Pierwszy miesiąc 2014 roku przyniósł nam kilka ciekawych transakcji na rynku wtórnym domen. Pojawiło się kilka mocnych akcentów rodem z państwa środka, na czele z najdroższą domeną – WAN.COM, czyli (GRAJ.com) sprzedana za 800 000 dolarów. Podium zamyka chiński ccTLD GAME.CN wyceniony na ponad 512 tys dolarów.

Więcej chińskich niespodzianek znajdziecie w poniższym zestawieniu TOP 20 najdroższych domen stycznia:

1. Wan.com („grać” w języku Chińskim)  800 000 USD
2. Teamwork.com 675 000 USD
3. Game.cn 512 307 USD
4. True.com 350 000  USD
5. Wan.cn („grać” w języku Chińskim) 247 830 USD
6. LGG.com  175 000 USD
7. JCT.com  98 000 USD
8. TeamShirts.com  89 000 USD
9. IA.ca  58 590 USD
10. Xiaoxiao.com  51 688 USD
11. Crafting.com  51 500 USD
12. OnBroadway.com 50 000 USD
12. BigBen.com  50 000 USD
12. Offer.net  50 000 USD
15.Homify.com  40 500 USD
16. Acar.com  40 000 USD
16. Heard.com  40 000 USD
18. Rabatkoder.dk  36 500 USD
19. Uber.org  36 000 USD
20. GetCash.com  33 901 USD

Źródło: Domeny.pl/domainnews.com

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Jak stworzyć nazwę? Poradnik

Jak stworzyć nazwę i wyróżnić swoje usługi?

Nazwa, powinna być…no właśnie? Jaka powinna być nazwa produktu/usługi/witryny? Czy proces tworzenia nazwy jest trudny? Gdzie szukać inspiracji? Co jest trendy, a co passe? Pobierz poradnik.

Czytaj dalej >>
Jak sprawdzić czy domena trafiła na listę spamu?

Jak sprawdzić czy domena trafiła na listę spamu?

Budując i rozwijając swoją ofertę, zależy Ci aby domena była dostępna 24h, a kontakt z Klientami poprzez skrzynkę mailową skuteczny i szybki. Niekiedy zdarzyć się może, że domena znalazła się na liście spamu.

Czytaj dalej >>
Jak wybrać domenę. Te 4 kroki Cię naprowadzą

Jak wybrać domenę. Te 4 kroki Cię naprowadzą

Planujesz kupić domenę i nie wiesz jaką wybrać? Zapewne Twoja pierwsza myśl to ".pl" lub ".com", ale to nie zawsze najlepszy wybór. Warto wziąć pod uwagę swoją formę działalności, obszar geograficzny i charakter działania.

Czytaj dalej >>