Pierwszy miesiąc 2014 roku przyniósł nam kilka ciekawych transakcji na rynku wtórnym domen. Pojawiło się kilka mocnych akcentów rodem z państwa środka, na czele z najdroższą domeną – WAN.COM, czyli (GRAJ.com) sprzedana za 800 000 dolarów. Podium zamyka chiński ccTLD GAME.CN wyceniony na ponad 512 tys dolarów.

Więcej chińskich niespodzianek znajdziecie w poniższym zestawieniu TOP 20 najdroższych domen stycznia:

1. Wan.com („grać” w języku Chińskim)  800 000 USD
2. Teamwork.com 675 000 USD
3. Game.cn 512 307 USD
4. True.com 350 000  USD
5. Wan.cn („grać” w języku Chińskim) 247 830 USD
6. LGG.com  175 000 USD
7. JCT.com  98 000 USD
8. TeamShirts.com  89 000 USD
9. IA.ca  58 590 USD
10. Xiaoxiao.com  51 688 USD
11. Crafting.com  51 500 USD
12. OnBroadway.com 50 000 USD
12. BigBen.com  50 000 USD
12. Offer.net  50 000 USD
15.Homify.com  40 500 USD
16. Acar.com  40 000 USD
16. Heard.com  40 000 USD
18. Rabatkoder.dk  36 500 USD
19. Uber.org  36 000 USD
20. GetCash.com  33 901 USD

Źródło: Domeny.pl/domainnews.com

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Budmat ponad 30 lat międzynarodowego zasięgu

Budmat - ponad 30 lat międzynarodowego zasięgu

Innowacje techniczne w połączeniu z estetyką. Funkcjonalność w parze z designem. Czy takie założenia dla biznesu mają rację bytu? Nasz Klient, firma Budmat udowadnia, że taka mieszanka jest możliwa

Czytaj dalej >>
DMARC - czyli jak zwiększyć bezpieczeństwo korespondencji mailowej

DMARC - czyli jak zwiększyć bezpieczeństwo korespondencji mailowej

Codziennie wysyłamy globalnie setki tysięcy maili. Korespondencja mailowa zrewolucjonizowała komunikację. Bezpieczeństwo, słowo klucz nabiera szczególnego znaczenia. Poznaj rekord DMARC.

Czytaj dalej >>
Jak stworzyć nazwę? Poradnik

Jak stworzyć nazwę i wyróżnić swoje usługi?

Nazwa, powinna być…no właśnie? Jaka powinna być nazwa produktu/usługi/witryny? Czy proces tworzenia nazwy jest trudny? Gdzie szukać inspiracji? Co jest trendy, a co passe? Pobierz poradnik.

Czytaj dalej >>