Świat mody jest wybredny i poszukuje ciągle czegoś nieprzewidywalnego. Jak się wyróżnić? Na pewno potrzebny jest konsekwentny styl, dobry gust oraz znajomość trendów. Czasami jednak to nie wystarczy. Jak w każdej branży tak i w modzie należy zadbać o dobry marketing. Wielu projektantów i stylistów, aby zaistnieć, stosuje kontrowersyjne ruchy i reklamy. Dla jednych kończy się to wielkim powodzeniem a dla innych niestety klęską i ośmieszeniem.

Jak znaleźć złoty środek?

Na pewno należy przeanalizować kto należy do naszej grupy docelowej, następnie czego nasi odbiorcy oczekują i jaki sposób komunikacji im odpowiada. Im bardziej nowoczesny i niepowtarzalny sposób tym łatwiej zostać zauważonym. Należy jednak w każdym działaniu pamiętać o dobrym smaku 🙂 Wiele osób swoją przygodę z modą zaczyna oczywiście od prostego profilu na tematycznym portalu i utworzeniu na nim własnego portfolio. Portale społecznościowe jak Facebook dają możliwość stworzenia bezpłatnie własnego fanpage i korzystając z jego narzędzi zbierać i poszerzać grupę swoich fanów.

Nie trudno zauważyć, że istotną przewagę nad innymi mają Ci, którzy portfolio tworzą na osobnej domenie. Własny adres www odgrywa znaczną rolę przy komunikacji i dotarciu do użytkowników. Badania przedstawione w raporcie „Blogerzy w Polsce 2013” potwierdzają jak wielkim zainteresowaniem cieszą się blogi internetowe. Co czwarty Internauta (24%) potwierdza, że blogi stanowią ważne źródło informacji, a trzech na dziesięciu (30%) internautów odczułoby żal po zniknięciu blogerów z wirtualnej rzeczywistości. Ponad jedna trzecia (34%) czytających blogi minimum jeden raz w miesiącu przyznała, że zdarzyło się jej kupić produkt lub usługę pod wpływem tego co przeczytali na blogu internetowym. Więcej info.

Blogosfera drogą przyszłości

To wszystko potwierdza, że prowadzenie własnego bloga pomaga zaistnieć w sieci i znaleźć swoich odbiorców. Blog internetowy jest dobrym narzędziem marketingowym. Także nie zostaje nic innego jak kupić domenę oraz spisać swoje pomysły i przemyślenia. Tu należy się na chwilę zatrzymać i zastanowić jaki adres www wybrać. Imię i nazwisko, nazwa marki czy coś jeszcze?

Domena na bloga

Warto zastanowić się nad końcówką domeny, tzw. rozszerzeniem. Na rynku domen pojawiły się nowe końcówki .moda .boutique .shoes i inne. Odpowiednio dobrana końcówka sugeruje od razu użytkownikowi sieci z jakim tematem się spotka wchodząc na stronę www.

Myślisz, że to bez znaczenia? Wchodząc na stronę imięnazwisko.com czy imięnazwisko.pl nie wiesz czym ta osoba się zajmuje i co znajdziesz pod adresem strony. Znajdując w wyszukiwarce imienazwisko.moda – rozszerzenie od razu sugeruje czytelnikowi, że strona należy do kogoś kto zajmuje się tematyką fashion.

Dzięki dobrze dobranemu adresowi internetowemu Twoja strona będzie łatwej odnajdywana w sieci i kojarzona z modą. Dobierz odpowiedni adres dla siebie: https://domeny.pl/nowe-domeny.html

Pomyśl o własnym portfolio, wybierz dobry adres www i ruszaj na podbój świata blogerów!

Zakładasz swojego pierwszego bloga? Sprawdź nasz kreator nazw, za pomocą którego stworzysz idealną nazwę. Oprócz własnej domeny (możesz wybierać spośród domen zagranicznych, nowych i regionalnych, a także IDN) przyda Ci się hosting i certyfikat SSL.

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Domena .eu. Europejskie standardy bezpieczeństwa.

Domena .eu - europejskie standardy bezpieczeństwa

Domena europejska to jedna z najchętniej rejestrowanych domen na świecie. Jak rozwijała się domena .eu i jakie priorytety w zakresie jej bezpiecznego użytkowania wprowadza EURid?

Czytaj dalej >>

Dr Irena Eris - sukces pisany pasją

Wiedza, determinacja, a przede wszystkim pasja to motywacja, która nakręca do działania. Maksyma, którą od lat wyznaje założycielka marki Dr Irena Eris, pozwoliła przekuć idee w sukces i stać się wiodącą marką kosmetyczną na mapie Europy.

Czytaj dalej >>
Gastop - od lokalnej firmy do międzynarodowej ekspansji.

Ile potrzeba domen, żeby podbić świat?

Zobacz historię sukcesu naszego Klienta. Firma GASTOP rozpoczęła swoją działalność w 1996 r., kiedy Internet w Polsce dopiero raczkował. Jak spółka wykorzystała nowe możliwości? Jak ważna jest współpraca z zaufanymi partnerami biznesowymi?

Czytaj dalej >>