Za niecałe 2 tygodnie w świecie rozrywki elektronicznej będzie mieć premiera nowej konsoli SONY, czyli Playstation 4. Premiera w USA jest zapowiedziana na 15 listopada, a w Europie, również w Polsce, miesiąc później.

Co ciekawe, Sony Computer Entertainment America LLC na kilka dni przed premierą przejęło domenę TaketheOath.com. Miesiąc wcześniej ta domena była wystawiona na sprzedaż za $2,988 na Buydomains.

Jeśli zastanawiacie się, co ciekawego szykuje nam SONY, musimy rozczarować. Na tę chwilę strona nie działa, pozostają nam jedynie domysły. Czy to kolejny zabieg działu marketingu, by zrobić jeszcze większy hype tuż przed premierą nowej konsoli? Czy może to być również nowa usługa, którą chce wprowadzić SONY wraz z nadejściem nowej generacji konsol?

Warte uwagi jest również to, że SONY wciąż nie zabezpieczyło swojej domeny PlayStation4.com. Wchodząc na tę witrynę jesteśmy przekierowani do serwisu z grami i sprzętem. Zupełne przeciwnie do tego co zrobił Microsoft, który w lipcu tego roku, zabezpieczył wszystkie domeny powiązane z nową generację konsol.

źródło: Domeny.pl/fusible.com

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Budmat ponad 30 lat międzynarodowego zasięgu

Budmat - ponad 30 lat międzynarodowego zasięgu

Innowacje techniczne w połączeniu z estetyką. Funkcjonalność w parze z designem. Czy takie założenia dla biznesu mają rację bytu? Nasz Klient, firma Budmat udowadnia, że taka mieszanka jest możliwa

Czytaj dalej >>
DMARC - czyli jak zwiększyć bezpieczeństwo korespondencji mailowej

DMARC - czyli jak zwiększyć bezpieczeństwo korespondencji mailowej

Codziennie wysyłamy globalnie setki tysięcy maili. Korespondencja mailowa zrewolucjonizowała komunikację. Bezpieczeństwo, słowo klucz nabiera szczególnego znaczenia. Poznaj rekord DMARC.

Czytaj dalej >>
Jak stworzyć nazwę? Poradnik

Jak stworzyć nazwę i wyróżnić swoje usługi?

Nazwa, powinna być…no właśnie? Jaka powinna być nazwa produktu/usługi/witryny? Czy proces tworzenia nazwy jest trudny? Gdzie szukać inspiracji? Co jest trendy, a co passe? Pobierz poradnik.

Czytaj dalej >>