.Guru to pierwsza z nowych domen, która przekroczyła liczbę 50 tysięcy rejestracji i nadal pozostaje na szczycie listy, ale nie można wykluczyć, że nie przeskoczy jej .berlin, który obecnie ma trochę ponad 45 tysięcy rejestracji. Podium zamyka .photography z 32 tysiącami.


Ranking popularności nowych domen

Jeżeli chodzi o kolejne miejsca to na czwartym miejscu domena .tips została zastąpiona przez .email. Ogólnie poziom 10 tysięcy rejestracji osiągnęło do tej pory 14 nowych domen. Całkowita liczba zarejestrowanych nowych domen zbliża się do pół miliona.

Poniżej znajduje się lista 20 najbardziej popularnych nowych domen:

1..guru50,039 
2..berlin45,772 
3..photography32,060 
4..email22,111 
5..tips19,784 
6..today19,745 
7..company14,587 
8..technology13,322 
9..directory12,287 
10..center12,260 
11..solutions10,834 
12..land10,347 
13..clothing10,283 
14..bike10,168 
15..gallery9,862 
16..photos9,327 
17..estate9,002 
18..equipment7,095 
19..sexy6,894 
20..academy6,606 


Źródło: Domeny.pl / The Domains
Fot. Sam Segar

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Jaka domena dla szkoły?

Jaka domena dla szkoły? Zobacz nasz przegląd

Zastanawiasz się jaka domena będzie optymalna dla szkoły? Pamiętaj, że adres, który zarejestrujesz powinien być krótki i łatwy do zapamiętania.. Zobacz rozszerzenia dla edukacji.

Czytaj dalej >>
Rynek domeny .pl [2Q2020]

Rynek domeny .pl [2Q2020]. Podsumowanie

NASK opublikował raport i podsumował drugi kwartał 2020 roku. Jak rozwijał się rynek domeny .pl? Co się zmieniło? Z jakich usług najczęściej korzystali abonenci i kim właściwie oni są? Zobaczcie krótkie podsumowanie raportu.

Czytaj dalej >>
Jaka domena dla firmy?

Jaka domena dla firmy? Zainspiruj się!

Stawiasz pierwsze kroki pod własną marką. Dopełniłeś wszelkich formalności i chcesz teraz opowiedzieć o tym światu? Budując stronę swojego produktu bądź usługi nie zapominaj o detalach. To na ich podstawie klient wypracowuje opinię na temat marki.

Czytaj dalej >>