Domena .luxury ostatnio przekroczyła liczbę 1000 rejestracji, co przy cenie 799$ jest całkiem dobrym wynikiem i oznacza, że rejestrowi już zwróciła się opłata, którą musiał wnieść do ICANN.


Domena .luxury

Z pewnością pomogło to, że cena u niektórych rejestratorów spadła do ok. 550$. Mimo to i tak jest dosyć wysoka, co nie znaczy, że nie pojawiły się nazwy, które są zaskakujące lub zgoła kuriozalne. Trzeba na przykład pochylić czoło przed kreatywnością osoby, która postanowiła zarejestrować nazwę luxuryluxury.luxury (tak, trzy razy słowo „luxury” przedzielone kropką).

Interesujące są również takie nazwy, jak cannabis.luxury, sextoys.luxury czy idiots.luxury. Z drugiej strony przewrotna nazwa not.luxury wbrew pozorom może okazać się strzałem w dziesiątkę.

Nie można zaprzeczyć, że ochrona zarejestrowanych znaków towarowych i marek jest ważna, ale rejestracja wwwtedbaker.luxury to chyba zbytnia ostrożność. Czyżby właściciel marki naprawdę oczekiwał tak dużego zainteresowania stroną tedbaker.luxury, że postanowił zabezpieczyć się również i w ten sposób??

Jako ciekawostkę można dodać, że Timex zarejestrował swoją domenę .luxury dwa miesiące wcześniej niż Rolex.


Zarejestrowałeś adres internetowy w domenie .luxury? To może Ci się przydać: hosting www, kreator stron www, certyfikat SSL.

Źródło: Domeny.pl / The Domains
Fot.: Flickr/costanavarino

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Domena .eu. Europejskie standardy bezpieczeństwa.

Domena .eu - europejskie standardy bezpieczeństwa

Domena europejska to jedna z najchętniej rejestrowanych domen na świecie. Jak rozwijała się domena .eu i jakie priorytety w zakresie jej bezpiecznego użytkowania wprowadza EURid?

Czytaj dalej >>

Dr Irena Eris - sukces pisany pasją

Wiedza, determinacja, a przede wszystkim pasja to motywacja, która nakręca do działania. Maksyma, którą od lat wyznaje założycielka marki Dr Irena Eris, pozwoliła przekuć idee w sukces i stać się wiodącą marką kosmetyczną na mapie Europy.

Czytaj dalej >>
Gastop - od lokalnej firmy do międzynarodowej ekspansji.

Ile potrzeba domen, żeby podbić świat?

Zobacz historię sukcesu naszego Klienta. Firma GASTOP rozpoczęła swoją działalność w 1996 r., kiedy Internet w Polsce dopiero raczkował. Jak spółka wykorzystała nowe możliwości? Jak ważna jest współpraca z zaufanymi partnerami biznesowymi?

Czytaj dalej >>