Nadchodzi rewolucja w świecie gastronomii!”  Tymi słowami Adrian Kinderis, CEO ARI Registry Services, próbuje przekonać wszystkich, potencjalnie zainteresowanych nową domeną najwyższego poziomu .MENU.


Domena .menu

Czy, aby na pewno tak jest? Firma ARI Registry Services, jest odpowiedzialna za uruchomienie domeny .MENU i jej sprawne wprowadzenie na rynek, począwszy od fazy sunrise, kończąc na otwartej rejestracji. Początek już 7 grudnia, natomiast dostępność domeny dla potencjalnych zainteresowanych, ma nastąpić 17 marca 2014 roku.

Domena .MENU ma zapewnić usługom gastronomicznym w tym m.in. restauracjom, cateringowi czy też kucharzom, zdecydowanie większą rozpoznawalność na świecie. Słowo .MENU oznacza bowiem to samo, w ponad 30 różnych językach i będzie budowało siłę tej marki. Będzie to zdecydowanym ułatwieniem dla potencjalnego klienta, szukającego np. pobliskiej restauracji czy też kawiarni podczas podróży po różnych zakątkach świata.


Skorzystaj z naszego kreatora nazw i stwórz adres w domenie .menu!

Źródło: domeny.pl/domainnews

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Jak stworzyć nazwę? Poradnik

Jak stworzyć nazwę i wyróżnić swoje usługi?

Nazwa, powinna być…no właśnie? Jaka powinna być nazwa produktu/usługi/witryny? Czy proces tworzenia nazwy jest trudny? Gdzie szukać inspiracji? Co jest trendy, a co passe? Pobierz poradnik.

Czytaj dalej >>
Jak sprawdzić czy domena trafiła na listę spamu?

Jak sprawdzić czy domena trafiła na listę spamu?

Budując i rozwijając swoją ofertę, zależy Ci aby domena była dostępna 24h, a kontakt z Klientami poprzez skrzynkę mailową skuteczny i szybki. Niekiedy zdarzyć się może, że domena znalazła się na liście spamu.

Czytaj dalej >>
Jak wybrać domenę. Te 4 kroki Cię naprowadzą

Jak wybrać domenę. Te 4 kroki Cię naprowadzą

Planujesz kupić domenę i nie wiesz jaką wybrać? Zapewne Twoja pierwsza myśl to ".pl" lub ".com", ale to nie zawsze najlepszy wybór. Warto wziąć pod uwagę swoją formę działalności, obszar geograficzny i charakter działania.

Czytaj dalej >>