Huffington Post opublikował artykuł, w którym opisuje, jak ważny jest pasek adresu przeglądarki i nawigacja bezpośrednia. Nawigacja bezpośrednia, to po prostu wpisanie adresu żądanej strony wprost w pasek adresu, bez korzystania z wyszukiwarki.

Zgodnie z raportem Fairwinds bezpośrednia nawigacja to 38% ruchu w sieci.

Bardzo interesująca jest sytuacja na urządzeniach mobilnych, gdzie użytkownicy wyraźnie preferują pasek adresu. Na telefonach i tabletach jest on po prostu większy. Poniżej zestawienie według kategorii (studium Marketing Land) za 2012 rok:

Podróże:
Nawigacja bezpośrednia: 43%
Wyszukiwarki: 24%

Motoryzacja:
Nawigacja bezpośrednia: 46%
Wyszukiwarki: 37 %

Restauracje:
Nawigacja bezpośrednia: 44%
Wyszukiwarki: 33%

Można wnioskować, że rosnący udział urządzeń mobilnych w dostępie do internetu będzie pogłębiał ten trend, a to przełoży się na wartość krótkich domen.

Źródło: Domeny.pl/Huffington Post

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Jaka domena dla szkoły?

Jaka domena dla szkoły? Zobacz nasz przegląd

Zastanawiasz się jaka domena będzie optymalna dla szkoły? Pamiętaj, że adres, który zarejestrujesz powinien być krótki i łatwy do zapamiętania.. Zobacz rozszerzenia dla edukacji.

Czytaj dalej >>
Rynek domeny .pl [2Q2020]

Rynek domeny .pl [2Q2020]. Podsumowanie

NASK opublikował raport i podsumował drugi kwartał 2020 roku. Jak rozwijał się rynek domeny .pl? Co się zmieniło? Z jakich usług najczęściej korzystali abonenci i kim właściwie oni są? Zobaczcie krótkie podsumowanie raportu.

Czytaj dalej >>
Jaka domena dla firmy?

Jaka domena dla firmy? Zainspiruj się!

Stawiasz pierwsze kroki pod własną marką. Dopełniłeś wszelkich formalności i chcesz teraz opowiedzieć o tym światu? Budując stronę swojego produktu bądź usługi nie zapominaj o detalach. To na ich podstawie klient wypracowuje opinię na temat marki.

Czytaj dalej >>