Nowe domeny umacniają swoją pozycję na ryku. O tym, ile warta jest dobra końcówka świadczy między innymi rekordowa kwota z 2017 roku, za jaką kupiono adres „casino.online– 201,250 USD.

Przychylnie na nowe domeny patrzą wszyscy, także gigant Google, który sam inwestuje w ten obszar rynku, czego przykładem jest domena .APP. Kto jeszcze ceni nowe rozszerzenia? Jak wykorzystać końcówkę .ONLINE do zwiększenia sprzedaży? Zapraszamy do lektury!

[Aktualizacja: 05.10.2020 r.]


Dlaczego .ONLINE?

Aktualnie domena .ONLINE zajmuje 5 miejsce w rankingu popularności wśród nowych końcówek. Zarejestrowano z nią już 1 718 459 adresów internetowych. Wykorzystywana jest przez przedstawicieli wielu państw, sektorów i branż. Taka domena rozwiązuje problem bariery językowej, jest uniwersalna i zrozumiała w skali globalnej. Coraz częściej wykorzystywana jest także przez polskich przedsiębiorców. Chcesz podkreślić swoje działania na arenie międzynarodowej i nawiązać współpracę z kontrahentami z całego świata? Odpowiednio dobrany adres może być przepustką do cross-border e-commerce. Z takim adresem będziesz miał szansę trafić do odbiorcy z całego świata.

https://ntldstats.com/tld

Dla kogo domena .ONLINE?

Domena .ONLINE jest jedna z najbardziej uniwersalnych domen i sprawdza się w dosłownie każdym biznesie. Z tak interesującego rozszerzenia mogą korzystać blogerzy i vlogerzy. Świetna dla projektów działających stacjonarnie, które chcą rozpocząć swoją działalność na szerszych wodach. Jeśli otwierasz nową firmę bądź decydujesz się na dystrybucję nowego produktu – wybierz chwytliwą końcówkę.

Przykłady na wykorzystanie domeny .ONLINE

  • www.e-aktywni.online
  • www.jak-napisac-cv.online
  • marketingnieruchomosci.online

Sklep .ONLINE

Końcówka ta idealnie sprawdzi się jeśli uruchamiasz witrynę internetową dla prowadzonego sklepu stacjonarnego. Jak czytamy w raporcie „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” w 2019 roku aż 62% konsumentów robiło zakupy online. Zbudowałeś stacjonarną markę? Sprawdź swoje siły w sprzedaży online. Branża e-commerce rozwija się szybko, tworząc pole dla nowych przedsiębiorców. W obecnych czasach „bycie” w sieci jest nieodłącznym elementu prowadzenia biznesu. Szczególnie tego, kierowanego do młodych ludzi. Millenialsi, którzy dorastali, kupując towary w Internecie, przenoszą swoje zwyczaje na inne sektory, wydając coraz większe kwoty online.

Nie tylko dla początkujących

Start-upy, początkujący blogerzy, małe sklepy hand-made, wszyscy potrzebują swojego miejsca do promocji, stąd coraz większe zainteresowanie końcówkami .ONLINE. Atrakcyjny adres WWW bywa regularnie wykorzystywany przez największe firmy do przeprowadzenia kampanii wizerunkowych, czy sprzedażowych. Krótki adres pozwala dotrzeć do szerszej grupy odbiorców, zachęca do kliknięcia, zapada w pamięć, dlatego jest doceniany przez czołowe marki z różnych branż.

Imponujące CV z domeną .ONLINE?

Domena .ONLINE wykorzystywana jest także jako alternatywa dla tradycyjnej formy CV. Dziś w sieci można znaleźć wszystko, dlaczego zatem nie pokazać sowich umiejętności online? Inwestycja w własną domenę to szansa na zaimponowanie rekruterom.

Stwórz portfolio na miarę swoich możliwości!

Nie musisz być fotografem czy designerem aby prezentować swój dorobek w sieci. Z takiej formy prezentacji z powodzeniem korzystają graficy, marketingowcy, programiści czy handlowcy. W dobie freelancerów coraz więcej osób chce działać z wykorzystaniem personal brandingu. Wykorzystaj potencjał domeny .ONLINE

Najlepsza wizytówka

Domena osobista jest najlepszą wizytówką i ułatwia odnalezienie odbiorcom autora w Internecie. Pozwala zbudować stabilne miejsce w sieci, stworzone wokół osi nazwiska. Aktualnie informacje o użytkownikach są porozrzucane po różnych serwisach takich jak: Facebook, LinkedIn czy Instagram. Własna domena osobista pozwala na spójność komunikowanych treści. Dzięki temu przekaz może być bardziej spersonalizowany i nastawiony na tematykę, której potrzebujemy.

Źródło:
https://ntldstats.com/tld

Jak podobał Ci się ten artykuł?
5 Liczba ocen: 1
Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Jaka domena dla szkoły?

Jaka domena dla szkoły? Zobacz nasz przegląd

Zastanawiasz się jaka domena będzie optymalna dla szkoły? Pamiętaj, że adres, który zarejestrujesz powinien być krótki i łatwy do zapamiętania.. Zobacz rozszerzenia dla edukacji.

Czytaj dalej >>
Rynek domeny .pl [2Q2020]

Rynek domeny .pl [2Q2020]. Podsumowanie

NASK opublikował raport i podsumował drugi kwartał 2020 roku. Jak rozwijał się rynek domeny .pl? Co się zmieniło? Z jakich usług najczęściej korzystali abonenci i kim właściwie oni są? Zobaczcie krótkie podsumowanie raportu.

Czytaj dalej >>
Jaka domena dla firmy?

Jaka domena dla firmy? Zainspiruj się!

Stawiasz pierwsze kroki pod własną marką. Dopełniłeś wszelkich formalności i chcesz teraz opowiedzieć o tym światu? Budując stronę swojego produktu bądź usługi nie zapominaj o detalach. To na ich podstawie klient wypracowuje opinię na temat marki.

Czytaj dalej >>