W tegorocznej ankiecie portalu Domain Name Wire padło pytanie m. in. o ulubione nowe domeny, a także o to, które zdaniem respondentów będą miały największą liczbę rejestracji.

Jeżeli chodzi o pierwsze pytanie, to odpowiedzi nie wyłoniły zdecydowanego faworyta. Najwięcej głosów zebrała domena .guru przed .web. Dużą liczbę głosów otrzymały także .club i .nyc.


Domena .web

Respondenci nie mieli za to wątpliwości, jeżeli chodzi o wskazanie domeny, która będzie najpopularniejsza. Zdecydowana większość stawia na .web. Należy pamiętać, że jeszcze nie wiadomo, kto będzie zarządzał tą domeną, a więc również nie wiadomo ile będzie kosztować rejestracja, ani jakie będą sposoby dystrybucji. A wszystko to będzie miało ogromny wpływ na rzeczywisty wynik. Aktualnie najpopularniejszą nową domeną jest .guru, ale w sondzie zajęła drugie miejsce. Pierwszą czwórkę uzupełniają .app i .shop, których próżno szukać w czołówce ulubionych nTLD.

Źródło: Domeny.pl / Domain Name Wire
Fot.: flickr/S G

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Jaka domena dla szkoły?

Jaka domena dla szkoły? Zobacz nasz przegląd

Zastanawiasz się jaka domena będzie optymalna dla szkoły? Pamiętaj, że adres, który zarejestrujesz powinien być krótki i łatwy do zapamiętania.. Zobacz rozszerzenia dla edukacji.

Czytaj dalej >>
Rynek domeny .pl [2Q2020]

Rynek domeny .pl [2Q2020]. Podsumowanie

NASK opublikował raport i podsumował drugi kwartał 2020 roku. Jak rozwijał się rynek domeny .pl? Co się zmieniło? Z jakich usług najczęściej korzystali abonenci i kim właściwie oni są? Zobaczcie krótkie podsumowanie raportu.

Czytaj dalej >>
Jaka domena dla firmy?

Jaka domena dla firmy? Zainspiruj się!

Stawiasz pierwsze kroki pod własną marką. Dopełniłeś wszelkich formalności i chcesz teraz opowiedzieć o tym światu? Budując stronę swojego produktu bądź usługi nie zapominaj o detalach. To na ich podstawie klient wypracowuje opinię na temat marki.

Czytaj dalej >>