EURid – organizacja odpowiedzialna za domeny .EU, ogłosiła, że mieszkańcy, przedsiębiorstwa i organizacje z Norwegii, Liechtensteinu i Islandii mogą od dzisiaj rejestrować domeny .EU.

Witamy ten optymistyczny rozwój, który wisiał w powietrzu już od jakiegoś czasu. Im więcej krajów i przedsiębiorstw korzysta z unikalnej tożsamości .EU, tym silniejsza staje się jej marka.

Marc Van Wesemael, Dyrektor Generalny rejestru .EU

Islandia, Liechtenstein i Norwegia mają bardzo ścisłe więzy ekonomiczne z Unią Europejską od początku istnienia wspólnoty. Przyznanie tym krajom dostępu do domeny .EU jest naturalnym krokiem w tyj współpracy.

Nasze coroczne analizy wykazują, że .EU jest postrzegana jako wiarygodna i wartościowa marka w Internecie. Jesteśmy przekonani, że firmy i obywatele tych krajów wkrótce docenią zalety domeny .EU m.in. silne procedury bezpieczeństwa, chroniące zarządzanie i bazy danych. – dodaje Marc Van Wesemael.

Dołącz do grona abonentów domeny .eu. W tym celu, obok domeny możesz potrzebować: hostingu www, kreatora stron internetowych, certyfikatu SSL.

Źródło: Domeny.pl/domainnews.com

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Budmat ponad 30 lat międzynarodowego zasięgu

Budmat - ponad 30 lat międzynarodowego zasięgu

Innowacje techniczne w połączeniu z estetyką. Funkcjonalność w parze z designem. Czy takie założenia dla biznesu mają rację bytu? Nasz Klient, firma Budmat udowadnia, że taka mieszanka jest możliwa

Czytaj dalej >>
DMARC - czyli jak zwiększyć bezpieczeństwo korespondencji mailowej

DMARC - czyli jak zwiększyć bezpieczeństwo korespondencji mailowej

Codziennie wysyłamy globalnie setki tysięcy maili. Korespondencja mailowa zrewolucjonizowała komunikację. Bezpieczeństwo, słowo klucz nabiera szczególnego znaczenia. Poznaj rekord DMARC.

Czytaj dalej >>
Jak stworzyć nazwę? Poradnik

Jak stworzyć nazwę i wyróżnić swoje usługi?

Nazwa, powinna być…no właśnie? Jaka powinna być nazwa produktu/usługi/witryny? Czy proces tworzenia nazwy jest trudny? Gdzie szukać inspiracji? Co jest trendy, a co passe? Pobierz poradnik.

Czytaj dalej >>