Wielu inwestorów domenowych traci swoje pieniądze, ponieważ nie rozumieją, w co inwestują. Czy jest to strona internetowa, start-up czy może obietnicę, że pewnego dnia ktoś zapłaci dużo pieniędzy za określoną domenę?

Przez lata roztrwoniono w ten sposób miliony. „Udało” się to zarówno profesjonalnym graczom, myślącym, że wiedzą wszystko o branży, jak i kompletnym amatorom.

Poniżej przedstawiamy kilka uniwersalnych zasad, które mogą uniknąć chybionych inwestycji:


Projekt: inwestycja

  1. Jasno określ ścieżkę zwrotu inwestycji. Nie oczekuj wodospadu gotówki, która spłynie na twoje konto w nieprzeliczalnych ilościach. Tak się nie stanie! Przygotuj plan B, jak odzyskać pieniądze i jeszcze zarobić tak, aby osiągnąć sensowną stopę zwrotu z inwestycji.
  2. Bądź realistą. Jeżeli usłyszysz, że zwrot z twojej inwestycji wyniesie milion procent, to podejdź do tego sceptycznie. Pionowy wykres zysków czasem się zdarza, ale niezmiernie rzadko. Dostosuj wiec swoje oczekiwania do realiów. Zachowaj zimną krew.
  3. Przygotuj wyjście awaryjne. Jeżeli kupisz 1000 przeciętnych domen, to czy będziesz w stanie je sprzedać? Ile czasu może to zająć? Jak zamierzasz odrobić nieudaną inwestycję?
  4. Dowiedz się, od kogo kupujesz? Bardzo łatwo natrafić na kogoś, kto będzie próbował sprzedać ci złom za cenę złota. Poświęć tyle samo czasu na analizę reputacji sprzedawcy, ile poświęcasz na domeny.

Szukasz odpowiedniej domeny? Sprawdź nasza ofertę ponad 1000 rozszerzeń. Możesz wybierać spośród domen zagranicznych, nowych i regionalnych, a także IDN).

Źródło: Domeny.pl

Fot.: Flickr/401(K) 2013

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Budmat ponad 30 lat międzynarodowego zasięgu

Budmat - ponad 30 lat międzynarodowego zasięgu

Innowacje techniczne w połączeniu z estetyką. Funkcjonalność w parze z designem. Czy takie założenia dla biznesu mają rację bytu? Nasz Klient, firma Budmat udowadnia, że taka mieszanka jest możliwa

Czytaj dalej >>
DMARC - czyli jak zwiększyć bezpieczeństwo korespondencji mailowej

DMARC - czyli jak zwiększyć bezpieczeństwo korespondencji mailowej

Codziennie wysyłamy globalnie setki tysięcy maili. Korespondencja mailowa zrewolucjonizowała komunikację. Bezpieczeństwo, słowo klucz nabiera szczególnego znaczenia. Poznaj rekord DMARC.

Czytaj dalej >>
Jak stworzyć nazwę? Poradnik

Jak stworzyć nazwę i wyróżnić swoje usługi?

Nazwa, powinna być…no właśnie? Jaka powinna być nazwa produktu/usługi/witryny? Czy proces tworzenia nazwy jest trudny? Gdzie szukać inspiracji? Co jest trendy, a co passe? Pobierz poradnik.

Czytaj dalej >>