Z sondażu przeprowadzonego przez portal Domain Name Wire wynika, że rejestratorzy chcący z powodzeniem rozwijać swoją działalność powinni skupić się na dwóch kluczowych czynnikach: bezpieczeństwie i cenie.


Priorytetem bezpieczeństwo

34% respondentów powiedziało, że bezpieczeństwo jest dla nich najważniejszym czynnikiem, jaki biorą pod uwagę wybierając rejestratora domeny. Z kolei dla 29% najistotniejsza jest cena.

Poniżej znajduje się lista priorytetów, uporządkowanych od najważniejszego do najmniej istotnego:

Na co zwracamy uwagę?

1. Bezpieczeństwo
2. Cena
3. Obsługa klienta
4. Narzędzia do zarządzania kontem
5. Łatwość przeniesienia praw do domeny na inną osobę
6. Usługi dodatkowe
7. Sposób postępowania z wygasłą domeną

Niektórzy rejestratorzy wydają się nadal traktować zagadnienie bezpieczeństwa po macoszemu. Warto w takim przypadku przenieść swoje domeny. 38% respondentów powiedziało, że w tym roku rozważają możliwość zmiany rejestratora. Co prawda jest to dosyć uciążliwy proces, ale na pewno lepsze to, niż potencjalna utrata domeny.

77% ankietowanych przyznało, że ponad 80% domen  z ich portfolio jest trzymanych u jednego rejestratora. Reszta bardziej zdywersyfikowała swoje domeny.

W ankiecie wzięło udział 251 osób z 36 krajów.

Chcesz zapewnić najwyższe standardy bezpieczeństwa? Wybierz hosting www z rozszerzoną ochroną AntyDDos.

Źródło: Domeny.pl / Domain Name Wire
Fot.: Domain Name Wire

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Budmat ponad 30 lat międzynarodowego zasięgu

Budmat - ponad 30 lat międzynarodowego zasięgu

Innowacje techniczne w połączeniu z estetyką. Funkcjonalność w parze z designem. Czy takie założenia dla biznesu mają rację bytu? Nasz Klient, firma Budmat udowadnia, że taka mieszanka jest możliwa

Czytaj dalej >>
DMARC - czyli jak zwiększyć bezpieczeństwo korespondencji mailowej

DMARC - czyli jak zwiększyć bezpieczeństwo korespondencji mailowej

Codziennie wysyłamy globalnie setki tysięcy maili. Korespondencja mailowa zrewolucjonizowała komunikację. Bezpieczeństwo, słowo klucz nabiera szczególnego znaczenia. Poznaj rekord DMARC.

Czytaj dalej >>
Jak stworzyć nazwę? Poradnik

Jak stworzyć nazwę i wyróżnić swoje usługi?

Nazwa, powinna być…no właśnie? Jaka powinna być nazwa produktu/usługi/witryny? Czy proces tworzenia nazwy jest trudny? Gdzie szukać inspiracji? Co jest trendy, a co passe? Pobierz poradnik.

Czytaj dalej >>