W 2014 roku odnotowano 166 254 zmian rejestratora obsługującego utrzymywaną na ich rzecz nazwę w domenie .pl. 2 480 zmian z nich połączonych było z odnowieniem nazwy domeny .pl na kolejny okres rozliczeniowy.

Liczba transferów domen od 2011 roku maleje

Jak pokazują statystyki od 2011 roku liczba wykonywanych transferów maleje. W 2011 roku odnotowano około 200 000 przeniesień. W ubiegłym roku odnotowano o ponad 25 tys. mniej transferów niż w roku poprzednim.

W ostatnim kwartale 2014 roku odnotowano 36 731 transferów domen .pl, z czego 525 wykonano wraz z odnowieniem domeny na kolejny okres rozliczeniowy, a 315 z nich miało miejsce po zakończeniu poprzedniego okresu rozliczeniowego.


Co to jest transfer domeny?

Jest to przeniesienie obsługi domeny od obecnego rejestratora do nowego. Aby go dokonać wystarczy wpisać w formularzu: https://domeny.pl/transfer-domeny.html nazwę do przetransferowania oraz kod AUTHINFO. Na koniec jedynie potwierdzić klikając link w mailu.

Więcej informacji transfer domeny

Źródło: Szczegółowy raport NASK za czwarty kwartał 2014 roku

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Jak stworzyć nazwę? Poradnik

Jak stworzyć nazwę i wyróżnić swoje usługi?

Nazwa, powinna być…no właśnie? Jaka powinna być nazwa produktu/usługi/witryny? Czy proces tworzenia nazwy jest trudny? Gdzie szukać inspiracji? Co jest trendy, a co passe? Pobierz poradnik.

Czytaj dalej >>
Jak sprawdzić czy domena trafiła na listę spamu?

Jak sprawdzić czy domena trafiła na listę spamu?

Budując i rozwijając swoją ofertę, zależy Ci aby domena była dostępna 24h, a kontakt z Klientami poprzez skrzynkę mailową skuteczny i szybki. Niekiedy zdarzyć się może, że domena znalazła się na liście spamu.

Czytaj dalej >>
Jak wybrać domenę. Te 4 kroki Cię naprowadzą

Jak wybrać domenę. Te 4 kroki Cię naprowadzą

Planujesz kupić domenę i nie wiesz jaką wybrać? Zapewne Twoja pierwsza myśl to ".pl" lub ".com", ale to nie zawsze najlepszy wybór. Warto wziąć pod uwagę swoją formę działalności, obszar geograficzny i charakter działania.

Czytaj dalej >>