Świat mody jest wybredny i poszukuje ciągle czegoś nieprzewidywalnego. Jak się wyróżnić? Na pewno potrzebny jest konsekwentny styl, dobry gust oraz znajomość trendów. Czasami jednak to nie wystarczy. Jak w każdej branży tak i w modzie należy zadbać o dobry marketing. Wielu projektantów i stylistów, aby zaistnieć, stosuje kontrowersyjne ruchy i reklamy. Dla jednych kończy się to wielkim powodzeniem a dla innych niestety klęską i ośmieszeniem.

Jak znaleźć złoty środek?

Na pewno należy przeanalizować kto należy do naszej grupy docelowej, następnie czego nasi odbiorcy oczekują i jaki sposób komunikacji im odpowiada. Im bardziej nowoczesny i niepowtarzalny sposób tym łatwiej zostać zauważonym. Należy jednak w każdym działaniu pamiętać o dobrym smaku 🙂 Wiele osób swoją przygodę z modą zaczyna oczywiście od prostego profilu na tematycznym portalu i utworzeniu na nim własnego portfolio. Portale społecznościowe jak Facebook dają możliwość stworzenia bezpłatnie własnego fanpage i korzystając z jego narzędzi zbierać i poszerzać grupę swoich fanów.

Nie trudno zauważyć, że istotną przewagę nad innymi mają Ci, którzy portfolio tworzą na osobnej domenie. Własny adres www odgrywa znaczną rolę przy komunikacji i dotarciu do użytkowników. Badania przedstawione w raporcie „Blogerzy w Polsce 2013” potwierdzają jak wielkim zainteresowaniem cieszą się blogi internetowe. Co czwarty Internauta (24%) potwierdza, że blogi stanowią ważne źródło informacji, a trzech na dziesięciu (30%) internautów odczułoby żal po zniknięciu blogerów z wirtualnej rzeczywistości. Ponad jedna trzecia (34%) czytających blogi minimum jeden raz w miesiącu przyznała, że zdarzyło się jej kupić produkt lub usługę pod wpływem tego co przeczytali na blogu internetowym. Więcej info.

Blogosfera drogą przyszłości

To wszystko potwierdza, że prowadzenie własnego bloga pomaga zaistnieć w sieci i znaleźć swoich odbiorców. Blog internetowy jest dobrym narzędziem marketingowym. Także nie zostaje nic innego jak kupić domenę oraz spisać swoje pomysły i przemyślenia. Tu należy się na chwilę zatrzymać i zastanowić jaki adres www wybrać. Imię i nazwisko, nazwa marki czy coś jeszcze?

Domena na bloga

Warto zastanowić się nad końcówką domeny, tzw. rozszerzeniem. Na rynku domen pojawiły się nowe końcówki .moda .boutique .shoes i inne. Odpowiednio dobrana końcówka sugeruje od razu użytkownikowi sieci z jakim tematem się spotka wchodząc na stronę www.

Myślisz, że to bez znaczenia? Wchodząc na stronę imięnazwisko.com czy imięnazwisko.pl nie wiesz czym ta osoba się zajmuje i co znajdziesz pod adresem strony. Znajdując w wyszukiwarce imienazwisko.moda – rozszerzenie od razu sugeruje czytelnikowi, że strona należy do kogoś kto zajmuje się tematyką fashion.

Dzięki dobrze dobranemu adresowi internetowemu Twoja strona będzie łatwej odnajdywana w sieci i kojarzona z modą. Dobierz odpowiedni adres dla siebie: https://domeny.pl/nowe-domeny.html

Pomyśl o własnym portfolio, wybierz dobry adres www i ruszaj na podbój świata blogerów!

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Jaka domena dla szkoły?

Jaka domena dla szkoły? Zobacz nasz przegląd

Zastanawiasz się jaka domena będzie optymalna dla szkoły? Pamiętaj, że adres, który zarejestrujesz powinien być krótki i łatwy do zapamiętania.. Zobacz rozszerzenia dla edukacji.

Czytaj dalej >>
Rynek domeny .pl [2Q2020]

Rynek domeny .pl [2Q2020]. Podsumowanie

NASK opublikował raport i podsumował drugi kwartał 2020 roku. Jak rozwijał się rynek domeny .pl? Co się zmieniło? Z jakich usług najczęściej korzystali abonenci i kim właściwie oni są? Zobaczcie krótkie podsumowanie raportu.

Czytaj dalej >>
Jaka domena dla firmy?

Jaka domena dla firmy? Zainspiruj się!

Stawiasz pierwsze kroki pod własną marką. Dopełniłeś wszelkich formalności i chcesz teraz opowiedzieć o tym światu? Budując stronę swojego produktu bądź usługi nie zapominaj o detalach. To na ich podstawie klient wypracowuje opinię na temat marki.

Czytaj dalej >>