Budujesz stronę na WordPressie i nie jest jeszcze gotowa na pokazanie jej światu? W tym momencie najlepiej opublikować pod główną domeną planszę z komunikatem „Strona w budowie”. W tym wpisie pokażemy Ci jak to zrobić za pomocą prostej w obsłudze, bezpłatnej wtyczki Konserwacja.

Nim zaczniesz przygotuj logotyp i zdjęcie, które najlepiej oddaje charakter Twojej przyszłej strony czy marki. Wgrasz je jako elementy zaślepki. Jeśli nie posiadasz logo, możesz użyć tekstu, jeśli nie masz zdjęć – skorzystaj z domyślnego, jakie zapewnia wtyczka. Zaczynamy.

  1. Zaloguj się do panelu WordPress 
  2. przejdź do Kokpit > Wtyczki > Dodaj nową
  3. wyszukaj frazę Maintenance i kliknij Instaluj przy wybranej wtyczce. W dalszej części omówimy wtyczkę Konserwacja
  4. po instalacji kliknij Włącz
  5. teraz na liście zainstalowanych wtyczek przy wtyczce Konserwacja kliknij Settings
  6. w oknie konfiguracji wtyczki możesz podać pożądany tytuł strony, nagłówek, opis, dodać swoje logo, zdjęcie w tle
  7. efekt swoich prac możesz zobaczyć klikając Preview, a jeśli wszystko jest OK zapisz zmiany.
wtyczka Maintenance do budowy zaślepki strona w budowie

W górnej części panelu WordPress zobaczysz informację, że wtyczka jest włączona (on). Gdy strona będzie gotowa, wtyczkę wyłącz (off) i najlepiej odinstaluj, jeśli nie planujesz jej używać.

A Ty jaką wtyczkę polecasz do budowania zaślepek?

Jak podobał Ci się ten artykuł?
5 Liczba ocen: 1

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Inne

Jak założyć stronę internetową?

Jak założyć stronę internetową?

Strona internetowa to wciąż silny punkt styku marki z Klientem. Nie bez powodu nazywamy ją cyfrową wizytówką dostępną 24 godziny na dobę. Jak założyć własną www? Sprawdź czego potrzebujesz.

Czytaj dalej >>
Podkręć swój marketing dzięki podcastom

Podkręć swój marketing dzięki podcastom

Zastanawiasz się nad tworzeniem podcastów dla swojej firmy? Podcasty są potężnym narzędziem dla każdego rodzaju biznesu, pozwalającym usłyszeć Twój głos (dosłownie) na przepełnionym rynku. Chociaż wciąż są stosunkowo nowe...

Czytaj dalej >>
5 sposobów wykorzystania Quora do budowania marki

5 sposobów wykorzystania Quory do budowania marki

Niezależnie od tego, czy myślisz, że już wycisnąłeś ostatnie soki z serwisów jak Google i Facebook, czy po prostu chcesz inaczej podejść do content marketingu, Quora może być cennym dodatkiem do Twojego arsenału.

Czytaj dalej >>