Nadchodzi rewolucja w świecie gastronomii!”  Tymi słowami Adrian Kinderis, CEO ARI Registry Services, próbuje przekonać wszystkich, potencjalnie zainteresowanych nową domeną najwyższego poziomu .MENU.


Domena .menu

Czy, aby na pewno tak jest? Firma ARI Registry Services, jest odpowiedzialna za uruchomienie domeny .MENU i jej sprawne wprowadzenie na rynek, począwszy od fazy sunrise, kończąc na otwartej rejestracji. Początek już 7 grudnia, natomiast dostępność domeny dla potencjalnych zainteresowanych, ma nastąpić 17 marca 2014 roku.

Domena .MENU ma zapewnić usługom gastronomicznym w tym m.in. restauracjom, cateringowi czy też kucharzom, zdecydowanie większą rozpoznawalność na świecie. Słowo .MENU oznacza bowiem to samo, w ponad 30 różnych językach i będzie budowało siłę tej marki. Będzie to zdecydowanym ułatwieniem dla potencjalnego klienta, szukającego np. pobliskiej restauracji czy też kawiarni podczas podróży po różnych zakątkach świata.


Źródło: domeny.pl/domainnews

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Jaka domena dla szkoły?

Jaka domena dla szkoły? Zobacz nasz przegląd

Zastanawiasz się jaka domena będzie optymalna dla szkoły? Pamiętaj, że adres, który zarejestrujesz powinien być krótki i łatwy do zapamiętania.. Zobacz rozszerzenia dla edukacji.

Czytaj dalej >>
Rynek domeny .pl [2Q2020]

Rynek domeny .pl [2Q2020]. Podsumowanie

NASK opublikował raport i podsumował drugi kwartał 2020 roku. Jak rozwijał się rynek domeny .pl? Co się zmieniło? Z jakich usług najczęściej korzystali abonenci i kim właściwie oni są? Zobaczcie krótkie podsumowanie raportu.

Czytaj dalej >>
Jaka domena dla firmy?

Jaka domena dla firmy? Zainspiruj się!

Stawiasz pierwsze kroki pod własną marką. Dopełniłeś wszelkich formalności i chcesz teraz opowiedzieć o tym światu? Budując stronę swojego produktu bądź usługi nie zapominaj o detalach. To na ich podstawie klient wypracowuje opinię na temat marki.

Czytaj dalej >>