EURid wydał raport za III kwartał 2013 roku. Jakie wnioski nasuwają się po jego analizie? Popularność domeny .EU wciąż utrzymuje się na dodatnim poziomie, chociaż daleko jej do popularności z poprzednich lat.


Popularność domeny .eu

Polacy nadal chętnie rejestrują domeny europejskie. Zajmujemy 5 miejsce pod względem liczby zarejestrowanych adresów .EU.

Q3report_2013_img2

W III kwartale 2013 roku liczba rejestracji domen .EU spadła o 3051 nazw do poziomu 3,7 mln rejestracji w porównaniu ze stanem na koniec czerwca br. Liczba aktywnych domen .EU jest jednocześnie większa o 0,9% niż w analogicznym okresie 2012.

EURid publikuje raport za III kwartał.

Liczba domen europejskich wzrosła w 16 spośród 28 państw Unii. Największe przyrosty zanotowały: Portugalia, Estonia, Malta oraz Łotwa. Warto dodać, że .EU zajmuje obecnie 11. miejsce wśród największych na świecie TLD.

Popularność końcówki .EU  utrzymuje się na stabilnym poziomie od kilku miesięcy. Największy boom, można było zaobserwować przez pierwsze cztery lata od jej wprowadzenia na rynek. Aktualnie sytuację należy ocenić jako stabilną, chociaż pełny obraz sytuacji da nam zapewne raport za ostatni kwartał.

Zachęcamy do zapoznania się z pełnym raportem, dostępnym na stronie EURid.


Źródło: Domeny.pl/EURid.eu

foto by Derek Bridges via Flickr.com

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Domena .eu. Europejskie standardy bezpieczeństwa.

Domena .eu - europejskie standardy bezpieczeństwa

Domena europejska to jedna z najchętniej rejestrowanych domen na świecie. Jak rozwijała się domena .eu i jakie priorytety w zakresie jej bezpiecznego użytkowania wprowadza EURid?

Czytaj dalej >>

Dr Irena Eris - sukces pisany pasją

Wiedza, determinacja, a przede wszystkim pasja to motywacja, która nakręca do działania. Maksyma, którą od lat wyznaje założycielka marki Dr Irena Eris, pozwoliła przekuć idee w sukces i stać się wiodącą marką kosmetyczną na mapie Europy.

Czytaj dalej >>
Gastop - od lokalnej firmy do międzynarodowej ekspansji.

Ile potrzeba domen, żeby podbić świat?

Zobacz historię sukcesu naszego Klienta. Firma GASTOP rozpoczęła swoją działalność w 1996 r., kiedy Internet w Polsce dopiero raczkował. Jak spółka wykorzystała nowe możliwości? Jak ważna jest współpraca z zaufanymi partnerami biznesowymi?

Czytaj dalej >>