Rośnie zainteresowanie certyfikatami SSL. Stoi za tym coraz wyższa świadomość Internautów oraz ich potrzeba zachowania bezpieczeństwa danych i transakcji. Nie bez znaczenia są też podjęte w 2017 roku działania Google. Jeśli jesteś przedsiębiorcą wiesz już, że Twoja strona powinna posiadać certyfikat SSL. Ale jaki? Z pomocą przychodzi zespół CertyfikatySSL.pl

Zebraliśmy najważniejsze pytania i kwestie dotyczące certyfikatów, które powinien znać każdy właściciel strony internetowej, i stworzyliśmy przewodnik „CERTYFIKATY SSL DLA POCZĄTKUJĄCYCH”.

Jest to 10-stronicowy, bezpłatny, polskojęzyczny dokument odpowiadający na takie podstawowe pytania jak:

  • co to jest certyfikat SSL
  • jak działa szyfrowanie certyfikatu SSL
  • jak rozpoznać bezpieczną stronę www
  • jakie są rodzaje certyfikatów SSL
  • co należy wiedzieć o darmowych certyfikatach

Poradnik dostępny jest w formie pliku PDF do pobrania ze strony https://certyfikatyssl.pl/guide.html

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0
Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Bezpieczeństwo

Uważaj na fałszywe maile

Wyłudzanie danych. Uważaj na fałszywe wiadomości

Wyłudzanie danych. Fałszywe maile. Podejrzane sms-y. Zjawisko znane jest niemal w każdej sferze sieci. Większość z nas przynajmniej raz mogła się już spotkać z próbą wyłudzania danych.

Czytaj dalej >>
DMARC - czyli jak zwiększyć bezpieczeństwo korespondencji mailowej

DMARC – czyli jak zwiększyć bezpieczeństwo korespondencji mailowej

Codziennie wysyłamy globalnie setki tysięcy maili. Korespondencja mailowa zrewolucjonizowała komunikację. Bezpieczeństwo, słowo klucz nabiera szczególnego znaczenia. Poznaj rekord DMARC.

Czytaj dalej >>
Certyfikat VMC

Logo Twojej firmy w poczcie e-mail. Poznaj certyfikat VMC

VMC jest rodzajem certyfikatu cyfrowego, który potwierdza autentyczność Twojego logotypu w wiadomości. Oznacza to, że wysyłając e-mail, w skrzynce odbiorczej, adresat zamiast Twoich inicjałów, może zobaczyć logotyp Twojej marki.

Czytaj dalej >>