Z wykazu arbitrażowych spraw UDRP wynika, że ostatnio na tym polu aktywnych jest wiele firm farmaceutycznych. Co prawda zawsze było tak, że w pewnym okresie jakaś firma wykazywała się wzmożona aktywnością, ale tym razem chodzi o kilka firm z branży farmaceutycznej i dziesiątki skarg.

Koncern Sanofi w ciągu ostatniej dekady złożył ponad 350 zażaleń, począwszy od sanofi.net w 2004 roku po sanofiaventi.com w grudniu 2013. Większość z nich została rozpatrzona po myśli Sanofi, zaledwie kilka skarg zostało odrzuconych,  np. dotycząca nazwy sinofn.com. Dla firmy Pfizer w tym roku pozytywnie zakończyły się dwie sprawy (viagra-pfizer-france.com i pfizerlegaldept.com / pfizerltd.com), a od roku 2000 ponad 90.

Jeszcze lepiej zaczął się ten rok dla Hoffmann-La Roche, który skompletował już 5 zwycięstw, a od 2003 całkowita liczba pozytywnych arbitraży wynosi ponad 180. Chociaż z drugiej strony te 5 zażaleń można było przedstawić jako jedno, jako że wszystkie dotyczą domen zarejestrowanych u tego samego rejestratora i we wszystkich chodzi o ten sam znak handlowy.

Źródło: Domeny.pl/OnlineDomain.com

Zdjęcie: Flickr/Images Money

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Jaka domena dla szkoły?

Jaka domena dla szkoły? Zobacz nasz przegląd

Zastanawiasz się jaka domena będzie optymalna dla szkoły? Pamiętaj, że adres, który zarejestrujesz powinien być krótki i łatwy do zapamiętania.. Zobacz rozszerzenia dla edukacji.

Czytaj dalej >>
Rynek domeny .pl [2Q2020]

Rynek domeny .pl [2Q2020]. Podsumowanie

NASK opublikował raport i podsumował drugi kwartał 2020 roku. Jak rozwijał się rynek domeny .pl? Co się zmieniło? Z jakich usług najczęściej korzystali abonenci i kim właściwie oni są? Zobaczcie krótkie podsumowanie raportu.

Czytaj dalej >>
Jaka domena dla firmy?

Jaka domena dla firmy? Zainspiruj się!

Stawiasz pierwsze kroki pod własną marką. Dopełniłeś wszelkich formalności i chcesz teraz opowiedzieć o tym światu? Budując stronę swojego produktu bądź usługi nie zapominaj o detalach. To na ich podstawie klient wypracowuje opinię na temat marki.

Czytaj dalej >>