Początki nigdy nie są łatwe. Zwłaszcza kiedy jest się młodą, zaczynającą drogę zawodową osobą. Wiedza, determinacja, a przede wszystkim pasja to motywacja, która nakręca do działania. Maksyma, którą od lat wyznaje założycielka marki Dr Irena Eris, pozwoliła przekuć idee w sukces i stać się wiodącą marką kosmetyczną na mapie Europy. Recepta na sukces? Zaufanie Klientów i bezpieczeństwo. Poznajcie kulisy współpracy z Laboratorium Kosmetycznym Dr Irena Eris, marką, która stała się rozpoznawalną na skalę światową!


Dr Irena Eris. W drodze do światowego sukcesu

Jest rok 1983 rok, okres wielu zmian, tych ustrojowych, gospodarczych jak i technologicznych. Krajobraz sytuacji w Polsce maluje się przełomowymi wydarzeniami. Zniesiono stan wojenny, Pokojowa Nagroda Nobla trafiła w ręce Lecha Wałęsy, a zaledwie rok wcześniej, bo w 1982 roku zaprezentowano pierwszego laptopa – Grid Compass 1101, zaprojektowanego przez Billa Moggridge’a. To właśnie w takich okolicznościach zaczyna budować się potężne imperium kosmetologiczne. W podwarszawskim Piasecznie Irena Eris wraz z mężem zakładają Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Sp. z o.o. Rozpoczyna się nowa era w kosmetologii!

Nasza firma powstała z marzeń, pasji i pracy, a rozwija się dzięki wszystkim ludziom, którzy ją tworzą, wspomina założycielka marki

Dr Irena Eris

Początkowo produkcja odbywała się na kilkunastu metrach kwadratowych i ograniczała się do jednego produktu. Wówczas nie było mowy o promocji działania w sieci, ani też budowaniu świadomości marki w sieciach społecznościowych, nie wspominając o sprzedaży on-line!

Co prawda przyjęło się, że historia internetu datuje swój początek w roku 1969 i zbiega się w czasie z powstaniem pierwszych węzłów sieci ARPANET. Ale to niemal 30 lat za wcześnie, aby strona internetowa było podstawową formą reklamy marki.

Ela Kornaś, Domeny.pl

Dziś, po ponad 38 latach, marka jest wiodącym liderem na rynku kosmetologii. Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris, to projekt kompleksowy. Aby spełniać oczekiwania Klientów i tworzyć wysokiej jakości kosmetyki, należy podeprzeć to wnikliwą analizą, innowacją i wiedzą. Tak zrodziła się koncepcja Centrum Naukowo-Badawczego, łącząca kompetencje wielu dziedzin. Podkreślić należy, że świat marki Dr Irena Eris tworzą również: sieć Kosmetycznych Instytutów oraz Hotele SPA Dr Irena Eris. I tak z jednoosobowej działalności, firma rozrosła się i dzisiaj zatrudnia około 1 000 pracowników!.

Dystrybucja produktów eksportowana jest do około 60 krajów. Największym odbiorcą produktów są: Hiszpania, Europa Wschodnia oraz kraje MENA. Produkty eksportowane są także m.in do Stanów Zjednoczonych, Maroka, Tasmanii czy Zjednoczonych Emiratów Arabskich.


Kupujemy w sieci

Sytuacja ostatnich 10 miesięcy wpłynęła na nasze nawyki zakupowe. Zwłaszcza teraz istotnym wydaje się nienaruszone działanie infrastruktury. Nasza strona musi być dostępna, a zakupy prowadzone za jej pośrednictwem bezpieczne.

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez GEMIUS „E-commerce w Polsce 2020” zakupy online stają się naturalną formą naszej internetowej aktywności. Dokonuje ich już 73% internautów. Co więcej szacuje się, że wartość rynku zakupów online w Polsce w 2020 roku wyniesie 100 mld zł.[1].

Kierunek bezpieczeństwo

Dokonując transakcji na stronie, czujemy się bezpiecznie, gdy połączenie jest szyfrowane, a przepływ informacji między użytkownikiem a serwerem odbywa się w sposób tajny. Takich rozwiązań dostarcza certyfikat SSL. Aby upewnić się, że strona internetowa używa szyfrowanego połączenia, należy spojrzeć na adres w polu przeglądarki. Jeżeli rozpoczyna się on od prefiksu „https” oznacza to, że strona jest zabezpieczona certyfikatem SSL.

Strona zabezpieczona certyfikatem SSL
Bezpieczne połączenie z witryną dzięki SSL

Zaufanie do marki kluczem sukcesu

37 lat! Recepta na sukces jest prosta. Wiedza, pasja i ludzie. To na tych fundamentach budowany jest i rozwijany potencjał marki. Kamieniami milowymi istotnymi na drodze były: otwarcie dużego zakładu produkcyjnego w 1993 oraz Centrum Naukowo–Badawczego w 2001 roku. W tym miejscu warto dodać, że Dr Irena Eris, jest jednym z niewielu producentów kosmetyków w Europie, posiadającym własną placówkę naukową.

Zaufanie to waluta, którą należy budować i rozwijać nieustannie. Wysoka jakość, powinna iść w parze z bezpieczeństwem. Sprzedaż online, którą rozwija marka wymaga zachowania najwyższych standardów bezpieczeństwa. Firma od kilku lat korzysta z usług Domeny.pl, rejestrując i zabezpieczając nazwy domenowe, hostując stronę jednej z linii produktowych, czy zabezpieczając domeny certyfikatem SSL

Cenimy współpracę z Domeny.pl przede wszystkim za doradztwo. Posiadając produktowe strony internetowe, tak w domenie .pl jak i rozszerzeniach zagranicznych, nie byliśmy pewni, jaki certyfikat będzie najlepszym wyborem. Czym różnią się poszczególne typy, jaki będzie najlepszy i w jakiej konfiguracji. Taką pomoc otrzymaliśmy w Domeny.pl. Prowadząc tak szerokie działania, cenimy wygodna formę kontaktu, jak i sprawność realizacji.

Jacek Badowski, szef Działu IT, Dr Irena Eris

Źródło:
[1] https://eizba.pl/wp-content/uploads/2020/06/Raport-e-commerce-2020.pdf
https://www.drirenaeris.com/
https://www.youtube.com/channel/UCuApvxmjjmF_sLiO2Cc6FFA

Jak podobał Ci się ten artykuł?
5 Liczba ocen: 7
Komentarze
  • Imponujący sukces i spora inspiracja dla innych.
    Branża zakupów przez sieć na pewno skorzystała na sytuacji, która obowiązuje na świecie. Myślę, że i tak było to nieuniknione, ale nazwałbym to pewnego rodzaju rewolucją – sytuacja zmusiła wiele osób do zakupów online, którzy podchodzili do nich sceptycznie.

    • Panie Piotrze, dziękujemy za opinię. To prawda, obecna sytuacja, niejako przyśpieszyła, to co nieuniknione. Z pewnością omnichanel jest kierunkiem, który zwłaszcza teraz rośnie na sile.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Budmat ponad 30 lat międzynarodowego zasięgu

Budmat - ponad 30 lat międzynarodowego zasięgu

Innowacje techniczne w połączeniu z estetyką. Funkcjonalność w parze z designem. Czy takie założenia dla biznesu mają rację bytu? Nasz Klient, firma Budmat udowadnia, że taka mieszanka jest możliwa

Czytaj dalej >>
DMARC - czyli jak zwiększyć bezpieczeństwo korespondencji mailowej

DMARC - czyli jak zwiększyć bezpieczeństwo korespondencji mailowej

Codziennie wysyłamy globalnie setki tysięcy maili. Korespondencja mailowa zrewolucjonizowała komunikację. Bezpieczeństwo, słowo klucz nabiera szczególnego znaczenia. Poznaj rekord DMARC.

Czytaj dalej >>
Jak stworzyć nazwę? Poradnik

Jak stworzyć nazwę i wyróżnić swoje usługi?

Nazwa, powinna być…no właśnie? Jaka powinna być nazwa produktu/usługi/witryny? Czy proces tworzenia nazwy jest trudny? Gdzie szukać inspiracji? Co jest trendy, a co passe? Pobierz poradnik.

Czytaj dalej >>