Świat mody jest wybredny i poszukuje ciągle czegoś nieprzewidywalnego. Jak się wyróżnić? Na pewno potrzebny jest konsekwentny styl, dobry gust oraz znajomość trendów. Czasami jednak to nie wystarczy. Jak w każdej branży tak i w modzie należy zadbać o dobry marketing. Wielu projektantów i stylistów, aby zaistnieć, stosuje kontrowersyjne ruchy i reklamy. Dla jednych kończy się to wielkim powodzeniem a dla innych niestety klęską i ośmieszeniem.


Jak znaleźć złoty środek?

Na pewno należy przeanalizować kto należy do naszej grupy docelowej, następnie czego nasi odbiorcy oczekują i jaki sposób komunikacji im odpowiada. Im bardziej nowoczesny i niepowtarzalny sposób tym łatwiej zostać zauważonym. Należy jednak w każdym działaniu pamiętać o dobrym smaku 🙂 Wiele osób swoją przygodę z modą zaczyna oczywiście od prostego profilu na tematycznym portalu i utworzeniu na nim własnego portfolio. Portale społecznościowe jak Facebook dają możliwość stworzenia bezpłatnie własnego fanpage i korzystając z jego narzędzi zbierać i poszerzać grupę swoich fanów.

Nie trudno zauważyć, że istotną przewagę nad innymi mają Ci, którzy portfolio tworzą na osobnej domenie. Własny adres www odgrywa znaczną rolę przy komunikacji i dotarciu do użytkowników. Badania przedstawione w raporcie „Blogerzy w Polsce 2013” potwierdzają jak wielkim zainteresowaniem cieszą się blogi internetowe. Co czwarty Internauta (24%) potwierdza, że blogi stanowią ważne źródło informacji, a trzech na dziesięciu (30%) internautów odczułoby żal po zniknięciu blogerów z wirtualnej rzeczywistości. Ponad jedna trzecia (34%) czytających blogi minimum jeden raz w miesiącu przyznała, że zdarzyło się jej kupić produkt lub usługę pod wpływem tego co przeczytali na blogu internetowym. Więcej info.


Blogosfera drogą przyszłości

To wszystko potwierdza, że prowadzenie własnego bloga pomaga zaistnieć w sieci i znaleźć swoich odbiorców. Blog internetowy jest dobrym narzędziem marketingowym. Także nie zostaje nic innego jak kupić domenę oraz spisać swoje pomysły i przemyślenia. Tu należy się na chwilę zatrzymać i zastanowić jaki adres www wybrać. Imię i nazwisko, nazwa marki czy coś jeszcze?

Domena na bloga

Warto zastanowić się nad końcówką domeny, tzw. rozszerzeniem. Na rynku domen pojawiły się nowe końcówki .moda .boutique .shoes i inne. Odpowiednio dobrana końcówka sugeruje od razu użytkownikowi sieci z jakim tematem się spotka wchodząc na stronę www.

Myślisz, że to bez znaczenia? Wchodząc na stronę imięnazwisko.com czy imięnazwisko.pl nie wiesz czym ta osoba się zajmuje i co znajdziesz pod adresem strony. Znajdując w wyszukiwarce imienazwisko.moda – rozszerzenie od razu sugeruje czytelnikowi, że strona należy do kogoś kto zajmuje się tematyką fashion.

Dzięki dobrze dobranemu adresowi internetowemu Twoja strona będzie łatwej odnajdywana w sieci i kojarzona z modą. Dobierz odpowiedni adres dla siebie: https://domeny.pl/nowe-domeny.html

Pomyśl o własnym portfolio, wybierz dobry adres www i ruszaj na podbój świata blogerów!

Zakładasz swojego pierwszego bloga? Sprawdź nasz kreator nazw, za pomocą którego stworzysz idealną nazwę. Oprócz własnej domeny (możesz wybierać spośród domen zagranicznych, nowych i regionalnych, a także IDN) przyda Ci się hosting i certyfikat SSL.

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Jak sprawdzić czy domena trafiła na listę spamu?

Jak sprawdzić czy domena trafiła na listę spamu?

Budując i rozwijając swoją ofertę, zależy Ci aby domena była dostępna 24h, a kontakt z Klientami poprzez skrzynkę mailową skuteczny i szybki. Niekiedy zdarzyć się może, że domena znalazła się na liście spamu.

Czytaj dalej >>
Ciekawe transakcje na rynku domen

Ciekawe transakcje na rynku domen

Wydaje Ci się, że rejestracja domeny internetowej to tylko niezbędny element obecności online? Stawiasz stronę i potrzebujesz domeny. Otóż nie! O tym, że domena może być dobrym sposobem na biznes mówią wartości transakcji, które odnotowujemy na rynku domen. Zobacz najciekawsze.

Czytaj dalej >>
Itaka. Świadomie do celu

Itaka. Świadomie do celu

Itaka od 32 lat kreuje dla nas niezapomniane doświadczenia podróżnicze. Zaszczytny tytuł lidera wśród polskich biur podróży zobowiązuje do ciągłego poszerzania portfolio usług. Nie mniej ważna jest świadoma obecność w sieci i ciągłe podejmowanie działań wspierających bezpieczeństwo użytkowników.

Czytaj dalej >>