W tegorocznym raporcie firmy badawczej KPCB dotyczącym trendów w Internecie znalazły się dane, pokazujące m.in. skąd pochodzą jego obecni użytkownicy i w jakich miejscach najszybciej ich przybywa.


Statystyki mówiące, że co czwarty internauta jest Chińczykiem

Kim jest statystyczny internauta?

618 mln internautów, czyli prawie jedna czwarta ogółu, pochodzi z Chin. Rocznie liczba użytkowników z Kraju Środka powiększa się zaledwie o 10%, ale jeżeli spojrzymy na liczby bezwzględne oznacza to, że co roku do globalnej sieci dołącza ponad 50 mln Chińczyków. Warto zauważyć, że już teraz liczba chińskich internautów przewyższa ludność prawie wszystkich krajów świata, poza Indiami. Jednak tam z Internetu korzystają tylko 154 miliony internautów, czyli zaledwie 13% całej populacji kraju, ale w tym przypadku przyrost wynosi prawie 30% rocznie.

Zestawienie pokazujące kraje z największą ilością internautów

Coraz więcej osób łączy się z Internetem za pomocą urządzeń mobilnych. Stanowią one już 25% wszystkich urządzeń, z których przegląda się sieć. W Azji oraz Afryce, gdzie jest stosunkowo mniej komputerów w porównaniu z resztą świata, wskaźnik ten wynosi prawie 40%.

Ranking popularności krajów z użyciem internetu mobilnego

Źródło: Domeny.pl /DomainShane/ KPCB
Fot.: Flickr/kcp4911

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Inne

Podkręć swój marketing dzięki podcastom

Podkręć swój marketing dzięki podcastom

Zastanawiasz się nad tworzeniem podcastów dla swojej firmy? Podcasty są potężnym narzędziem dla każdego rodzaju biznesu, pozwalającym usłyszeć Twój głos (dosłownie) na przepełnionym rynku. Chociaż wciąż są stosunkowo nowe...

Czytaj dalej >>
5 sposobów wykorzystania Quora do budowania marki

5 sposobów wykorzystania Quory do budowania marki

Niezależnie od tego, czy myślisz, że już wycisnąłeś ostatnie soki z serwisów jak Google i Facebook, czy po prostu chcesz inaczej podejść do content marketingu, Quora może być cennym dodatkiem do Twojego arsenału.

Czytaj dalej >>
Zwiększ sprzedaż w swojej firmie dzięki influencer marketingowi

Zwiększ sprzedaż w swojej firmie dzięki influencer marketingowi

Wszyscy dorastaliśmy obserwując jak nasi idole promują napoje czy marki odzieżowe i pewnie niejeden produkt kupiliśmy wyłącznie z powodu tego skojarzenia. Dziś jednak marki potrzebują czegoś więcej...

Czytaj dalej >>