Pierwszego dnia fazy ogólnej dostępności domenę .expert zarejestrowano ponad 9000 razy, co nie jest złym wynikiem, ale stawia pod znakiem zapytania możliwość doścignięcia pokrewnej domeny .guru.


.Expert czy .premium

Jednym z powodów takiego stanu rzeczy mogą być opłaty odnowieniowe oraz wyższe ceny nazw premium. Z drugiej strony końcówka .expert wydaje się bardziej prestiżowa, niż .guru. Na razie jednak za wcześnie na daleko idące prognozy, nie zapominajmy bowiem, że wszystkie nowe domeny są dostępne na rynku dopiero od kilku miesięcy.

Druga nowa domena, która weszła w fazę ogólnej dostępności to .works. Nikt nie spodziewał się fajerwerków (nazwa fire.works jest niedostępna) i na razie liczba rejestracji ledwo przekroczyła jeden tysiąc.

Nadal zdecydowanym liderem wśród owych domen jest .guru z 56 600 rejestracjami, a ogólna liczba zarejestrowanych nazw w nowych domenach to 765 tysięcy.


Źródło: Domeny.pl / The Domains
Fot.: Flickr/Mai Le

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Jaka domena dla szkoły?

Jaka domena dla szkoły? Zobacz nasz przegląd

Zastanawiasz się jaka domena będzie optymalna dla szkoły? Pamiętaj, że adres, który zarejestrujesz powinien być krótki i łatwy do zapamiętania.. Zobacz rozszerzenia dla edukacji.

Czytaj dalej >>
Rynek domeny .pl [2Q2020]

Rynek domeny .pl [2Q2020]. Podsumowanie

NASK opublikował raport i podsumował drugi kwartał 2020 roku. Jak rozwijał się rynek domeny .pl? Co się zmieniło? Z jakich usług najczęściej korzystali abonenci i kim właściwie oni są? Zobaczcie krótkie podsumowanie raportu.

Czytaj dalej >>
Jaka domena dla firmy?

Jaka domena dla firmy? Zainspiruj się!

Stawiasz pierwsze kroki pod własną marką. Dopełniłeś wszelkich formalności i chcesz teraz opowiedzieć o tym światu? Budując stronę swojego produktu bądź usługi nie zapominaj o detalach. To na ich podstawie klient wypracowuje opinię na temat marki.

Czytaj dalej >>