Stosujesz Google AdWords i Twoja strona niedawno przeszła na https? Ucieszy Cię na pewno fakt, że nie musisz zmieniać linków docelowych swoich reklam – AdWords zrobi to automatycznie.

Jeszcze nie oddano do użycia najnowszej wersji Chrome 68, a Google już uznaje https za standard. Jeśli Twoja strona dostępna jest zarówno w http jak i https, AdWords dobierze linki zabezpieczone certyfikatem SSL, bez konieczności Twojej ingerencji. Co jeśli nadal nie zabezpieczyłeś strony SSL-em?…

W programie AdWords zalecamy (a w niektórych przypadkach nawet wymagamy), by we wszystkich adresach URL używać protokołu HTTPS zamiast HTTP, ponieważ umożliwia to ochronę danych osobowych i finansowych klientów.

Tak, jeśli jeszcze nie przeszedłeś na https – po prostu przejdź. (Więcej na temat sytuacji, w których AdWords bezwarunkowo wymaga certyfikatu SSL pisaliśmy w tym artykule.

AdWords informuje swoich użytkowników o automatycznym kierowaniu na https od 17.06.2018. Jeśli posiadasz konto Google AdWords powiadomienie znajdziesz pod ikoną

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Bezpieczeństwo

Domena .eu. Europejskie standardy bezpieczeństwa.

Domena .eu - europejskie standardy bezpieczeństwa

Domena europejska to jedna z najchętniej rejestrowanych domen na świecie. Jak rozwijała się domena .eu i jakie priorytety w zakresie jej bezpiecznego użytkowania wprowadza EURid?

Czytaj dalej >>

Dr Irena Eris - sukces pisany pasją

Wiedza, determinacja, a przede wszystkim pasja to motywacja, która nakręca do działania. Maksyma, którą od lat wyznaje założycielka marki Dr Irena Eris, pozwoliła przekuć idee w sukces i stać się wiodącą marką kosmetyczną na mapie Europy.

Czytaj dalej >>
Gastop - od lokalnej firmy do międzynarodowej ekspansji.

Ile potrzeba domen, żeby podbić świat?

Zobacz historię sukcesu naszego Klienta. Firma GASTOP rozpoczęła swoją działalność w 1996 r., kiedy Internet w Polsce dopiero raczkował. Jak spółka wykorzystała nowe możliwości? Jak ważna jest współpraca z zaufanymi partnerami biznesowymi?

Czytaj dalej >>