Budowanie wizerunku marki jest niezwykle ważne. Poznaj 5 istotnych wskazówek, aby wyróżnić się z tłumu. Daj odczuć swoim klientom, że Twoja marka znaczy o wiele więcej niż tylko logo.
Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0
Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Inne
Wszyscy dorastaliśmy obserwując jak nasi idole promują napoje czy marki odzieżowe i pewnie niejeden produkt kupiliśmy wyłącznie z powodu tego skojarzenia. Dziś jednak marki potrzebują czegoś więcej...
"Zbliż się do klientów” - to podstawa, której każda firma w erze rynku skoncentrowanego na kliencie musi się trzymać, aby zapewnić sobie zrównoważony rozwój. Klienci nie są już „użytkownikami końcowymi”, to oni...
Funkcjonalna, abstrakcyjna, a może numeryczna? Jaka powinna być nazwa Twojej marki? Tym czym paliwo, dla Twoich czterech kółek, tym jest nazwa dla Twojego projektu.