Możesz mieć wrażenie, że założenie firmy podczas pandemii to naprawdę zły pomysł. Tyle, że wcale tak nie jest. Dla tych, którzy potrafią myśleć długoterminowo, trudne czasy zwiastują okazję.

Wszystkie firmy działają na zasadzie podaży i popytu. I, podobnie jak cała materia we wszechświecie, podaży i popytu nie można zniszczyć, a jedynie zmienić. W związku z obecnym kryzysem COVID-19 obserwujemy wzrost nowych i wyjątkowych potrzeb. Tworzone są nowe i unikalne potrzeby, które stworzyły ogromną lukę między podażą a popytem.

Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak wykorzystać obecną sytuację i rozpocząć zrównoważoną działalność od zera.


Zarejestruj swoją domenę

Pierwszym krokiem, który musisz zrobić, gdy tylko masz dobry pomysł, jest zarejestrowanie domeny. To wprawia Twój pomysł w ruch i daje zapał do pracy i budowania własnego biznesu. Masz przy tym okazję wykazania się kreatywnością. Na przykład zamiast rejestrować nazwę domeny w jednym z typowych rozszerzeń, nadaj swojej firmie unikalną tożsamość z nową domeną.

Na przykład, jeśli Twój pomysł na biznes dotyczy technologii, np. tworzenie aplikacji mobilnych lub mobilnych, możesz wybrać domenę, taką jak www.twojafirma.tech. Jeśli planujesz założyć firmę e-commerce, nazwą Twojej domeny może być www.twojafirma.store. Jeśli chcesz czegoś bardziej uniwersalnego lub unikalnego, możesz wybrać .ONLINE lub .SITE.

Te nowe rozszerzenia domen są świetne, ponieważ pozwalają stworzyć wyjątkową przestrzeń dla Twojej firmy w Internecie, a także pomóc wyróżnić się na tle konkurencji.


Zwróć uwagę na zwiększone zapotrzebowanie

Podaż i popyt zmieniły się dramatycznie, niemal z dnia na dzień. Na przykład popyt na środki czyszczące i przybory toaletowe wzrósł tak bardzo, że dostawcy i detaliści nie mogą nadążyć.

To pokazuje doskonałą okazję do startu podczas kryzysu COVID-19. Na przykład, możesz pozyskiwać i sprzedawać rolki papieru toaletowego, ponieważ u gigantów detalicznych kończą się one każdego dnia. Firmy zwiększyły również zużycie środków czyszczących. Możesz rozważyć rozpoczęcie przedsięwzięcia B2B w celu zaopatrzenia przedsiębiorstw w produkty odkażające, takie jak chusteczki nawilżane i roztwory dezynfekujące.

Pamiętaj, że nie chodzi tylko o zaspokojenie popytu, ale także o przestrzeganie norm jakości, jeśli chcesz zbudować zrównoważony biznes, a nie dać jednorazowy występ.


Zwróć uwagę na nowe potrzeby

Dostrzeżenie luki popytu i podaży jest łatwiejsze, ponieważ wszyscy o tym mówią. Jednak ciężka praca polega na ocenie problemów ludzi i znalezieniu praktycznych rozwiązań. Jeśli możesz zapuścić się w niewykorzystane potrzeby, będzie to dla Ciebie niezwykle opłacalne.

Pojawia się miejsce na nowe rodzaje przedsięwzięć biznesowych, coś, co nigdy nie było lukratywne, a stało się teraz cenne. Na przykład, możesz zostać specjalistycznym konsultantem COVID-19 dla firm.

Możesz pomóc firmom zmienić układ i dostosować się do wymagań tego nowego krajobrazu gospodarczego. Pomóż im przejść na pracę zdalną lub pomóż małym firmom we wprowadzeniu ich tradycyjnych rozwiązań online.

Ponieważ większość ludzi przebywa w domach, szukają sposobów na poszerzenie wiedzy i umiejętności. Udemy twierdzi, że liczba rejestracji wzrosła o 425 procent od początku pandemii COVID-19. Możesz także uczyć online, tworząc kurs online.


Sprzedawaj po obniżonych cenach

W takich czasach trudno jest zdobyć gotówkę na start. Możliwe, że nie będziesz w stanie wytworzyć dużej podaży, jeśli sprzedajesz produkt po zawyżonej cenie.

Twoi klienci też nie mają teraz dużo do wydania. Nawet jeśli dostarczasz towary, na które jest wysoki popyt, faktem jest, że wiele osób straciło pracę, i szuka opcji bardziej przyjaznych dla kieszeni.

Co więcej, ta pandemia stale zmienia wszystko dla wszystkich. Nie możesz być pewien, czego się spodziewać na żadnym rynku. Zacznij więc tanio, wyceluj z niewielką prędkością i powoli. Na przykład w przypadku doradztwa biznesowego sklepy dla mam nie mogą sobie teraz pozwolić na renomowaną firmę konsultingową. Jeśli jednak sprzedajesz swoje usługi po rozsądnych cenach, nie zabraknie klientów.


Twórz produkty cyfrowe

Innym pomysłem na start, który kosztuje niewiele lub nic, jest dostarczenie cyfrowego produktu lub usługi. Ponieważ większość ludzi spędza większość czasu online, możesz kierować do nich reklamy za pośrednictwem kanałów komunikacji internetowej, aby sprzedać swój cyfrowy produkt / usługę.

Więc jeśli znasz programowanie aplikacji, wymyśl aplikację, której ludzie naprawdę potrzebują w tej chwili. Jeśli nie znasz się na programowaniu, zapisz się na kurs programowania aplikacji. Możesz skontaktować się z firmami, które nie mają jeszcze aplikacji. Może się okazać, że będziesz miał lukratywną okazję.

Podczas gdy inne firmy mają trudności z przyjęciem internetowego modelu biznesowego, Ty możesz zaprojektować swój specjalnie pod ten kanał.


Myśl o lokalnym rynku

Najlepszą alternatywą dla pracy online jest teraz zaopatrywanie i świadczenie niezbędnych usług dla lokalnych firm. Dowiedz się, jakie firmy w Twojej okolicy są nadal otwarte i czego potrzebują.

W czasie kryzysu mają one listę niespotykanych potrzeb, które nie są zaspokajane. Dowiedz się, jakie są te potrzeby i spełnij je. To świetny sposób na rozpoczęcie działalności na małą skalę.

Na przykład, jeśli uprawiasz organiczne warzywa na swoim podwórku, możesz połączyć się z lokalną restauracją, aby sprzedać im świeże produkty. Możesz dalej rozwijać się rozwijając sieć producentów i hurtowo dostarczając produkty ekologiczne.

Podsumowując

Jak widać, w tych czasach istnieje możliwość założenia firmy od zera. Jeśli straciłeś pracę lub planujesz rozpocząć nową działalność, możesz to zrobić, oceniając bieżące potrzeby na rynku. Świat przechodzi transformację. To właściwy czas, aby w coś zainwestować i zrobić fortunę.

Zakładając biznes i przenosząc go do internetu, potrzebujesz domeny. Wybieraj spośród: zagranicznych, regionalnychnowych.

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0
Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Danone-Domenypl_case_study

Danone: Rozwój biznesu z troską o zdrowie i środowisko naturalne

Grupa Danone działa w głębokim poszanowaniu i zrozumieniu zrównoważonego rozwoju. Zapytaliśmy o to jak wygląda realizacja takich działań oraz jaka jest rola świata wirtualnego w ich komunikacji.

Czytaj dalej >>
Opcja na domenę. Twój sposób na wymarzony adres.

Opcja na domenę. Twój sposób na wymarzony adres

Chcesz zarejestrować domenę, ale okazuje się, że wymarzona nazwa posiada już swojego abonenta. Domena jest już zajęta. Czy to oznacza, że szansa przepadła już bezpowrotnie? Nie koniecznie, poznaj usługę opcji na domenę.

Czytaj dalej >>
Budmat ponad 30 lat międzynarodowego zasięgu

Budmat – ponad 30 lat międzynarodowego zasięgu

Innowacje techniczne w połączeniu z estetyką. Funkcjonalność w parze z designem. Czy takie założenia dla biznesu mają rację bytu? Nasz Klient, firma Budmat udowadnia, że taka mieszanka jest możliwa

Czytaj dalej >>