Nadchodzi rewolucja w świecie gastronomii!”  Tymi słowami Adrian Kinderis, CEO ARI Registry Services, próbuje przekonać wszystkich, potencjalnie zainteresowanych nową domeną najwyższego poziomu .MENU.


Domena .menu

Czy, aby na pewno tak jest? Firma ARI Registry Services, jest odpowiedzialna za uruchomienie domeny .MENU i jej sprawne wprowadzenie na rynek, począwszy od fazy sunrise, kończąc na otwartej rejestracji. Początek już 7 grudnia, natomiast dostępność domeny dla potencjalnych zainteresowanych, ma nastąpić 17 marca 2014 roku.

Domena .MENU ma zapewnić usługom gastronomicznym w tym m.in. restauracjom, cateringowi czy też kucharzom, zdecydowanie większą rozpoznawalność na świecie. Słowo .MENU oznacza bowiem to samo, w ponad 30 różnych językach i będzie budowało siłę tej marki. Będzie to zdecydowanym ułatwieniem dla potencjalnego klienta, szukającego np. pobliskiej restauracji czy też kawiarni podczas podróży po różnych zakątkach świata.


Skorzystaj z naszego kreatora nazw i stwórz adres w domenie .menu!

Źródło: domeny.pl/domainnews

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Domena .eu. Europejskie standardy bezpieczeństwa.

Domena .eu - europejskie standardy bezpieczeństwa

Domena europejska to jedna z najchętniej rejestrowanych domen na świecie. Jak rozwijała się domena .eu i jakie priorytety w zakresie jej bezpiecznego użytkowania wprowadza EURid?

Czytaj dalej >>

Dr Irena Eris - sukces pisany pasją

Wiedza, determinacja, a przede wszystkim pasja to motywacja, która nakręca do działania. Maksyma, którą od lat wyznaje założycielka marki Dr Irena Eris, pozwoliła przekuć idee w sukces i stać się wiodącą marką kosmetyczną na mapie Europy.

Czytaj dalej >>
Gastop - od lokalnej firmy do międzynarodowej ekspansji.

Ile potrzeba domen, żeby podbić świat?

Zobacz historię sukcesu naszego Klienta. Firma GASTOP rozpoczęła swoją działalność w 1996 r., kiedy Internet w Polsce dopiero raczkował. Jak spółka wykorzystała nowe możliwości? Jak ważna jest współpraca z zaufanymi partnerami biznesowymi?

Czytaj dalej >>