Shutterstock, znany portal ze zdjęciami stockowymi zarejestrował ostatnio dla trzech swoich marek nazwy domen, zawierające słowo bojkot, m.in. BoycottBigstock.com, BoycottBigStockPhoto.com, BoycottOffset.com oraz BoycottShutterstock.com.


Shutterstock z nowymi domenami

W Internecie brak jakiejkolwiek wzmianki na temat planowanego bojkotu tych stron, więc pierwsze co przychodzi nam na myśl po przeczytaniu takiej informacji to możliwość wprowadzenia zmian przez Shutterstock. Użytkownikami każdej witryny ze zdjęciami stockowymi są dwie strony:  fotografowie i kupujący. Jeszce nie wiadomo, kogo mogłyby zdenerwować ewentualne zmiany, ale faktem jest, że po kupieniu przez Getty Images serwisu iStockPhoto ceny na wielu tego typu stronach znacząco wzrosły. Jeden dolar za zdjęcie to już niestety przeszłość.

Należy przy tym pamiętać, że sama rejestracja nazw domen nie oznacza jeszcze żadnych zmian. Może to być po prostu posunięcie profilaktyczne, blokujące te nazwy. Takie działanie określane jest jako defensywna rejestracja domen.

Źródło: Domeny.pl / Domain Name Wire

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Jaka domena dla szkoły?

Jaka domena dla szkoły? Zobacz nasz przegląd

Zastanawiasz się jaka domena będzie optymalna dla szkoły? Pamiętaj, że adres, który zarejestrujesz powinien być krótki i łatwy do zapamiętania.. Zobacz rozszerzenia dla edukacji.

Czytaj dalej >>
Rynek domeny .pl [2Q2020]

Rynek domeny .pl [2Q2020]. Podsumowanie

NASK opublikował raport i podsumował drugi kwartał 2020 roku. Jak rozwijał się rynek domeny .pl? Co się zmieniło? Z jakich usług najczęściej korzystali abonenci i kim właściwie oni są? Zobaczcie krótkie podsumowanie raportu.

Czytaj dalej >>
Jaka domena dla firmy?

Jaka domena dla firmy? Zainspiruj się!

Stawiasz pierwsze kroki pod własną marką. Dopełniłeś wszelkich formalności i chcesz teraz opowiedzieć o tym światu? Budując stronę swojego produktu bądź usługi nie zapominaj o detalach. To na ich podstawie klient wypracowuje opinię na temat marki.

Czytaj dalej >>