W zeszłym tygodniu miały miejsce 3 spośród TOP 10 transakcji tego roku. Największa to sprzedaż domeny Hot.com za pośrednictwem Moniker/SnapNames za 850 tysięcy dolarów. Kolejne dwie transakcje to  aukcje domen Finances.com oraz Housing.com. Każda z nich osiągnęła cenę równą 500 tysięcy dolarów.


Transakcje września

Domeny te znalazły się na szczycie zestawienia najdrożej sprzedanych adresów we wrześniu zaraz za IG.com. Ten ostatni sprzedany został za 4,7 mln dolarów na początku miesiąca poprzez Escrow.com. Jest to, jak dotąd, najwyższa transakcja w tym roku.

Najdroższe domy września to:

1. IG.com4 700 000 $
2. Hot.com850 000 $
3. Finances.com500 000 $
3. Housing.com500 000 $
5. Intranet.com160 000 $
6. Moneta.com150 000 $
6. Pizza.net150 000 $
8. 3C.com140 000 $
9. Dumpsters.com110 000 $
10. Deco.com100 000 $
11. Credo.com75 000 $
12. Sale.co.uk60 000 $
12. DPC.com60 000 $
14. Alichat.com53 000 $
15. CamShow.com52 000 $
16. Mekan.com51 500 $
17. BudgetDirect.com50 000 $
17. Dentl.com.com50  000 $
17. Fork.com50 000 $
17. Philanthropist.com50 000 $

Źródło: Domeny.pl/dnjournal.com

(foto by Ervins Strauhmanis via flickr.com)

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Jaka domena dla szkoły?

Jaka domena dla szkoły? Zobacz nasz przegląd

Zastanawiasz się jaka domena będzie optymalna dla szkoły? Pamiętaj, że adres, który zarejestrujesz powinien być krótki i łatwy do zapamiętania.. Zobacz rozszerzenia dla edukacji.

Czytaj dalej >>
Rynek domeny .pl [2Q2020]

Rynek domeny .pl [2Q2020]. Podsumowanie

NASK opublikował raport i podsumował drugi kwartał 2020 roku. Jak rozwijał się rynek domeny .pl? Co się zmieniło? Z jakich usług najczęściej korzystali abonenci i kim właściwie oni są? Zobaczcie krótkie podsumowanie raportu.

Czytaj dalej >>
Jaka domena dla firmy?

Jaka domena dla firmy? Zainspiruj się!

Stawiasz pierwsze kroki pod własną marką. Dopełniłeś wszelkich formalności i chcesz teraz opowiedzieć o tym światu? Budując stronę swojego produktu bądź usługi nie zapominaj o detalach. To na ich podstawie klient wypracowuje opinię na temat marki.

Czytaj dalej >>