Shutterstock, znany portal ze zdjęciami stockowymi zarejestrował ostatnio dla trzech swoich marek nazwy domen, zawierające słowo bojkot, m.in. BoycottBigstock.com, BoycottBigStockPhoto.com, BoycottOffset.com oraz BoycottShutterstock.com.


Shutterstock z nowymi domenami

W Internecie brak jakiejkolwiek wzmianki na temat planowanego bojkotu tych stron, więc pierwsze co przychodzi nam na myśl po przeczytaniu takiej informacji to możliwość wprowadzenia zmian przez Shutterstock. Użytkownikami każdej witryny ze zdjęciami stockowymi są dwie strony:  fotografowie i kupujący. Jeszce nie wiadomo, kogo mogłyby zdenerwować ewentualne zmiany, ale faktem jest, że po kupieniu przez Getty Images serwisu iStockPhoto ceny na wielu tego typu stronach znacząco wzrosły. Jeden dolar za zdjęcie to już niestety przeszłość.

Należy przy tym pamiętać, że sama rejestracja nazw domen nie oznacza jeszcze żadnych zmian. Może to być po prostu posunięcie profilaktyczne, blokujące te nazwy. Takie działanie określane jest jako defensywna rejestracja domen.

Źródło: Domeny.pl / Domain Name Wire

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Domena .eu. Europejskie standardy bezpieczeństwa.

Domena .eu - europejskie standardy bezpieczeństwa

Domena europejska to jedna z najchętniej rejestrowanych domen na świecie. Jak rozwijała się domena .eu i jakie priorytety w zakresie jej bezpiecznego użytkowania wprowadza EURid?

Czytaj dalej >>

Dr Irena Eris - sukces pisany pasją

Wiedza, determinacja, a przede wszystkim pasja to motywacja, która nakręca do działania. Maksyma, którą od lat wyznaje założycielka marki Dr Irena Eris, pozwoliła przekuć idee w sukces i stać się wiodącą marką kosmetyczną na mapie Europy.

Czytaj dalej >>
Gastop - od lokalnej firmy do międzynarodowej ekspansji.

Ile potrzeba domen, żeby podbić świat?

Zobacz historię sukcesu naszego Klienta. Firma GASTOP rozpoczęła swoją działalność w 1996 r., kiedy Internet w Polsce dopiero raczkował. Jak spółka wykorzystała nowe możliwości? Jak ważna jest współpraca z zaufanymi partnerami biznesowymi?

Czytaj dalej >>