Stosujesz Google AdWords i Twoja strona niedawno przeszła na https? Ucieszy Cię na pewno fakt, że nie musisz zmieniać linków docelowych swoich reklam – AdWords zrobi to automatycznie.
Jeszcze nie oddano do użycia najnowszej wersji Chrome 68, a Google już uznaje https za standard. Jeśli Twoja strona dostępna jest zarówno w http jak i https, AdWords dobierze linki zabezpieczone certyfikatem SSL, bez konieczności Twojej ingerencji. Co jeśli nadal nie zabezpieczyłeś strony SSL-em?…
W programie AdWords zalecamy (a w niektórych przypadkach nawet wymagamy), by we wszystkich adresach URL używać protokołu HTTPS zamiast HTTP, ponieważ umożliwia to ochronę danych osobowych i finansowych klientów.
Tak, jeśli jeszcze nie przeszedłeś na https – po prostu przejdź. (Więcej na temat sytuacji, w których AdWords bezwarunkowo wymaga certyfikatu SSL pisaliśmy w tym artykule.
AdWords informuje swoich użytkowników o automatycznym kierowaniu na https od 17.06.2018. Jeśli posiadasz konto Google AdWords powiadomienie znajdziesz pod ikoną