Rejestr Norid, zarządzający norweską domeną narodową .no, poinformował, że od 17 czerwca znosi obowiązujące dotychczas ograniczenie, pozwalające na rejestrację nazwy z końcówką .no tylko firmom i organizacjom.

Obecnie osoby prywatne chcące zarejestrować domenę .no mogą skorzystać jedynie z rozszerzenia .priv.no.

Stosunek rejestru do otwarcia rejestracji tej domeny dla osób prywatnych zmieniał się w czasie, ale w końcu w 2013 roku organ doradczy Norpol udzielił pozytywnej rekomendacji.

Co ciekawe, nie będą obowiązywały żadne priorytety, każdy będzie mógł zarejestrować dowolną nazwę pod warunkiem, że nie będzie ona łamać norweskiego prawa ani naruszać praw stron trzecich. W przypadku, gdy o tę samą nazwę będzie ubiegać się więcej niż jedna osoba, zostanie ona przydzielona drogą losowania.

Zarejestrowałeś domenę .no? Oprócz adresu www będziesz potrzebować serwera (korzystaj z: hostingu www, serwera dedykowanego bądź serwera VPS) i certyfikat SSL

Źródło: Domeny.pl / Domain Pulse
Fot.: Flickr/Christopher Jensen

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Jak sprawdzić czy domena trafiła na listę spamu?

Jak sprawdzić czy domena trafiła na listę spamu?

Budując i rozwijając swoją ofertę, zależy Ci aby domena była dostępna 24h, a kontakt z Klientami poprzez skrzynkę mailową skuteczny i szybki. Niekiedy zdarzyć się może, że domena znalazła się na liście spamu.

Czytaj dalej >>
Ciekawe transakcje na rynku domen

Ciekawe transakcje na rynku domen

Wydaje Ci się, że rejestracja domeny internetowej to tylko niezbędny element obecności online? Stawiasz stronę i potrzebujesz domeny. Otóż nie! O tym, że domena może być dobrym sposobem na biznes mówią wartości transakcji, które odnotowujemy na rynku domen. Zobacz najciekawsze.

Czytaj dalej >>
Itaka. Świadomie do celu

Itaka. Świadomie do celu

Itaka od 32 lat kreuje dla nas niezapomniane doświadczenia podróżnicze. Zaszczytny tytuł lidera wśród polskich biur podróży zobowiązuje do ciągłego poszerzania portfolio usług. Nie mniej ważna jest świadoma obecność w sieci i ciągłe podejmowanie działań wspierających bezpieczeństwo użytkowników.

Czytaj dalej >>