Jeśli Twoja strona zawiera choćby formularz kontaktowy Chrome od października 2017 będzie ją oznaczał jako „NIEBEZPIECZNA”. Google na swoim blogu poinformował o tym już 27 kwietnia 2017 r., teraz przeszedł do informowania swoich użytkowników poprzez Google Search Console.

Chrome od października 2017 oznaczy Twoją stronę jako Niebezpieczną.


Źródło: security.googleblog.com

Jak podaje komunikat od Google ostrzeżenie będzie się pojawiać „po wprowadzeniu przez użytkownika tekstu w formularzu na stronie HTTP Chrome”, także w trybie incognito. Jeśli zatem Twoja strona kontaktowa zawiera formularz, a w nim pola, w których użytkownicy wpisują dane (< input type=”text” > lub < input type=”email” >) Chrome wyświetli ostrzeżenie.

Działanie to jest elementem szerszego planu Google, aby oznaczyć jako niebezpieczne wszystkie strony nie korzystające z certyfikatów SSL.

Masz domenę? Chcesz zapewnić najwyższe standardy bezpieczeństwa? Wybierz certyfikat SSL o poziomie walidacji DV, OV i EV.

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Bezpieczeństwo

Itaka. Świadomie do celu

Itaka. Świadomie do celu

Itaka od 32 lat kreuje dla nas niezapomniane doświadczenia podróżnicze. Zaszczytny tytuł lidera wśród polskich biur podróży zobowiązuje do ciągłego poszerzania portfolio usług. Nie mniej ważna jest świadoma obecność w sieci i ciągłe podejmowanie działań wspierających bezpieczeństwo użytkowników.

Czytaj dalej >>
Domena .eu. Europejskie standardy bezpieczeństwa.

Domena .eu - europejskie standardy bezpieczeństwa

Domena europejska to jedna z najchętniej rejestrowanych domen na świecie. Jak rozwijała się domena .eu i jakie priorytety w zakresie jej bezpiecznego użytkowania wprowadza EURid?

Czytaj dalej >>

Dr Irena Eris - sukces pisany pasją

Wiedza, determinacja, a przede wszystkim pasja to motywacja, która nakręca do działania. Maksyma, którą od lat wyznaje założycielka marki Dr Irena Eris, pozwoliła przekuć idee w sukces i stać się wiodącą marką kosmetyczną na mapie Europy.

Czytaj dalej >>