Jak wynika z badań firmy Gemius, najmniejszy ruch w Polskiej sieci generują internauci z województwa opolskiego. Największy z mazowieckiego, śląskiego i małopolskiego.


Ruch internetowy per województwa

Zaprezentowane dane dotyczące pierwszej połowy sierpnia 2013 roku wskazują na to, że z opolskiego na strony internetowe wchodziło ponad 1 proc. użytkowników sieci. Z kolei najwięcej surfujących jest w mazowieckim blisko 26 proc. Drugie miejsce pod względem liczby odsłon dokonanych na stronach WWW zajęło województwo śląskie, z którego weszło na strony internetowe 13 proc. użytkowników. Trzecie miejsce należy do województwa małopolskiego z dziewięcioma procentami udziału w ruchu internetowym.

Z kolei ruch generowany w sieci przez mieszkańców województw takich, jak opolskie, lubuskie, świętokrzyskie, podlaskie, warmińsko-mazurskie, zachodniopomorskie, kujawsko-pomorskie, lubelskie i podkarpackie, nie przekroczył pięcioprocentowego udziału w polskim internecie.

W pierwszej połowie sierpnia 2013 roku. Polscy internauci dokonali ponad 9 miliardów odsłon na stronach internetowych. W tej liczbie ? prawie 2,5 miliarda odsłon to ruch z województwa mazowieckiego, a z opolskiego ? 100 milionów.

Dane pochodzą z badania ruchu na stronach internetowych (gemiusTraffic), które Gemius prowadzi w piętnastu krajach Europy Środkowo-Wschodniej, w Danii, Izraelu, Turcji oraz siedemnastu krajach Bliskiego Wschodu.

Zakładasz stronę internetową? ? Sprawdź nasza ofertę ponad 1000 rozszerzeń. Możesz wybierać spośród domen zagranicznych,nowych i regionalnych, a także IDN).

Źródło: Gemius.pl

(foto by forwardcom via sxc.hu)

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Inne

Podkręć swój marketing dzięki podcastom

Podkręć swój marketing dzięki podcastom

Zastanawiasz się nad tworzeniem podcastów dla swojej firmy? Podcasty są potężnym narzędziem dla każdego rodzaju biznesu, pozwalającym usłyszeć Twój głos (dosłownie) na przepełnionym rynku. Chociaż wciąż są stosunkowo nowe...

Czytaj dalej >>
5 sposobów wykorzystania Quora do budowania marki

5 sposobów wykorzystania Quory do budowania marki

Niezależnie od tego, czy myślisz, że już wycisnąłeś ostatnie soki z serwisów jak Google i Facebook, czy po prostu chcesz inaczej podejść do content marketingu, Quora może być cennym dodatkiem do Twojego arsenału.

Czytaj dalej >>
Zwiększ sprzedaż w swojej firmie dzięki influencer marketingowi

Zwiększ sprzedaż w swojej firmie dzięki influencer marketingowi

Wszyscy dorastaliśmy obserwując jak nasi idole promują napoje czy marki odzieżowe i pewnie niejeden produkt kupiliśmy wyłącznie z powodu tego skojarzenia. Dziś jednak marki potrzebują czegoś więcej...

Czytaj dalej >>