Portorykański oddział Coca-Coli wykorzystał możliwości domeny .ws, często rozwijanej jako „website”. Marka wykupiła domeny, w których zawarte są emotikony, kojarzone na całym świecie ze szczęściem: www.:-).ws

Coca-cola uszczęśliwia Internautów.

Obecnie adresy kierują do specjalnej strony www.emoticoke.com, na której użytkownik może wypełniając krótki formularz przypisać swój profil Facebook bądź Twitter do wybranego przez siebie „emotikonowego” adresu www.

Akcja nietypowa i ciekawa – zwraca uwagę odbiorców. Celem marki było dotarcie do młodych osób. Dla nich emotikony są jakby drugim językiem, używają ich w codziennym kontakcie przez czaty, maile etc.

Szukając inspiracji do podobnych akcji warto przyjrzeć się nowym końcówkom adresów www. Pozwalają one na zabawy słowne. Jak widać ciekawy, wyróżniający się adres www może przyciągnąć odbiorców:  domeny.pl/nowe-domeny.html

Szukasz inspirującej nazwy dla swojej domeny, nazwy bądź firmy? Sprawdź nasz kreator nazw.

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Jak sprawdzić czy domena trafiła na listę spamu?

Jak sprawdzić czy domena trafiła na listę spamu?

Budując i rozwijając swoją ofertę, zależy Ci aby domena była dostępna 24h, a kontakt z Klientami poprzez skrzynkę mailową skuteczny i szybki. Niekiedy zdarzyć się może, że domena znalazła się na liście spamu.

Czytaj dalej >>
Ciekawe transakcje na rynku domen

Ciekawe transakcje na rynku domen

Wydaje Ci się, że rejestracja domeny internetowej to tylko niezbędny element obecności online? Stawiasz stronę i potrzebujesz domeny. Otóż nie! O tym, że domena może być dobrym sposobem na biznes mówią wartości transakcji, które odnotowujemy na rynku domen. Zobacz najciekawsze.

Czytaj dalej >>
Itaka. Świadomie do celu

Itaka. Świadomie do celu

Itaka od 32 lat kreuje dla nas niezapomniane doświadczenia podróżnicze. Zaszczytny tytuł lidera wśród polskich biur podróży zobowiązuje do ciągłego poszerzania portfolio usług. Nie mniej ważna jest świadoma obecność w sieci i ciągłe podejmowanie działań wspierających bezpieczeństwo użytkowników.

Czytaj dalej >>