Od 8 stycznia 2014 roku także rezydenci, firmy i organizacje Islandii, Lichtensteinu i Norwegii krajów należących do Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) będą mogli rejestrować nazwy domen w domenie najwyższego poziomu .eu.


Domena .eu

Ta decyzja Komisji Europejskiej wynika z postanowienia zawartego już w pierwszym rozporządzeniu dotyczącym .eu (WE 733/2002), które przewidywało rozszerzenie .eu na Europejski Obszar Gospodarczy.

Cieszymy się z tego pozytywnego kierunku rozwoju, który był oczekiwany już od pewnego czasu. Im więcej krajów i biznesów korzysta z unikatowej tożsamości .eu, tym silniejszą jest ona marką.

Marc Van Wesemael, Dyrektor Naczelny Rejestru .eu.

Islandia, Lichtenstein i Norwegia są ściśle związane gospodarczo z Unią Europejską od początków tej wspólnoty. Umożliwienie im dostępu do domeny najwyższego poziomu .eu to naturalny kolejny krok we wzajemnych relacjach.

Nasze coroczne badanie wykazało, że domena .eu jest postrzegana jako cenna i godna zaufania marka internetowa. Jesteśmy przekonani, że spółki i rezydenci tych krajów wkrótce docenią zalety domeny najwyższego poziomu .eu, takie jak np. szczelne procedury bezpieczeństwa stosowane  w naszych bazach danych i administracji.

Stwórz swoją witrynę internetową w domenie .eu. Wykorzystaj do tego nasz kreator stron www.

Źródło: domeny.pl/eurid.eu

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Domena .eu. Europejskie standardy bezpieczeństwa.

Domena .eu - europejskie standardy bezpieczeństwa

Domena europejska to jedna z najchętniej rejestrowanych domen na świecie. Jak rozwijała się domena .eu i jakie priorytety w zakresie jej bezpiecznego użytkowania wprowadza EURid?

Czytaj dalej >>

Dr Irena Eris - sukces pisany pasją

Wiedza, determinacja, a przede wszystkim pasja to motywacja, która nakręca do działania. Maksyma, którą od lat wyznaje założycielka marki Dr Irena Eris, pozwoliła przekuć idee w sukces i stać się wiodącą marką kosmetyczną na mapie Europy.

Czytaj dalej >>
Gastop - od lokalnej firmy do międzynarodowej ekspansji.

Ile potrzeba domen, żeby podbić świat?

Zobacz historię sukcesu naszego Klienta. Firma GASTOP rozpoczęła swoją działalność w 1996 r., kiedy Internet w Polsce dopiero raczkował. Jak spółka wykorzystała nowe możliwości? Jak ważna jest współpraca z zaufanymi partnerami biznesowymi?

Czytaj dalej >>