Z najnowszego raportu o postępach rejestru .eu EURid w 2013 roku zostało odnowionych przeciętnie 81% nazw domen .eu. Jest to siódmy z kolei rok, w którym domena .eu utrzymała tak wysoki wskaźnik odnowień, co świadczy o tym, że posiadacze nazw domen .eu są lojalną grupą.


Domena .eu z wysokim współczynnikiem odnowień

Abonenci z chęcią przedłużają okres abonamentowy dla domeny .eu.

Użytkownicy Internetu chcą mieć możliwość wyrażania siebie online przez domeny najwyższego rzędu (TLD), które kojarzą się z zaufaniem, jakością i bezpieczeństwem. Domena .eu zawsze była budzącą zaufanie domeną wysokiej jakości, a wskaźnik jej odnawiania dowodzi, że nasi rejestratorzy mają podobne odczucia.

Marc Van Wesemael, Dyrektor Generalny EURid.

Użytkownicy końcowi, a szczególnie firmy, chętnie korzystają z tej jakości, a wiarygodność marki .eu jest dodatkowo podkreśla fakt, że TLD ma najwyższy odsetek witryn biznesowych w porównaniu z innymi wiodącymi TLD jak wynika z ostatniego raportu o kategoryzacji witryn, opublikowanego przez EURid we współpracy z Centrum Badań Statystycznych Uniwersytetu w Leuven (Belgia).

37,8% witryn .eu jest wykorzystywanych do celów biznesowych, podczas gdy średnia dla innych witryn TLD, takich jak .com, .biz i .net wynosi 30,5%.

W 2013 roku rejestr EURid pracował między innymi nad konsolidacją oraz zwiększeniem bezpieczeństwa i wiarygodności .eu, zapoczątkowując w I kwartale swój pilotażowy program kontrolowania i poprawiania jakości danych WHOIS i uzyskując w IV kwartale certyfikat zgodny z normą bezpieczeństwa ISO27001.

W 2013 roku całkowita liczba rejestracji nazw domen .eu wzrosła w 19 z 28 krajów członkowskich UE.

Pełną treść raportu za IV kwartał 2013 roku można pobrać tutaj: http://link.eurid.eu/reports.

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Budmat ponad 30 lat międzynarodowego zasięgu

Budmat - ponad 30 lat międzynarodowego zasięgu

Innowacje techniczne w połączeniu z estetyką. Funkcjonalność w parze z designem. Czy takie założenia dla biznesu mają rację bytu? Nasz Klient, firma Budmat udowadnia, że taka mieszanka jest możliwa

Czytaj dalej >>
DMARC - czyli jak zwiększyć bezpieczeństwo korespondencji mailowej

DMARC - czyli jak zwiększyć bezpieczeństwo korespondencji mailowej

Codziennie wysyłamy globalnie setki tysięcy maili. Korespondencja mailowa zrewolucjonizowała komunikację. Bezpieczeństwo, słowo klucz nabiera szczególnego znaczenia. Poznaj rekord DMARC.

Czytaj dalej >>
Jak stworzyć nazwę? Poradnik

Jak stworzyć nazwę i wyróżnić swoje usługi?

Nazwa, powinna być…no właśnie? Jaka powinna być nazwa produktu/usługi/witryny? Czy proces tworzenia nazwy jest trudny? Gdzie szukać inspiracji? Co jest trendy, a co passe? Pobierz poradnik.

Czytaj dalej >>