Z wykazu arbitrażowych spraw UDRP wynika, że ostatnio na tym polu aktywnych jest wiele firm farmaceutycznych. Co prawda zawsze było tak, że w pewnym okresie jakaś firma wykazywała się wzmożona aktywnością, ale tym razem chodzi o kilka firm z branży farmaceutycznej i dziesiątki skarg.

Koncern Sanofi w ciągu ostatniej dekady złożył ponad 350 zażaleń, począwszy od sanofi.net w 2004 roku po sanofiaventi.com w grudniu 2013. Większość z nich została rozpatrzona po myśli Sanofi, zaledwie kilka skarg zostało odrzuconych,  np. dotycząca nazwy sinofn.com. Dla firmy Pfizer w tym roku pozytywnie zakończyły się dwie sprawy (viagra-pfizer-france.com i pfizerlegaldept.com / pfizerltd.com), a od roku 2000 ponad 90.

Jeszcze lepiej zaczął się ten rok dla Hoffmann-La Roche, który skompletował już 5 zwycięstw, a od 2003 całkowita liczba pozytywnych arbitraży wynosi ponad 180. Chociaż z drugiej strony te 5 zażaleń można było przedstawić jako jedno, jako że wszystkie dotyczą domen zarejestrowanych u tego samego rejestratora i we wszystkich chodzi o ten sam znak handlowy.

Źródło: Domeny.pl/OnlineDomain.com

Zdjęcie: Flickr/Images Money

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Jak sprawdzić czy domena trafiła na listę spamu?

Jak sprawdzić czy domena trafiła na listę spamu?

Budując i rozwijając swoją ofertę, zależy Ci aby domena była dostępna 24h, a kontakt z Klientami poprzez skrzynkę mailową skuteczny i szybki. Niekiedy zdarzyć się może, że domena znalazła się na liście spamu.

Czytaj dalej >>
Ciekawe transakcje na rynku domen

Ciekawe transakcje na rynku domen

Wydaje Ci się, że rejestracja domeny internetowej to tylko niezbędny element obecności online? Stawiasz stronę i potrzebujesz domeny. Otóż nie! O tym, że domena może być dobrym sposobem na biznes mówią wartości transakcji, które odnotowujemy na rynku domen. Zobacz najciekawsze.

Czytaj dalej >>
Itaka. Świadomie do celu

Itaka. Świadomie do celu

Itaka od 32 lat kreuje dla nas niezapomniane doświadczenia podróżnicze. Zaszczytny tytuł lidera wśród polskich biur podróży zobowiązuje do ciągłego poszerzania portfolio usług. Nie mniej ważna jest świadoma obecność w sieci i ciągłe podejmowanie działań wspierających bezpieczeństwo użytkowników.

Czytaj dalej >>