Sukces w sieci zależy głównie od wyboru odpowiedniej nazwy. Teraz dajemy Ci niepowtarzalną szansę, aby wyróżnić się na tle konkurencji. Przedstawiamy nowe domeny. Firma Domeny.pl, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i uruchamia jako jedna z pierwszych w kraju, możliwość wstępnej rezerwacji nowych domen najwyższego poziomu!


Zarejestruj nową domenę

Co należy zrobić? To proste, wejdź na stronę www.domeny.pl i zarezerwuj domeny, którymi jesteś zainteresowany. Rezerwacja jest całkowicie bezpłatna. Poniżej znajdują się najważniejsze informacje, dotyczące nowych domen oraz sposobu ich rezerwacji.

Czym są NOWE DOMENY?

NOWE DOMENY (nTLD) to ok. 700 końcówek, które służą do tworzenia adresów www. Jest to element dodawany po twojej nazwie np. twojafirma.eco. Będą funkcjonowały na takich samych zasadach, jak dotychczas znane domeny .PL, .COM lub .DE.

Kiedy pojawią się NOWE DOMENY?

Pierwsze domeny najwyższego poziomu, będą dostępne dla zainteresowanych ich rejestracją już od stycznia 2014 roku. Cały proces wdrożenia nowych domen będzie kontynuowany do 2015 roku.

Co zyskam Dzięki NOWYM DOMENOM?

  • Rozszerzenie związane z branżą lub tematyką strony np. .BAR, .HOTEL, .BLOG, .FITNESS ułatwią zapamiętanie Twojego adresu oraz pomogą zwiększyć pozycję w wyszukiwarkach.
  • Nowe domeny pomogą Ci stworzyć krótki adres, zwłaszcza gdy miałeś problem ze znalezieniem takiego z obecnie popularnymi końcówkami
  • Wyróżnij się z tłumy! Zainteresuj wszystkich dzięki swojemu nowemu i unikalnemu adresowi www.

Spośród jakich NOWYCH DOMEN mogę wybierać?

700 nowych domen gwarantuje szeroki wybór. Możesz przebierać spośród rozszerzeń o tematyce, biznesowej, sportowej, geograficznej, technologicznej, itd.


Co oznacza subskrypcja NOWYCH DOMEN w Domeny.pl?

Subskrypcja nowych domen oznacza, że będzie miał rękę na pulsie. Prześlemy Ci najświeższe informacje o planowanych terminach wdrożenia nowych domen, ich dostępności oraz cenach.

Czy subskrypcja NOWYCH DOMEN jest płatna?

Nie. Rezerwacja nowych domen jest całkowicie darmowa. Uzyskujesz pierwszeństwo do rejestracji domeny, gdy tylko zostanie wprowadzona do naszej oferty. Po zarezerwowaniu domeny, otrzymasz od nas niezbędne informacje i zostaniesz powiadomiony, gdy tylko będziesz mógł zarejestrować domeny.

Czy rezerwacja/subskrypcja zobowiązuje mnie do zakupu NOWYCH DOMEN?

Nie. Rezerwując domenę, nie jesteś zobowiązany do jej zakupu. Rezerwacja jest całkowicie darmowa i bez żadnych zobowiązań. Kiedy uzyskamy informacje na temat cen i warunków pełnej rejestracji domeny, skontaktujemy się z Tobą z prośbą o potwierdzenie zainteresowania domeną.

Ile kosztować będą NOWE DOMENY?

Ceny nowych domen nie są jeszcze znane. Zależne one będą od rejestrów, które wprowadzają nowe domeny. Gdy tylko poznamy ceny, niezwłocznie Cię o nich poinformujemy.

Czy wszystkie domeny które zarezerwuje będą moje?

Niestety nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że wszystkie domeny, które zarezerwujesz będą Twoje. Jednak dołożymy wszelkich starań, aby tak się właśnie stało. Rezerwacja jest darmowa ? nic więc nie tracisz.

Źródło: Domeny.pl

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Jaka domena dla szkoły?

Jaka domena dla szkoły? Zobacz nasz przegląd

Zastanawiasz się jaka domena będzie optymalna dla szkoły? Pamiętaj, że adres, który zarejestrujesz powinien być krótki i łatwy do zapamiętania.. Zobacz rozszerzenia dla edukacji.

Czytaj dalej >>
Rynek domeny .pl [2Q2020]

Rynek domeny .pl [2Q2020]. Podsumowanie

NASK opublikował raport i podsumował drugi kwartał 2020 roku. Jak rozwijał się rynek domeny .pl? Co się zmieniło? Z jakich usług najczęściej korzystali abonenci i kim właściwie oni są? Zobaczcie krótkie podsumowanie raportu.

Czytaj dalej >>
Jaka domena dla firmy?

Jaka domena dla firmy? Zainspiruj się!

Stawiasz pierwsze kroki pod własną marką. Dopełniłeś wszelkich formalności i chcesz teraz opowiedzieć o tym światu? Budując stronę swojego produktu bądź usługi nie zapominaj o detalach. To na ich podstawie klient wypracowuje opinię na temat marki.

Czytaj dalej >>