W tegorocznym raporcie firmy badawczej KPCB dotyczącym trendów w Internecie znalazły się dane, pokazujące m.in. skąd pochodzą jego obecni użytkownicy i w jakich miejscach najszybciej ich przybywa.


Statystyki mówiące, że co czwarty internauta jest Chińczykiem

Kim jest statystyczny internauta?

618 mln internautów, czyli prawie jedna czwarta ogółu, pochodzi z Chin. Rocznie liczba użytkowników z Kraju Środka powiększa się zaledwie o 10%, ale jeżeli spojrzymy na liczby bezwzględne oznacza to, że co roku do globalnej sieci dołącza ponad 50 mln Chińczyków. Warto zauważyć, że już teraz liczba chińskich internautów przewyższa ludność prawie wszystkich krajów świata, poza Indiami. Jednak tam z Internetu korzystają tylko 154 miliony internautów, czyli zaledwie 13% całej populacji kraju, ale w tym przypadku przyrost wynosi prawie 30% rocznie.

Zestawienie pokazujące kraje z największą ilością internautów

Coraz więcej osób łączy się z Internetem za pomocą urządzeń mobilnych. Stanowią one już 25% wszystkich urządzeń, z których przegląda się sieć. W Azji oraz Afryce, gdzie jest stosunkowo mniej komputerów w porównaniu z resztą świata, wskaźnik ten wynosi prawie 40%.

Ranking popularności krajów z użyciem internetu mobilnego

Źródło: Domeny.pl /DomainShane/ KPCB
Fot.: Flickr/kcp4911

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Inne

komunikacja z klientem. Strona www czy social media?

Komunikacja z Klientem: social media vs. strona internetowa

Strona internetowa czy social media? Traktuj te kanały komplementarnie, nigdy indywidualnie (substytucyjnie). Najlepszym rozwiązaniem dla Twojego biznesu będzie połączenie obu form komunikacji.

Czytaj dalej >>
Jak założyć stronę internetową?

Jak założyć stronę internetową?

Strona internetowa to wciąż silny punkt styku marki z Klientem. Nie bez powodu nazywamy ją cyfrową wizytówką dostępną 24 godziny na dobę. Jak założyć własną www? Sprawdź czego potrzebujesz.

Czytaj dalej >>
Podkręć swój marketing dzięki podcastom

Podkręć swój marketing dzięki podcastom

Zastanawiasz się nad tworzeniem podcastów dla swojej firmy? Podcasty są potężnym narzędziem dla każdego rodzaju biznesu, pozwalającym usłyszeć Twój głos (dosłownie) na przepełnionym rynku. Chociaż wciąż są stosunkowo nowe...

Czytaj dalej >>