Shutterstock, znany portal ze zdjęciami stockowymi zarejestrował ostatnio dla trzech swoich marek nazwy domen, zawierające słowo bojkot, m.in. BoycottBigstock.com, BoycottBigStockPhoto.com, BoycottOffset.com oraz BoycottShutterstock.com.


Shutterstock z nowymi domenami

W Internecie brak jakiejkolwiek wzmianki na temat planowanego bojkotu tych stron, więc pierwsze co przychodzi nam na myśl po przeczytaniu takiej informacji to możliwość wprowadzenia zmian przez Shutterstock. Użytkownikami każdej witryny ze zdjęciami stockowymi są dwie strony:  fotografowie i kupujący. Jeszce nie wiadomo, kogo mogłyby zdenerwować ewentualne zmiany, ale faktem jest, że po kupieniu przez Getty Images serwisu iStockPhoto ceny na wielu tego typu stronach znacząco wzrosły. Jeden dolar za zdjęcie to już niestety przeszłość.

Należy przy tym pamiętać, że sama rejestracja nazw domen nie oznacza jeszcze żadnych zmian. Może to być po prostu posunięcie profilaktyczne, blokujące te nazwy. Takie działanie określane jest jako defensywna rejestracja domen.

Źródło: Domeny.pl / Domain Name Wire

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Jak sprawdzić czy domena trafiła na listę spamu?

Jak sprawdzić czy domena trafiła na listę spamu?

Budując i rozwijając swoją ofertę, zależy Ci aby domena była dostępna 24h, a kontakt z Klientami poprzez skrzynkę mailową skuteczny i szybki. Niekiedy zdarzyć się może, że domena znalazła się na liście spamu.

Czytaj dalej >>
Ciekawe transakcje na rynku domen

Ciekawe transakcje na rynku domen

Wydaje Ci się, że rejestracja domeny internetowej to tylko niezbędny element obecności online? Stawiasz stronę i potrzebujesz domeny. Otóż nie! O tym, że domena może być dobrym sposobem na biznes mówią wartości transakcji, które odnotowujemy na rynku domen. Zobacz najciekawsze.

Czytaj dalej >>
Itaka. Świadomie do celu

Itaka. Świadomie do celu

Itaka od 32 lat kreuje dla nas niezapomniane doświadczenia podróżnicze. Zaszczytny tytuł lidera wśród polskich biur podróży zobowiązuje do ciągłego poszerzania portfolio usług. Nie mniej ważna jest świadoma obecność w sieci i ciągłe podejmowanie działań wspierających bezpieczeństwo użytkowników.

Czytaj dalej >>