W marcu pisaliśmy o nowym kreatorze stron od Domeny.pl.  Teraz z przyjemnością informujemy, że nasz kreator możesz bez opłat przetestować online! Do uruchomienia demo nie potrzebujesz własnej domeny ani serwera. Wystarczy, że wejdziesz na kreator-www i klikniesz Wypróbuj Demo.

Na rynku dostępnych jest wiele kreatorów stron www. Jednak nim zdecydujesz się na któryś chcesz się przekonać jak wybrane narzędzie działa. Dostawcy nie ułatwiają tego zadania – jedni nie oferują testu ani demo w ogóle, drudzy każą Ci się rejestrować na okres próbny. W Domeny.pl wychodzimy naprzeciw Twoim potrzebom i oddajemy demo, które do uruchomienia nie wymaga absolutnie nic. Żadnych umów, żadnych opłat, żadnych zobowiązań.

Zaczynamy?

Przejdź na stronę demo i wybierz jeden z szablonów. Zabawę z szablonem zacznij o wyboru Magicznego Przycisku – pod nim zawsze znajdziesz wiele możliwości i gotowych rozwiązań. Eksperymentuj do woli, zmiany nie zostaną zachowane, nic też nie jesteś w stanie „zepsuć”.

Jeśli będziesz zadowolony z systemu wróć na kreator-www i wybierz odpowiednią ofertę. Jeśli posiadasz już domenę i hosting w Domeny.pl możesz zamówić sam kreator. W innym wypadku polecamy cały pakiet, który obecnie zawiera hosting MINI i domenę.

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0
Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Inne

5 sposobów wykorzystania Quora do budowania marki

5 sposobów wykorzystania Quora do budowania marki

Niezależnie od tego, czy myślisz, że już wycisnąłeś ostatnie soki z serwisów jak Google i Facebook, czy po prostu chcesz inaczej podejść do content marketingu, Quora może być cennym dodatkiem do Twojego arsenału.

Czytaj dalej >>
Zwiększ sprzedaż w swojej firmie dzięki influencer marketingowi

Zwiększ sprzedaż w swojej firmie dzięki influencer marketingowi

Wszyscy dorastaliśmy obserwując jak nasi idole promują napoje czy marki odzieżowe i pewnie niejeden produkt kupiliśmy wyłącznie z powodu tego skojarzenia. Dziś jednak marki potrzebują czegoś więcej...

Czytaj dalej >>
Co to jest marketing konwersacyjny? Oto wszystko, co musisz wiedzieć!

Co to jest marketing konwersacyjny? Oto wszystko, co musisz wiedzieć!

"Zbliż się do klientów” - to podstawa, której każda firma w erze rynku skoncentrowanego na kliencie musi się trzymać, aby zapewnić sobie zrównoważony rozwój. Klienci nie są już „użytkownikami końcowymi”, to oni...

Czytaj dalej >>