Budujesz stronę na WordPressie i nie jest jeszcze gotowa na pokazanie jej światu? W tym momencie najlepiej opublikować pod główną domeną planszę z komunikatem „Strona w budowie”. W tym wpisie pokażemy Ci jak to zrobić za pomocą prostej w obsłudze, bezpłatnej wtyczki Konserwacja.

Nim zaczniesz przygotuj logotyp i zdjęcie, które najlepiej oddaje charakter Twojej przyszłej strony czy marki. Wgrasz je jako elementy zaślepki. Jeśli nie posiadasz logo, możesz użyć tekstu, jeśli nie masz zdjęć – skorzystaj z domyślnego, jakie zapewnia wtyczka. Zaczynamy.

  1. Zaloguj się do panelu WordPress 
  2. przejdź do Kokpit > Wtyczki > Dodaj nową
  3. wyszukaj frazę Maintenance i kliknij Instaluj przy wybranej wtyczce. W dalszej części omówimy wtyczkę Konserwacja
  4. po instalacji kliknij Włącz
  5. teraz na liście zainstalowanych wtyczek przy wtyczce Konserwacja kliknij Settings
  6. w oknie konfiguracji wtyczki możesz podać pożądany tytuł strony, nagłówek, opis, dodać swoje logo, zdjęcie w tle
  7. efekt swoich prac możesz zobaczyć klikając Preview, a jeśli wszystko jest OK zapisz zmiany.
wtyczka Maintenance do budowy zaślepki strona w budowie

W górnej części panelu WordPress zobaczysz informację, że wtyczka jest włączona (on). Gdy strona będzie gotowa, wtyczkę wyłącz (off) i najlepiej odinstaluj, jeśli nie planujesz jej używać.

A Ty jaką wtyczkę polecasz do budowania zaślepek?

Jak podobał Ci się ten artykuł?
5
Liczba ocen: 3
Jak stworzyć zaślepkę Strona w budowie na WordPressie

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Inne

komunikacja z klientem. Strona www czy social media?

Komunikacja z Klientem: social media vs. strona internetowa

Strona internetowa czy social media? Traktuj te kanały komplementarnie, nigdy indywidualnie (substytucyjnie). Najlepszym rozwiązaniem dla Twojego biznesu będzie połączenie obu form komunikacji.

Czytaj dalej >>
Jak założyć stronę internetową?

Jak założyć stronę internetową?

Strona internetowa to wciąż silny punkt styku marki z Klientem. Nie bez powodu nazywamy ją cyfrową wizytówką dostępną 24 godziny na dobę. Jak założyć własną www? Sprawdź czego potrzebujesz.

Czytaj dalej >>
5 sposobów wykorzystania Quora do budowania marki

5 sposobów wykorzystania Quory do budowania marki

Niezależnie od tego, czy myślisz, że już wycisnąłeś ostatnie soki z serwisów jak Google i Facebook, czy po prostu chcesz inaczej podejść do content marketingu, Quora może być cennym dodatkiem do Twojego arsenału.

Czytaj dalej >>