82 proc. Polaków wybiera Internet. To wynik badania wyboru medium informacyjno-rozrywkowego przeprowadzonego przez SW Research, na zlecenie Thing King. Dynamiczny rozwój Internetu spowodował, że obecność w sieci jest podstawą funkcjonowania każdej nowoczesnej firmy. W krótkim czasie pozwala na dotarcie do szerokiej grupy odbiorców z pobliskiego osiedla, miasta bądź całej Polski czy świata.


Znajdź swoje miejsce w sieci

Sukces każdego przedsiębiorstwa zależy w dużej mierze od jego lokalizacji. Firmy początkujące zakładają swoje biura w centrum miasta. Dobra lokalizacja ułatwia pozyskiwanie klientów, szczególnie na początku działalności. Podobnie jest w Internecie. Odpowiednio dobrany adres w sieci pozwala na szybkie odnalezienie go w morzu innych ofert. Krótki i chwytliwy wpływa na łatwość zapamiętania firmy i zwiększa szansę powrotu klientów. Wirtualnym odpowiednikiem klasycznego adresu siedziby jest domena. To ona służy do odnalezienia szukanego miejsca w Internecie przez użytkowników [..]Podczas szukania i tworzenia pomysłów na idealny adres internetowy należy pamiętać o kilku ważnych zasadach.

cały artykuł dostępny na www.swiatelit.com.pl

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Budmat ponad 30 lat międzynarodowego zasięgu

Budmat - ponad 30 lat międzynarodowego zasięgu

Innowacje techniczne w połączeniu z estetyką. Funkcjonalność w parze z designem. Czy takie założenia dla biznesu mają rację bytu? Nasz Klient, firma Budmat udowadnia, że taka mieszanka jest możliwa

Czytaj dalej >>
DMARC - czyli jak zwiększyć bezpieczeństwo korespondencji mailowej

DMARC - czyli jak zwiększyć bezpieczeństwo korespondencji mailowej

Codziennie wysyłamy globalnie setki tysięcy maili. Korespondencja mailowa zrewolucjonizowała komunikację. Bezpieczeństwo, słowo klucz nabiera szczególnego znaczenia. Poznaj rekord DMARC.

Czytaj dalej >>
Jak stworzyć nazwę? Poradnik

Jak stworzyć nazwę i wyróżnić swoje usługi?

Nazwa, powinna być…no właśnie? Jaka powinna być nazwa produktu/usługi/witryny? Czy proces tworzenia nazwy jest trudny? Gdzie szukać inspiracji? Co jest trendy, a co passe? Pobierz poradnik.

Czytaj dalej >>