Znamy listę ubiegłotygodniowych bestsellerów na rynku wtórnym domen. Na szczycie listy uplasował się adres 100.com, sprzedany za 950 tys. dolarów. Jednocześnie jest to najwyższa cena w tym roku.


Transakcje na rynku domen

Na drugim miejscu także znalazł się adres liczbowy – 0060.com z ceną 120 848 USD. Jeżeli chodzi o rozszerzenia domen to lista tradycyjnie została zdominowana przez .com, na 20 pozycji aż 17 jest z tą końcówką. Pozostałe to .ca, .cl oraz .org.

Pełna lista na 23 lutego przedstawia się następująco:

1. 100.com $950,000
2. 0060.com $120,848
3. WebMeeting.com $40,000
4. Dental.ca $22,600
5. Copella.com $20,000
5. ProjectBook.com $20,000
7. VitaminBox.com $14,500
8. CommonCoreStandards.com $13,500
9. ArtOfIndia.com $13,000
10. Manganese.com $12,050
11. Happy-Family.com $11,880
12. AssistCard.com $11,500
13. Apuestas.cl $10,275
14. HomeStudio.com $10,000
14. ImmigrationHub.com $10,000
14. Wejo.com $10,000
17. Cribber.com $9,999
18. ILN.org $9,800
19. Casiola.com $9,450
20. RealFly.com $9,015

Źródło: DN Journal / Domeny.pl

Fot.: Flickr/Andrew Magill

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Domena .eu. Europejskie standardy bezpieczeństwa.

Domena .eu - europejskie standardy bezpieczeństwa

Domena europejska to jedna z najchętniej rejestrowanych domen na świecie. Jak rozwijała się domena .eu i jakie priorytety w zakresie jej bezpiecznego użytkowania wprowadza EURid?

Czytaj dalej >>

Dr Irena Eris - sukces pisany pasją

Wiedza, determinacja, a przede wszystkim pasja to motywacja, która nakręca do działania. Maksyma, którą od lat wyznaje założycielka marki Dr Irena Eris, pozwoliła przekuć idee w sukces i stać się wiodącą marką kosmetyczną na mapie Europy.

Czytaj dalej >>
Gastop - od lokalnej firmy do międzynarodowej ekspansji.

Ile potrzeba domen, żeby podbić świat?

Zobacz historię sukcesu naszego Klienta. Firma GASTOP rozpoczęła swoją działalność w 1996 r., kiedy Internet w Polsce dopiero raczkował. Jak spółka wykorzystała nowe możliwości? Jak ważna jest współpraca z zaufanymi partnerami biznesowymi?

Czytaj dalej >>