkę mailową skuteczny i szybki. Niekiedy zdarzyć się może, że domena znalazła się na liście spamu.

Czytaj dalej >>
Jak wybrać domenę. Te 4 kroki Cię naprowadzą

Jak wybrać domenę. Te 4 kroki Cię naprowadzą

Planujesz kupić domenę i nie wiesz jaką wybrać? Zapewne Twoja pierwsza myśl to ".pl" lub ".com", ale to nie zawsze najlepszy wybór. Warto wziąć pod uwagę swoją formę działalności, obszar geograficzny i charakter działania.

Czytaj dalej >>