Nowa domena .bond już 26 listopada 2019 trafi do powszechnej rejestracji (faza General Availability). Bond oznacza „więź” – czy domenie .bond uda się nawiązać mocne więzi z klientami?


Nie tylko dla Jamesa…

.bond to nowe rozszerzenie domeny (nTLD), które skierowane jest głównie do:

  • dostawców usług finansowych,
  • doradców, w tym doradców finansowych,
  • inwestorów.

Jednak jak mówi marketer i inwestor stojący za domeną .bond:

Naszym celem jest stworzenie dla użytkowników końcowych szansy na bycie kreatywnymi, wolnymi i wyjątkowymi online, tworząc to, co jest po lewej stronie kropki, przez co domena będzie krótka i łatwa do rozpoznania. Uważamy, że .bond trafi do rynku usług finansowych, ale sami nie możemy się doczekać, aby dowiedzieć się, kim dokładnie będą pierwsi użytkownicy.

Lars Jensen


Dlaczego .bond?

Domena .bond jest szansą na wzmocnienie marki w Internecie. Gdy użytkownicy zobaczą .bond po prawej stronie kropki, będą wiedzieć, że mają do czynienia z ekspertem. Wybierając domenę .bond, dodajesz mocne słowo do swojego adresu internetowego – słowo, które wysyła mocne i pozytywne konotacje do odwiedzających oraz wzmacnia korzyści, jakie klienci otrzymają podczas pracy z Twoją firmą.

Domena .bond jest…

  • krótka,
  • łatwa do zapamiętania,
  • dostępna z dużą ilością atrakcyjnych nazw,
  • profesjonalna

Jaka domena jeśli nie .bond?

Dla rynku finansowego stworzono już stosunkowo dużo nowych domen, wśród nich:


Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0
Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Budmat ponad 30 lat międzynarodowego zasięgu

Budmat - ponad 30 lat międzynarodowego zasięgu

Innowacje techniczne w połączeniu z estetyką. Funkcjonalność w parze z designem. Czy takie założenia dla biznesu mają rację bytu? Nasz Klient, firma Budmat udowadnia, że taka mieszanka jest możliwa

Czytaj dalej >>
DMARC - czyli jak zwiększyć bezpieczeństwo korespondencji mailowej

DMARC - czyli jak zwiększyć bezpieczeństwo korespondencji mailowej

Codziennie wysyłamy globalnie setki tysięcy maili. Korespondencja mailowa zrewolucjonizowała komunikację. Bezpieczeństwo, słowo klucz nabiera szczególnego znaczenia. Poznaj rekord DMARC.

Czytaj dalej >>
Jak stworzyć nazwę? Poradnik

Jak stworzyć nazwę i wyróżnić swoje usługi?

Nazwa, powinna być…no właśnie? Jaka powinna być nazwa produktu/usługi/witryny? Czy proces tworzenia nazwy jest trudny? Gdzie szukać inspiracji? Co jest trendy, a co passe? Pobierz poradnik.

Czytaj dalej >>