Jak zachęcić wyborców do głosowania właśnie na Ciebie. Jaki kanał komunikacji z nimi wybrać? Czy telewizja jest skuteczna? Donald Trump zdradził w jaki sposób wygrał wybory.

Kampania wyborcza w Stanach Zjednoczonych budziła wiele kontrowersji. Brutalna walka o głosy wyborców pomiędzy Hillary Clinton a Donaldem Trumpem odbywała się przede wszystkim za pomocą mediów społecznościowych. Stały się one polem do wymiany obelg i wzajemnego obrzucania się zarzutami. Doprowadziło to do pewnego rodzaju antypoprawności politycznej. Jak donosi Washington Post, social media sprawiły, że zniknęła całkowicie granica pomiędzy sprawami wagi państwowej, a prywatnym życiem polityków.

Komentatorzy twierdzą, że brutalna walka polityków, głównie na Facebooku i Twitterze, to tylko kolejny etap konwergencji mediów. Podobne ?pojedynki? pomiędzy politykami zawsze miały miejsce, jednak do tej pory dysponowali oni jedynie klasycznymi mediami. W tej chwili zarówno oni jak i ich wyborcy mogą wyrażać swoją opinie, hejtować lub chwalić na dziesiątki różnych sposobów.

Prezydentura z Twittera

Donald Trump po wygranej z Clinton oświadczył w wywiadzie dla CBS, że swoją wygraną zawdzięcza Twitterowi oraz swoim followersom. Polityk stwierdził, że jego Facebook, Instagram oraz Twitter połączył 28 mln wyborców. Trump opisał nowe media jako kluczowe w jego kampanii wyborczej. Prezydent-elekt podkreślił, że dalej będzie mocno wykorzystywał je w swoich działaniach, ale już z większą rozwagą.

Polityk dowiódł, że media społecznościowe mają większą moc niż ilość pieniędzy wydanych na kampanie. Nie ważne co i jak mówisz i nie ważne co i jak mówią o tobie inni – jesteś w stanie wszystko obrócić na swoją stronę by osiągnąć sukces.

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0
Komentarze
  • Kurde, ale Clinton wcale nie przegrała dużym procentem…. ale fakt, trzeba inwestować w SM. Tam jest ogromna siła wizerunkowa i zasięgi !

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Inne

komunikacja z klientem. Strona www czy social media?

Komunikacja z Klientem: social media vs. strona internetowa

Strona internetowa czy social media? Traktuj te kanały komplementarnie, nigdy indywidualnie (substytucyjnie). Najlepszym rozwiązaniem dla Twojego biznesu będzie połączenie obu form komunikacji.

Czytaj dalej >>
Jak założyć stronę internetową?

Jak założyć stronę internetową?

Strona internetowa to wciąż silny punkt styku marki z Klientem. Nie bez powodu nazywamy ją cyfrową wizytówką dostępną 24 godziny na dobę. Jak założyć własną www? Sprawdź czego potrzebujesz.

Czytaj dalej >>
Podkręć swój marketing dzięki podcastom

Podkręć swój marketing dzięki podcastom

Zastanawiasz się nad tworzeniem podcastów dla swojej firmy? Podcasty są potężnym narzędziem dla każdego rodzaju biznesu, pozwalającym usłyszeć Twój głos (dosłownie) na przepełnionym rynku. Chociaż wciąż są stosunkowo nowe...

Czytaj dalej >>