Pierwszy miesiąc 2014 roku przyniósł nam kilka ciekawych transakcji na rynku wtórnym domen. Pojawiło się kilka mocnych akcentów rodem z państwa środka, na czele z najdroższą domeną – WAN.COM, czyli (GRAJ.com) sprzedana za 800 000 dolarów. Podium zamyka chiński ccTLD GAME.CN wyceniony na ponad 512 tys dolarów.

Więcej chińskich niespodzianek znajdziecie w poniższym zestawieniu TOP 20 najdroższych domen stycznia:

1. Wan.com („grać” w języku Chińskim)  800 000 USD
2. Teamwork.com 675 000 USD
3. Game.cn 512 307 USD
4. True.com 350 000  USD
5. Wan.cn („grać” w języku Chińskim) 247 830 USD
6. LGG.com  175 000 USD
7. JCT.com  98 000 USD
8. TeamShirts.com  89 000 USD
9. IA.ca  58 590 USD
10. Xiaoxiao.com  51 688 USD
11. Crafting.com  51 500 USD
12. OnBroadway.com 50 000 USD
12. BigBen.com  50 000 USD
12. Offer.net  50 000 USD
15.Homify.com  40 500 USD
16. Acar.com  40 000 USD
16. Heard.com  40 000 USD
18. Rabatkoder.dk  36 500 USD
19. Uber.org  36 000 USD
20. GetCash.com  33 901 USD

Źródło: Domeny.pl/domainnews.com

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Jaka domena dla szkoły?

Jaka domena dla szkoły? Zobacz nasz przegląd

Zastanawiasz się jaka domena będzie optymalna dla szkoły? Pamiętaj, że adres, który zarejestrujesz powinien być krótki i łatwy do zapamiętania.. Zobacz rozszerzenia dla edukacji.

Czytaj dalej >>
Rynek domeny .pl [2Q2020]

Rynek domeny .pl [2Q2020]. Podsumowanie

NASK opublikował raport i podsumował drugi kwartał 2020 roku. Jak rozwijał się rynek domeny .pl? Co się zmieniło? Z jakich usług najczęściej korzystali abonenci i kim właściwie oni są? Zobaczcie krótkie podsumowanie raportu.

Czytaj dalej >>
Jaka domena dla firmy?

Jaka domena dla firmy? Zainspiruj się!

Stawiasz pierwsze kroki pod własną marką. Dopełniłeś wszelkich formalności i chcesz teraz opowiedzieć o tym światu? Budując stronę swojego produktu bądź usługi nie zapominaj o detalach. To na ich podstawie klient wypracowuje opinię na temat marki.

Czytaj dalej >>