W 2014 roku odnotowano 166 254 zmian rejestratora obsługującego utrzymywaną na ich rzecz nazwę w domenie .pl. 2 480 zmian z nich połączonych było z odnowieniem nazwy domeny .pl na kolejny okres rozliczeniowy.

Liczba transferów domen od 2011 roku maleje.

Jak pokazują statystyki od 2011 roku liczba wykonywanych transferów maleje. W 2011 roku odnotowano około 200 000 przeniesień. W ubiegłym roku odnotowano o ponad 25 tys. mniej transferów niż w roku poprzednim.

W ostatnim kwartale 2014 roku odnotowano 36 731 transferów domen .pl, z czego 525 wykonano wraz z odnowieniem domeny na kolejny okres rozliczeniowy, a 315 z nich miało miejsce po zakończeniu poprzedniego okresu rozliczeniowego.


Co to jest transfer domeny?

Jest to przeniesienie obsługi domeny od obecnego rejestratora do nowego. Aby go dokonać wystarczy wpisać w formularzu: https://domeny.pl/transfer-domeny.html nazwę do przetransferowania oraz kod AUTHINFO. Na koniec jedynie potwierdzić klikając link w mailu.

Więcej informacji transfer domeny

Źródło: Szczegółowy raport NASK za czwarty kwartał 2014 roku

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Jaka domena dla szkoły?

Jaka domena dla szkoły? Zobacz nasz przegląd

Zastanawiasz się jaka domena będzie optymalna dla szkoły? Pamiętaj, że adres, który zarejestrujesz powinien być krótki i łatwy do zapamiętania.. Zobacz rozszerzenia dla edukacji.

Czytaj dalej >>
Rynek domeny .pl [2Q2020]

Rynek domeny .pl [2Q2020]. Podsumowanie

NASK opublikował raport i podsumował drugi kwartał 2020 roku. Jak rozwijał się rynek domeny .pl? Co się zmieniło? Z jakich usług najczęściej korzystali abonenci i kim właściwie oni są? Zobaczcie krótkie podsumowanie raportu.

Czytaj dalej >>
Jaka domena dla firmy?

Jaka domena dla firmy? Zainspiruj się!

Stawiasz pierwsze kroki pod własną marką. Dopełniłeś wszelkich formalności i chcesz teraz opowiedzieć o tym światu? Budując stronę swojego produktu bądź usługi nie zapominaj o detalach. To na ich podstawie klient wypracowuje opinię na temat marki.

Czytaj dalej >>