Innowacje techniczne w połączeniu z estetyką. Funkcjonalność w parze z designem. Czy takie założenia dla biznesu mają rację bytu? Nasz Klient, firma Budmat – producent pokryć dachowych, systemów rynnowych i ogrodzeń od ponad 30 lat udowadnia, że taka mieszanka jest możliwa, co więcej jest drogą do sukcesu! Domeny internetowe, które Budmat utrzymuje w Domeny.pl zapewniają firmie zainteresowanie, a finalnie rozwój działalności w kilkudziesięciu krajach.


Rewolucja na dachu

Tak pokrótce przedstawić można działalność firmy Budmat. Dosłownie i w przenośni. Domeną naszego Klienta jest kreowanie przyszłości dachów poprzez tworzenie innowacyjnych rozwiązań wykraczających poza obowiązujące standardy i schematy.

Przełamujemy schematy. Wydaje się, że dziś innowacja, słowo klucz, odmieniane przez wszystkie przypadki zostało mocno zużyte, a jego definicja wyczerpała się. Nic bardziej mylnego, prawdziwa innowacja, we właściwym tego słowa znaczeniu, to przyszłość! To odwaga i wyjście poza ramy i zaoferowanie nowej wartości, której przed nami nikt nie wprowadził.

Gerard Plaze, Dyrektor Działu Marketingu

Takim założeniom Budmat jest wierny od początku. Poszukuje nowych rozwiązań i technologii, które adaptuje w swojej branży, a liczne nagrody, których jest laureatem tylko potwierdzają mocną pozycję firmy na rynku.
Budmat działa holistycznie. W jego ofercie znajdziemy nie tylko kompleksowe systemy pokryć i akcesoriów dachowych czy systemy rynnowe, a także systemy ogrodzeń, wzmocnienia stalowe i profile konstrukcyjne, np. do systemów fotowoltaicznych.


Domena Budmatu nie jedno ma imię

Domena internetowa pozwala zwirtualizować ofertę. W jednym miejscu mamy elektroniczne portfolio firmy dostępne 24 godziny na dobę z każdego miejsca. Domena pozwala firmie na stały kontakt z Klientem – nie tylko ten bezpośredni, ale także umożliwia edukację.
Powiedzmy sobie szczerze, Klient wchodzący w interakcję z naszą marką, może stykać się z branżą po raz pierwszy. Niecodziennie budujemy przecież dom. Skąd ma wiedzieć jaki dach sprawdzi się w przypadku jego konkretnego projektu. Czy wybrać blachodachówkę ciętą czy modułową? Oczywiście, taką wiedzę otrzymuje od nas w kontakcie bezpośrednim, ale strona internetowa pozwala nam dzielić się i docierać z wiedzą do szerokiego grona zainteresowanych również poprzez sieć. To strona jest często pierwszym punktem styku Klienta z nami, dodaje Gerard Plaze, Budmat.

Sukces zaczyna się od #domeny

Zaufanie, to waluta, dzięki której od lat Budmat cieszy się powodzeniem na rynku. Mówiąc o zasięgu działania, można spośród wielu wymienić choćby takie państwa, jak: Niemcy, Litwa, Czechy, Gruzja, Węgry czy Rosja. Każde z wymienionych państw ma oczywiście dedykowaną stronę internetową, w której Klienci, w rodzimym dla siebie języku, mogą zapoznać się z ofertą firmy, przeczytać porady, czy wreszcie zobaczyć realizacje.

Relacje Budmatu z Klientami, oparte są o wieloletnie relacje. Tylko w tym roku, Budmat został Złotą Budowlaną Marką Roku 2021 w kategorii Blachy modułowe, niespełna 2 lata wcześniej zyskał Złoty medal Targów Budma, za nowoczesne rozwiązania techniczne.


Wielki boom, czyli jak zadbać o wizerunek?

Budmat swoją obecność na rynku buduje od 1991 roku. W miarę upływu lat i systematycznego wzmacniania obecności w branży, dywersyfikuje działania. W 2005 roku, powstał Budmat Transport, niezależna spółka wydzielona ze struktur Budmat. Kolejne kamienie milowe, to Budmat Materiały budowlane, która od 2010 roku jest częścią grupy Budmat jako osobna spółka. Firma swoją główną działalność oprócz dachów i elewacji prowadzi również w kilku innych kategoriach produktowych. Są to np. systemy ogrodzeń, systemy PV do paneli fotowoltaicznych, profile do gips-kartonu, usługi przetwarzania blach.

W tej chwili dostępność informacji o firmie, jej działalności, czy opinii dostępna jest na wyciągnięcie ręki, poprzez media społecznościowe i całą sferę online. To, co teraz jest oczywistością, 30 lat temu nią nie było, kiedy luksusem wydawał się własny telefon komórkowy, a podstawowym kanałem komunikacyjnym była poczta tradycyjna i telefon stacjonarny.

Od komunikacji analogowej do cyfrowej

Koniec XX wieku, początek XXI, to przełom nie tylko w dziejach, mentalności, ale przede wszystkim technologii. To przełom wieków staje się początkiem silnego rozwoju i popularyzacji world wide world (www) – era komputera trwa po dziś dzień. 
Budmat od początku działa w sferze online i to z pewnością zwiększyło szanse na dotarcie z ofertą na rynek międzynarodowy. Jako polska firma, granicę przekraczał internetowo, zanim jeszcze prowadził sprzedaż poza granicami kraju. Rejestracja kilkunastu domen, zarówno dla firmy, jak i konkretnego rodzaju oferty – od Polski, aż po Kanadę na zachód czy Kazachstan na Wschód ułatwia budowę pozycji międzynarodowej.
Rozwój oferty, dbałość o jej internetowy zasięg idzie w parze z rozwojem technologii. Spółka Bimerg, która jest w portfolio grupy Budmat, również kreuje trendy w branży przetwórstwa stali. 

Każda domena to osobna historia

W Domeny.pl firma Budmat ma zarejestrowanych kilkadziesiąt domen. Systematyczny rozwój firmy i jej działalności wymaga efektywnej komunikacji co ma odzwierciedlenie w rejestracji domen internetowych. Adresy internetowe Budmat powiązane są zarówno z typem działalności, ale znajdziemy także adresy ściśle powiązane z ofertą produktową. I tak czołowe produkty: blachodachówki cięte, modułowe czy płaskie znajdziemy pod dedykowaną domeną .pl .com, czy .eu. 

Jak stwierdza Gerard Plaze, Budmat

Takie rozwiązanie pozwala odpowiednio zabezpieczyć nasze potrzeby komunikacyjne. W portfolio domenowym Budmatu znajdziemy także adresy zarejestrowane z nTLD (nowymi domenami). Przykładem jest chociażby budmat.info. To działanie na przyszłość, które może da nam możliwość zbudowania dodatkowego centrum informacyjnego.

Nowe domeny, odnoszą się do specyfiki działania, a także do konkretnych dziedzin. To specyficzne “końcówki” przypisane do konkretnych branż. I tak dla przykładu dla software, jest nią .app, dla sztuki .art, a dla serwisów i portali informacyjnych .info.

Znajdź domenę dla siebie. Sprawdź ofertę nowych domen

Domena dostępna, domena niedostępna

Budmat, marka o ugruntowanej pozycji międzynarodowej, wciąż rozszerza swoje działania w sieci i zabezpiecza w ten sposób, na kolejnych obszarach geograficznych, swoją markę i adres.

Nawet jeśli dana domena nie zostanie wykorzystana w chwili realizacji, takiej szansy w przyszłości zwyczajnie możemy nie mieć. Adresy internetowe, szczególnie te popularne bardzo szybko znikają. Jeżeli firma nie zabezpieczy ich od początku, wraz z upływem czasu, może mieć problem ze zdobyciem interesującej ją końcówki.

Ela Kornaś, Brand Director Domeny.pl

Należy pamiętać, że rejestracja niektórych domen zagranicznych wiąże się z dodatkowymi restrykcjami. Tak jest w przypadku domeny kanadyjskiej .ca.
Chcieliśmy zarejestrować domenę .ca, mamy poważne plany w związku z rynkiem kanadyjskim. W Domeny.pl dostaliśmy informację, że proces rejestracji jest nieco bardziej złożony. 

Podmioty zagraniczne mogą zarejestrować domenę .ca jedynie w przypadku, gdy posiadają znak towarowy odpowiadający nazwie domeny, ważny w Kanadzie.

Dzięki kompleksowej i sprawnej informacji w Domeny.pl przeszliśmy cały proces formalny. Dziś śmiało możemy patrzeć w przyszłość. Rynek Kanadyjski stoi dla nas otworem.

Rewolucja na dachu dzieje się na naszych oczach. Ta, prowadzona od kilkudziesięciu lat przez Budmat z myślą o przyszłości dachu jest prowadzona równolegle z tą w sieci. Dbałość o jakość, poszukiwanie nowych trendów i wprowadzanie innowacji są powiązane również z rejestracją i zabezpieczeniem nazw domenowych. Dzięki świadomym działaniom marki, oferta dostępna jest 24 godziny na dobę.

Jak podobał Ci się ten artykuł?
5 Liczba ocen: 5
Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Opcja na domenę. Twój sposób na wymarzony adres.

Opcja na domenę. Twój sposób na wymarzony adres

Chcesz zarejestrować domenę, ale okazuje się, że wymarzona nazwa posiada już swojego abonenta. Domena jest już zajęta. Czy to oznacza, że szansa przepadła już bezpowrotnie? Nie koniecznie, poznaj usługę opcji na domenę.

Czytaj dalej >>
Budmat ponad 30 lat międzynarodowego zasięgu

Budmat - ponad 30 lat międzynarodowego zasięgu

Innowacje techniczne w połączeniu z estetyką. Funkcjonalność w parze z designem. Czy takie założenia dla biznesu mają rację bytu? Nasz Klient, firma Budmat udowadnia, że taka mieszanka jest możliwa

Czytaj dalej >>
DMARC - czyli jak zwiększyć bezpieczeństwo korespondencji mailowej

DMARC - czyli jak zwiększyć bezpieczeństwo korespondencji mailowej

Codziennie wysyłamy globalnie setki tysięcy maili. Korespondencja mailowa zrewolucjonizowała komunikację. Bezpieczeństwo, słowo klucz nabiera szczególnego znaczenia. Poznaj rekord DMARC.

Czytaj dalej >>