Czy Blizzard Entertainment szykuje dla nas nową usługę? Takie wnioski, nasuwają się po zapoznaniu z decyzją Krajowego Sądu Arbitrażowego (nr sprawy:1528644), który wydał pozytywną decyzję dla Blizzarda. Dotyczy ona ostatecznego, przejęcia domeny Blizzard.tv.

Czyżby twórcy kultowych już gier typu: Warcraft, Diablo i Starcraft, mieli poważne plany, dotyczące powstania nowej strumieniowej  telewizji dla graczy?   Bezpośrednią konkurencją dla tej usługi byłby największy obecnie serwis Twitch.TV

Firma nie zwykła zbyt często wdawać się w spory prawne. Ostatni taki przypadek, miał miejsce w 2011 roku, gdy wygrano spór o domenę worldoflordcraft.com. Czy można oczekiwać kolejnych działań?

W ostatnim miesiącu Blizzard, transmitował jedną ze swoich wielkich imprez poprzez  Battle.net. Plotki o uruchomieniu telewizji strumieniowej dla fanów e-sportu mogą być bliskie prawdy. Firma posiada miliony wiernych graczy na całym świecie, więc o popularność samej usługi, można być spokojnym.

Źródło: domeny.pl/fusible

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Jaka domena dla szkoły?

Jaka domena dla szkoły? Zobacz nasz przegląd

Zastanawiasz się jaka domena będzie optymalna dla szkoły? Pamiętaj, że adres, który zarejestrujesz powinien być krótki i łatwy do zapamiętania.. Zobacz rozszerzenia dla edukacji.

Czytaj dalej >>
Rynek domeny .pl [2Q2020]

Rynek domeny .pl [2Q2020]. Podsumowanie

NASK opublikował raport i podsumował drugi kwartał 2020 roku. Jak rozwijał się rynek domeny .pl? Co się zmieniło? Z jakich usług najczęściej korzystali abonenci i kim właściwie oni są? Zobaczcie krótkie podsumowanie raportu.

Czytaj dalej >>
Jaka domena dla firmy?

Jaka domena dla firmy? Zainspiruj się!

Stawiasz pierwsze kroki pod własną marką. Dopełniłeś wszelkich formalności i chcesz teraz opowiedzieć o tym światu? Budując stronę swojego produktu bądź usługi nie zapominaj o detalach. To na ich podstawie klient wypracowuje opinię na temat marki.

Czytaj dalej >>