Rolex kupił 27 nazw w nowej domenie .watch. Oczywiście ws przypadku producenta zegarków taka domena powinna być priorytetowa i rejestracja osobnych nazw dla każdego modelu w ofercie firmy nie jest niczym dziwnym.


Domena .watch

Jedyne, co może dziwić to fakt, że dla modeli Sky Dweller, Day-Date, Air-King, Sea-Dweller i GMT-Master zostały kupione nazwy tylko z łącznikiem, tzn.: sky-dweller.watch, day-date.watch, air-king.watch, sea-dweller.watch i gmt-master.watch. Natomiast zapomniano/zaniedbano nazwy skydweller.watch, daydate.watch, airking.watch, seadweller.watch oraz gmtmaster.watch. Chyba jednak jeszcze nie wszyscy wiedzą, jak działa rynek domen i jakie nazwy warto/trzeba rejestrować. Poniżej kompletna lista zakupów Rolexa, cena za 27 nazw to co najmniej 19 tysięcy dolarów.

deepsea.watch
oyster.watch
oysterperpetual.watch
sky-dweller.watch
prince.watch
datejust.watch
cosmograph.watch
heritage.watch
pelagos.watch
day-date.watch
pearlmaster.watch
yacht-master.watch
air-king.watch
advisor.watch
sea-dweller.watch
glamour.watch
grantour.watch
gmt-master.watch
clairderose.watch
explorer.watch
fastrider.watch
cellini.watch
blackshield.watch
submariner.watch
blackbay.watch
ranger.watch
milgauss.watch

Ponadto Rolex zablokował nazwę 'tudor' dla wszystkich nowych domen, którymi zarządza rejestr Donuts.

Źródło: Domeny.pl / OnlineDomain.com
Fot.: Flickr/JD

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Jak sprawdzić czy domena trafiła na listę spamu?

Jak sprawdzić czy domena trafiła na listę spamu?

Budując i rozwijając swoją ofertę, zależy Ci aby domena była dostępna 24h, a kontakt z Klientami poprzez skrzynkę mailową skuteczny i szybki. Niekiedy zdarzyć się może, że domena znalazła się na liście spamu.

Czytaj dalej >>
Ciekawe transakcje na rynku domen

Ciekawe transakcje na rynku domen

Wydaje Ci się, że rejestracja domeny internetowej to tylko niezbędny element obecności online? Stawiasz stronę i potrzebujesz domeny. Otóż nie! O tym, że domena może być dobrym sposobem na biznes mówią wartości transakcji, które odnotowujemy na rynku domen. Zobacz najciekawsze.

Czytaj dalej >>
Itaka. Świadomie do celu

Itaka. Świadomie do celu

Itaka od 32 lat kreuje dla nas niezapomniane doświadczenia podróżnicze. Zaszczytny tytuł lidera wśród polskich biur podróży zobowiązuje do ciągłego poszerzania portfolio usług. Nie mniej ważna jest świadoma obecność w sieci i ciągłe podejmowanie działań wspierających bezpieczeństwo użytkowników.

Czytaj dalej >>