Shutterstock, znany portal ze zdjęciami stockowymi zarejestrował ostatnio dla trzech swoich marek nazwy domen, zawierające słowo bojkot, m.in. BoycottBigstock.com, BoycottBigStockPhoto.com, BoycottOffset.com oraz BoycottShutterstock.com.


Shutterstock z nowymi domenami

W Internecie brak jakiejkolwiek wzmianki na temat planowanego bojkotu tych stron, więc pierwsze co przychodzi nam na myśl po przeczytaniu takiej informacji to możliwość wprowadzenia zmian przez Shutterstock. Użytkownikami każdej witryny ze zdjęciami stockowymi są dwie strony:  fotografowie i kupujący. Jeszce nie wiadomo, kogo mogłyby zdenerwować ewentualne zmiany, ale faktem jest, że po kupieniu przez Getty Images serwisu iStockPhoto ceny na wielu tego typu stronach znacząco wzrosły. Jeden dolar za zdjęcie to już niestety przeszłość.

Należy przy tym pamiętać, że sama rejestracja nazw domen nie oznacza jeszcze żadnych zmian. Może to być po prostu posunięcie profilaktyczne, blokujące te nazwy. Takie działanie określane jest jako defensywna rejestracja domen.

Źródło: Domeny.pl / Domain Name Wire

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Jak stworzyć nazwę? Poradnik

Jak stworzyć nazwę i wyróżnić swoje usługi?

Nazwa, powinna być…no właśnie? Jaka powinna być nazwa produktu/usługi/witryny? Czy proces tworzenia nazwy jest trudny? Gdzie szukać inspiracji? Co jest trendy, a co passe? Pobierz poradnik.

Czytaj dalej >>
Jak sprawdzić czy domena trafiła na listę spamu?

Jak sprawdzić czy domena trafiła na listę spamu?

Budując i rozwijając swoją ofertę, zależy Ci aby domena była dostępna 24h, a kontakt z Klientami poprzez skrzynkę mailową skuteczny i szybki. Niekiedy zdarzyć się może, że domena znalazła się na liście spamu.

Czytaj dalej >>
Jak wybrać domenę. Te 4 kroki Cię naprowadzą

Jak wybrać domenę. Te 4 kroki Cię naprowadzą

Planujesz kupić domenę i nie wiesz jaką wybrać? Zapewne Twoja pierwsza myśl to ".pl" lub ".com", ale to nie zawsze najlepszy wybór. Warto wziąć pod uwagę swoją formę działalności, obszar geograficzny i charakter działania.

Czytaj dalej >>