Wielu inwestorów domenowych traci swoje pieniądze, ponieważ nie rozumieją, w co inwestują. Czy jest to strona internetowa, start-up czy może obietnicę, że pewnego dnia ktoś zapłaci dużo pieniędzy za określoną domenę?

Przez lata roztrwoniono w ten sposób miliony. „Udało” się to zarówno profesjonalnym graczom, myślącym, że wiedzą wszystko o branży, jak i kompletnym amatorom.

Poniżej przedstawiamy kilka uniwersalnych zasad, które mogą uniknąć chybionych inwestycji:


Projekt: inwestycja

  1. Jasno określ ścieżkę zwrotu inwestycji. Nie oczekuj wodospadu gotówki, która spłynie na twoje konto w nieprzeliczalnych ilościach. Tak się nie stanie! Przygotuj plan B, jak odzyskać pieniądze i jeszcze zarobić tak, aby osiągnąć sensowną stopę zwrotu z inwestycji.
  2. Bądź realistą. Jeżeli usłyszysz, że zwrot z twojej inwestycji wyniesie milion procent, to podejdź do tego sceptycznie. Pionowy wykres zysków czasem się zdarza, ale niezmiernie rzadko. Dostosuj wiec swoje oczekiwania do realiów. Zachowaj zimną krew.
  3. Przygotuj wyjście awaryjne. Jeżeli kupisz 1000 przeciętnych domen, to czy będziesz w stanie je sprzedać? Ile czasu może to zająć? Jak zamierzasz odrobić nieudaną inwestycję?
  4. Dowiedz się, od kogo kupujesz? Bardzo łatwo natrafić na kogoś, kto będzie próbował sprzedać ci złom za cenę złota. Poświęć tyle samo czasu na analizę reputacji sprzedawcy, ile poświęcasz na domeny.

Szukasz odpowiedniej domeny? Sprawdź nasza ofertę ponad 1000 rozszerzeń. Możesz wybierać spośród domen zagranicznych, nowych i regionalnych, a także IDN).

Źródło: Domeny.pl

Fot.: Flickr/401(K) 2013

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Dr Irena Eris - sukces pisany pasją

Wiedza, determinacja, a przede wszystkim pasja to motywacja, która nakręca do działania. Maksyma, którą od lat wyznaje założycielka marki Dr Irena Eris, pozwoliła przekuć idee w sukces i stać się wiodącą marką kosmetyczną na mapie Europy.

Czytaj dalej >>
Gastop - od lokalnej firmy do międzynarodowej ekspansji.

Ile potrzeba domen, żeby podbić świat?

Zobacz historię sukcesu naszego Klienta. Firma GASTOP rozpoczęła swoją działalność w 1996 r., kiedy Internet w Polsce dopiero raczkował. Jak spółka wykorzystała nowe możliwości? Jak ważna jest współpraca z zaufanymi partnerami biznesowymi?

Czytaj dalej >>
Jaka domena dla szkoły?

Jaka domena dla szkoły? Zobacz nasz przegląd

Zastanawiasz się jaka domena będzie optymalna dla szkoły? Pamiętaj, że adres, który zarejestrujesz powinien być krótki i łatwy do zapamiętania.. Zobacz rozszerzenia dla edukacji.

Czytaj dalej >>