Stosujesz Google AdWords i Twoja strona niedawno przeszła na https? Ucieszy Cię na pewno fakt, że nie musisz zmieniać linków docelowych swoich reklam – AdWords zrobi to automatycznie.

Jeszcze nie oddano do użycia najnowszej wersji Chrome 68, a Google już uznaje https za standard. Jeśli Twoja strona dostępna jest zarówno w http jak i https, AdWords dobierze linki zabezpieczone certyfikatem SSL, bez konieczności Twojej ingerencji. Co jeśli nadal nie zabezpieczyłeś strony SSL-em?…

W programie AdWords zalecamy (a w niektórych przypadkach nawet wymagamy), by we wszystkich adresach URL używać protokołu HTTPS zamiast HTTP, ponieważ umożliwia to ochronę danych osobowych i finansowych klientów.

Tak, jeśli jeszcze nie przeszedłeś na https – po prostu przejdź. (Więcej na temat sytuacji, w których AdWords bezwarunkowo wymaga certyfikatu SSL pisaliśmy w tym artykule.

AdWords informuje swoich użytkowników o automatycznym kierowaniu na https od 17.06.2018. Jeśli posiadasz konto Google AdWords powiadomienie znajdziesz pod ikoną

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Bezpieczeństwo

ECC. Certyfikaty SSL.

Krzywe eliptyczne w certyfikatach SSL. Teraz silniejsze szyfrowanie

ECC to najnowszy asymetryczny algorytm szyfrowania, który jest alternatywą dla algorytmu RSA. 256-bitowy klucz ECC odpowiada takim samym zabezpieczeniom jak 3,072-bitowy klucz RSA.

Czytaj dalej >>
Certyfikaty VMC i BIMI. Twoje logo w Gmailu

Certyfikaty VMC i BIMI. Twoje logo w Gmailu

Codziennie na nasze skrzynki spływają dziesiątki, a nawet setki wiadomości e-mail. Część z nich zostanie pominięta, niezauważona, część uznamy za spam, a część będą stanowiły różne formy nadużyć. Aby wspomóc firmy w ...

Czytaj dalej >>
Koniec 2-letnich certyfikatów SSL decyzją Google

Koniec 2-letnich certyfikatów SSL decyzją Google

W marcu 2020 roku Apple oficjalnie zapowiedział, że od 1 września b.r. przestaje uznawać certyfikaty SSL wydane na dłużej niż 398 dni. W czerwcu branżę certyfikatów SSL zaskoczyła informacja, że do Apple dołącza Google.

Czytaj dalej >>