Jak zachęcić wyborców do głosowania właśnie na Ciebie. Jaki kanał komunikacji z nimi wybrać? Czy telewizja jest skuteczna? Donald Trump zdradził w jaki sposób wygrał wybory.

Kampania wyborcza w Stanach Zjednoczonych budziła wiele kontrowersji. Brutalna walka o głosy wyborców pomiędzy Hillary Clinton a Donaldem Trumpem odbywała się przede wszystkim za pomocą mediów społecznościowych. Stały się one polem do wymiany obelg i wzajemnego obrzucania się zarzutami. Doprowadziło to do pewnego rodzaju antypoprawności politycznej. Jak donosi Washington Post, social media sprawiły, że zniknęła całkowicie granica pomiędzy sprawami wagi państwowej, a prywatnym życiem polityków.

Komentatorzy twierdzą, że brutalna walka polityków, głównie na Facebooku i Twitterze, to tylko kolejny etap konwergencji mediów. Podobne ?pojedynki? pomiędzy politykami zawsze miały miejsce, jednak do tej pory dysponowali oni jedynie klasycznymi mediami. W tej chwili zarówno oni jak i ich wyborcy mogą wyrażać swoją opinie, hejtować lub chwalić na dziesiątki różnych sposobów.

Prezydentura z Twittera

Donald Trump po wygranej z Clinton oświadczył w wywiadzie dla CBS, że swoją wygraną zawdzięcza Twitterowi oraz swoim followersom. Polityk stwierdził, że jego Facebook, Instagram oraz Twitter połączył 28 mln wyborców. Trump opisał nowe media jako kluczowe w jego kampanii wyborczej. Prezydent-elekt podkreślił, że dalej będzie mocno wykorzystywał je w swoich działaniach, ale już z większą rozwagą.

Polityk dowiódł, że media społecznościowe mają większą moc niż ilość pieniędzy wydanych na kampanie. Nie ważne co i jak mówisz i nie ważne co i jak mówią o tobie inni – jesteś w stanie wszystko obrócić na swoją stronę by osiągnąć sukces.

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0
Komentarze
  • Kurde, ale Clinton wcale nie przegrała dużym procentem…. ale fakt, trzeba inwestować w SM. Tam jest ogromna siła wizerunkowa i zasięgi !

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Inne

5 sposobów wykorzystania Quora do budowania marki

5 sposobów wykorzystania Quora do budowania marki

Niezależnie od tego, czy myślisz, że już wycisnąłeś ostatnie soki z serwisów jak Google i Facebook, czy po prostu chcesz inaczej podejść do content marketingu, Quora może być cennym dodatkiem do Twojego arsenału.

Czytaj dalej >>
Zwiększ sprzedaż w swojej firmie dzięki influencer marketingowi

Zwiększ sprzedaż w swojej firmie dzięki influencer marketingowi

Wszyscy dorastaliśmy obserwując jak nasi idole promują napoje czy marki odzieżowe i pewnie niejeden produkt kupiliśmy wyłącznie z powodu tego skojarzenia. Dziś jednak marki potrzebują czegoś więcej...

Czytaj dalej >>
Co to jest marketing konwersacyjny? Oto wszystko, co musisz wiedzieć!

Co to jest marketing konwersacyjny? Oto wszystko, co musisz wiedzieć!

"Zbliż się do klientów” - to podstawa, której każda firma w erze rynku skoncentrowanego na kliencie musi się trzymać, aby zapewnić sobie zrównoważony rozwój. Klienci nie są już „użytkownikami końcowymi”, to oni...

Czytaj dalej >>