Z wykazu arbitrażowych spraw UDRP wynika, że ostatnio na tym polu aktywnych jest wiele firm farmaceutycznych. Co prawda zawsze było tak, że w pewnym okresie jakaś firma wykazywała się wzmożona aktywnością, ale tym razem chodzi o kilka firm z branży farmaceutycznej i dziesiątki skarg.

Koncern Sanofi w ciągu ostatniej dekady złożył ponad 350 zażaleń, począwszy od sanofi.net w 2004 roku po sanofiaventi.com w grudniu 2013. Większość z nich została rozpatrzona po myśli Sanofi, zaledwie kilka skarg zostało odrzuconych,  np. dotycząca nazwy sinofn.com. Dla firmy Pfizer w tym roku pozytywnie zakończyły się dwie sprawy (viagra-pfizer-france.com i pfizerlegaldept.com / pfizerltd.com), a od roku 2000 ponad 90.

Jeszcze lepiej zaczął się ten rok dla Hoffmann-La Roche, który skompletował już 5 zwycięstw, a od 2003 całkowita liczba pozytywnych arbitraży wynosi ponad 180. Chociaż z drugiej strony te 5 zażaleń można było przedstawić jako jedno, jako że wszystkie dotyczą domen zarejestrowanych u tego samego rejestratora i we wszystkich chodzi o ten sam znak handlowy.

Źródło: Domeny.pl/OnlineDomain.com

Zdjęcie: Flickr/Images Money

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Budmat ponad 30 lat międzynarodowego zasięgu

Budmat - ponad 30 lat międzynarodowego zasięgu

Innowacje techniczne w połączeniu z estetyką. Funkcjonalność w parze z designem. Czy takie założenia dla biznesu mają rację bytu? Nasz Klient, firma Budmat udowadnia, że taka mieszanka jest możliwa

Czytaj dalej >>
DMARC - czyli jak zwiększyć bezpieczeństwo korespondencji mailowej

DMARC - czyli jak zwiększyć bezpieczeństwo korespondencji mailowej

Codziennie wysyłamy globalnie setki tysięcy maili. Korespondencja mailowa zrewolucjonizowała komunikację. Bezpieczeństwo, słowo klucz nabiera szczególnego znaczenia. Poznaj rekord DMARC.

Czytaj dalej >>
Jak stworzyć nazwę? Poradnik

Jak stworzyć nazwę i wyróżnić swoje usługi?

Nazwa, powinna być…no właśnie? Jaka powinna być nazwa produktu/usługi/witryny? Czy proces tworzenia nazwy jest trudny? Gdzie szukać inspiracji? Co jest trendy, a co passe? Pobierz poradnik.

Czytaj dalej >>