Z sondażu 2013 Registrar Satisfaction Survey wynika, że 94% rejestratorów domeny .eu uważa swoje relacje z European Registry for Internet Domains (EURid) za dobre.


Satysfakcja rośnie

W porównaniu z rokiem ubiegłym wskaźnik ten wzrósł o 7 punktów procentowych. Z ankiety możemy też dowiedzieć się m.in., że ogólne zadowolenie z domeny .eu wynosi 97% i jest najwyższe ze wszystkich domen najwyższego rzędu. Domenę .eu za wartość dodaną najczęściej cenią instytucje publiczne. EURid osiągnęła w sondażu wysoki wskaźnik Net Promoter Scale ? 56 w skali od -100 do 100 to znakomity wynik. -100 oznacza pełną krytykę, natomiast 100 jest możliwe do osiągnięcia w przypadku 100% poleceń. Jeden obraz jest wart tysiąca słów, więc najpełniej wyniki sondażu oddadzą poniższe grafiki.

Badanie satysfakcji rejestratorów domeny .eu.
Badanie satysfakcji rejestratorów domeny .eu.
Badanie satysfakcji rejestratorów domeny .eu.
Badanie satysfakcji rejestratorów domeny .eu.
Badanie satysfakcji rejestratorów domeny .eu.

  Źródło: Domeny.pl / EURid

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Jaka domena dla szkoły?

Jaka domena dla szkoły? Zobacz nasz przegląd

Zastanawiasz się jaka domena będzie optymalna dla szkoły? Pamiętaj, że adres, który zarejestrujesz powinien być krótki i łatwy do zapamiętania.. Zobacz rozszerzenia dla edukacji.

Czytaj dalej >>
Rynek domeny .pl [2Q2020]

Rynek domeny .pl [2Q2020]. Podsumowanie

NASK opublikował raport i podsumował drugi kwartał 2020 roku. Jak rozwijał się rynek domeny .pl? Co się zmieniło? Z jakich usług najczęściej korzystali abonenci i kim właściwie oni są? Zobaczcie krótkie podsumowanie raportu.

Czytaj dalej >>
Jaka domena dla firmy?

Jaka domena dla firmy? Zainspiruj się!

Stawiasz pierwsze kroki pod własną marką. Dopełniłeś wszelkich formalności i chcesz teraz opowiedzieć o tym światu? Budując stronę swojego produktu bądź usługi nie zapominaj o detalach. To na ich podstawie klient wypracowuje opinię na temat marki.

Czytaj dalej >>