Raport opublikowany przez Verisign wskazuje jednoznacznie: lepiej używać generyków niż nie. Słowa kluczowe użyte w domenach mają olbrzymi wpływ na generowanie ruchu na stronach.

Verisign swój raport oparł na wysłanych przez siebie zapytaniach do wyszukiwarek. W badaniu uwzględniono dwadzieścia pierwszych wyników. W sumie wysłano 11 mln zapytań. Wszystko po to by sprawdzić jakie znaczenie w nazwie domeny ma użycie keyworda. Analitycy sprawdzali jaką klikalnością cieszą się strony, które w swojej nazwie mają generyki, a jaką te, które ich nie posiadają. Okazało się, że userzy dwa razy częściej otwierają strony, gdzie w adresie znajdują się słowa wpisywane przez nich w wyszukiwarkę.

Operator, który przeprowadził badanie opisuje to zjawisko na przykładzie zapytania: ?How do I create a personal brand online??. Użytkownik wpisując pytanie w wyszukiwarkę najczęściej kliknie adres: www.PersonalSpaceOnline.com, który posiada słowa kluczowe użyte przez niego. Nie wybierze natomiast witryny z adresem typu brandable. Statystyki mówią same za siebie. Adresy nie zawierające słów kluczowych posiadają otwieralność na poziomie 12,44 %. Nazwy posiadające tylko jeden keywords są otwierane w 21,79 %, a te które mają dwa i więcej słowa kluczowe, klikane są w 25,30 %.

Keywordsy w domenie: tak czy nie? Znamy raport Verisign.

Domainerzy już od dawna mówili głośno o skuteczności słów kluczowych w domenach. Teraz mają to już na papierze. Na większy ruch na stronie oraz pozyskiwanie klientów ma wpływ to, jakich wyrazów użyjemy w domenie. Jeśli są to rzeczowniki i wyrażenia słownikowe, czyli słowa nieodmienione przez osoby czy przypadki mają bardzo dużą skuteczność. Badania Verisign podważają opinię Google oraz specjalistów branży SEO, którzy przez ostatnie lata twierdzili, że domena nie ma wpływu na pozycję strony w wyszukiwarkach. Powszechnie wiadomo, że wyższa pozycja w wyszukiwarce wpływa na ilość wejść na stronę. Witryna znajdująca się najbliżej paska wyszukiwania najbardziej przyciąga uwagę. Dodatkowe zawarcie keywordsów w adresie sprawia, że strona staje się jeszcze bardziej użyteczna dla usera i klika w nią znacznie częściej.

Raport Verisign stanowi mocną kontrę dla dotychczasowych tez snutych przez specjalistów. Śmiało można stwierdzić, że po tej publikacji keywordsy będą dużo bardziej popularne niż dotychczas.

Nie czekaj, wejdź na: https://domeny.pl/nowe-domeny.html i zarejestruj skuteczny adres dla swojej witryny.

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Ciekawe transakcje na rynku domen

Ciekawe transakcje na rynku domen

Wydaje Ci się, że rejestracja domeny internetowej to tylko niezbędny element obecności online? Stawiasz stronę i potrzebujesz domeny. Otóż nie! O tym, że domena może być dobrym sposobem na biznes mówią wartości transakcji, które odnotowujemy na rynku domen. Zobacz najciekawsze.

Czytaj dalej >>
Itaka. Świadomie do celu

Itaka. Świadomie do celu

Itaka od 32 lat kreuje dla nas niezapomniane doświadczenia podróżnicze. Zaszczytny tytuł lidera wśród polskich biur podróży zobowiązuje do ciągłego poszerzania portfolio usług. Nie mniej ważna jest świadoma obecność w sieci i ciągłe podejmowanie działań wspierających bezpieczeństwo użytkowników.

Czytaj dalej >>
Domena .eu. Europejskie standardy bezpieczeństwa.

Domena .eu - europejskie standardy bezpieczeństwa

Domena europejska to jedna z najchętniej rejestrowanych domen na świecie. Jak rozwijała się domena .eu i jakie priorytety w zakresie jej bezpiecznego użytkowania wprowadza EURid?

Czytaj dalej >>