Pierwszego dnia fazy ogólnej dostępności domenę .expert zarejestrowano ponad 9000 razy, co nie jest złym wynikiem, ale stawia pod znakiem zapytania możliwość doścignięcia pokrewnej domeny .guru.


.Expert czy .premium

Jednym z powodów takiego stanu rzeczy mogą być opłaty odnowieniowe oraz wyższe ceny nazw premium. Z drugiej strony końcówka .expert wydaje się bardziej prestiżowa, niż .guru. Na razie jednak za wcześnie na daleko idące prognozy, nie zapominajmy bowiem, że wszystkie nowe domeny są dostępne na rynku dopiero od kilku miesięcy.

Druga nowa domena, która weszła w fazę ogólnej dostępności to .works. Nikt nie spodziewał się fajerwerków (nazwa fire.works jest niedostępna) i na razie liczba rejestracji ledwo przekroczyła jeden tysiąc.

Nadal zdecydowanym liderem wśród owych domen jest .guru z 56 600 rejestracjami, a ogólna liczba zarejestrowanych nazw w nowych domenach to 765 tysięcy.


Zarejestrowałeś domenę? Sprawdź rozwiązania, które mogą Ci się przydać: hosting www, kreator stron www, certyfikat SSL.

Źródło: Domeny.pl / The Domains
Fot.: Flickr/Mai Le

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Domena .eu. Europejskie standardy bezpieczeństwa.

Domena .eu - europejskie standardy bezpieczeństwa

Domena europejska to jedna z najchętniej rejestrowanych domen na świecie. Jak rozwijała się domena .eu i jakie priorytety w zakresie jej bezpiecznego użytkowania wprowadza EURid?

Czytaj dalej >>

Dr Irena Eris - sukces pisany pasją

Wiedza, determinacja, a przede wszystkim pasja to motywacja, która nakręca do działania. Maksyma, którą od lat wyznaje założycielka marki Dr Irena Eris, pozwoliła przekuć idee w sukces i stać się wiodącą marką kosmetyczną na mapie Europy.

Czytaj dalej >>
Gastop - od lokalnej firmy do międzynarodowej ekspansji.

Ile potrzeba domen, żeby podbić świat?

Zobacz historię sukcesu naszego Klienta. Firma GASTOP rozpoczęła swoją działalność w 1996 r., kiedy Internet w Polsce dopiero raczkował. Jak spółka wykorzystała nowe możliwości? Jak ważna jest współpraca z zaufanymi partnerami biznesowymi?

Czytaj dalej >>