W Domeny.pl rozpoczęła się X edycja popularnego Domenobrania.


Promocje domen

Promocja pozwala na rejestrację w obniżonej cenie dowolnej liczby nazw w wybranych domenach. Pula końcówek obejmuje globalne: .com, .net, .org, .info i .biz, domenę .eu i oraz ponad 100 polskich, w tym najpopularniejsze .pl i com.pl. Na uwagę zasługuje również szeroka oferta domen polskich miast. Ceny rozpoczynają się już od 3,95 zł netto za rok.

Rejestracja dokonywana jest na jeden rok, a po upłynięciu tego terminu każdy uczestnik promocji będzie mógł odnowić domenę na kolejny okres rozliczeniowy, ale nie jest to obowiązkowe. Jest to doskonała okazja do przetestowania własnych pomysłów, pozwalająca uniknąć wysokich kosztów w przypadku niepowodzenia przedsięwzięcia.

Z promocji mogą korzystać zarówno firmy, jak i osoby prywatne. Każdy uczestnik może zarejestrować nieograniczoną liczbę nazw.

Regulamin promocji jest dostępny tutaj: https://domeny.pl/regulaminy.html

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Jaka domena dla szkoły?

Jaka domena dla szkoły? Zobacz nasz przegląd

Zastanawiasz się jaka domena będzie optymalna dla szkoły? Pamiętaj, że adres, który zarejestrujesz powinien być krótki i łatwy do zapamiętania.. Zobacz rozszerzenia dla edukacji.

Czytaj dalej >>
Rynek domeny .pl [2Q2020]

Rynek domeny .pl [2Q2020]. Podsumowanie

NASK opublikował raport i podsumował drugi kwartał 2020 roku. Jak rozwijał się rynek domeny .pl? Co się zmieniło? Z jakich usług najczęściej korzystali abonenci i kim właściwie oni są? Zobaczcie krótkie podsumowanie raportu.

Czytaj dalej >>
Jaka domena dla firmy?

Jaka domena dla firmy? Zainspiruj się!

Stawiasz pierwsze kroki pod własną marką. Dopełniłeś wszelkich formalności i chcesz teraz opowiedzieć o tym światu? Budując stronę swojego produktu bądź usługi nie zapominaj o detalach. To na ich podstawie klient wypracowuje opinię na temat marki.

Czytaj dalej >>