Pierwszego dnia fazy ogólnej dostępności domenę .expert zarejestrowano ponad 9000 razy, co nie jest złym wynikiem, ale stawia pod znakiem zapytania możliwość doścignięcia pokrewnej domeny .guru.


.Expert czy .premium

Jednym z powodów takiego stanu rzeczy mogą być opłaty odnowieniowe oraz wyższe ceny nazw premium. Z drugiej strony końcówka .expert wydaje się bardziej prestiżowa, niż .guru. Na razie jednak za wcześnie na daleko idące prognozy, nie zapominajmy bowiem, że wszystkie nowe domeny są dostępne na rynku dopiero od kilku miesięcy.

Druga nowa domena, która weszła w fazę ogólnej dostępności to .works. Nikt nie spodziewał się fajerwerków (nazwa fire.works jest niedostępna) i na razie liczba rejestracji ledwo przekroczyła jeden tysiąc.

Nadal zdecydowanym liderem wśród owych domen jest .guru z 56 600 rejestracjami, a ogólna liczba zarejestrowanych nazw w nowych domenach to 765 tysięcy.


Zarejestrowałeś domenę? Sprawdź rozwiązania, które mogą Ci się przydać: hosting www, kreator stron www, certyfikat SSL.

Źródło: Domeny.pl / The Domains
Fot.: Flickr/Mai Le

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Jak stworzyć nazwę? Poradnik

Jak stworzyć nazwę i wyróżnić swoje usługi?

Nazwa, powinna być…no właśnie? Jaka powinna być nazwa produktu/usługi/witryny? Czy proces tworzenia nazwy jest trudny? Gdzie szukać inspiracji? Co jest trendy, a co passe? Pobierz poradnik.

Czytaj dalej >>
Jak sprawdzić czy domena trafiła na listę spamu?

Jak sprawdzić czy domena trafiła na listę spamu?

Budując i rozwijając swoją ofertę, zależy Ci aby domena była dostępna 24h, a kontakt z Klientami poprzez skrzynkę mailową skuteczny i szybki. Niekiedy zdarzyć się może, że domena znalazła się na liście spamu.

Czytaj dalej >>
Jak wybrać domenę. Te 4 kroki Cię naprowadzą

Jak wybrać domenę. Te 4 kroki Cię naprowadzą

Planujesz kupić domenę i nie wiesz jaką wybrać? Zapewne Twoja pierwsza myśl to ".pl" lub ".com", ale to nie zawsze najlepszy wybór. Warto wziąć pod uwagę swoją formę działalności, obszar geograficzny i charakter działania.

Czytaj dalej >>