Rolex kupił 27 nazw w nowej domenie .watch. Oczywiście ws przypadku producenta zegarków taka domena powinna być priorytetowa i rejestracja osobnych nazw dla każdego modelu w ofercie firmy nie jest niczym dziwnym.


Domena .watch

Jedyne, co może dziwić to fakt, że dla modeli Sky Dweller, Day-Date, Air-King, Sea-Dweller i GMT-Master zostały kupione nazwy tylko z łącznikiem, tzn.: sky-dweller.watch, day-date.watch, air-king.watch, sea-dweller.watch i gmt-master.watch. Natomiast zapomniano/zaniedbano nazwy skydweller.watch, daydate.watch, airking.watch, seadweller.watch oraz gmtmaster.watch. Chyba jednak jeszcze nie wszyscy wiedzą, jak działa rynek domen i jakie nazwy warto/trzeba rejestrować. Poniżej kompletna lista zakupów Rolexa, cena za 27 nazw to co najmniej 19 tysięcy dolarów.

deepsea.watch
oyster.watch
oysterperpetual.watch
sky-dweller.watch
prince.watch
datejust.watch
cosmograph.watch
heritage.watch
pelagos.watch
day-date.watch
pearlmaster.watch
yacht-master.watch
air-king.watch
advisor.watch
sea-dweller.watch
glamour.watch
grantour.watch
gmt-master.watch
clairderose.watch
explorer.watch
fastrider.watch
cellini.watch
blackshield.watch
submariner.watch
blackbay.watch
ranger.watch
milgauss.watch

Ponadto Rolex zablokował nazwę 'tudor' dla wszystkich nowych domen, którymi zarządza rejestr Donuts.

Źródło: Domeny.pl / OnlineDomain.com
Fot.: Flickr/JD

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Domena .eu. Europejskie standardy bezpieczeństwa.

Domena .eu - europejskie standardy bezpieczeństwa

Domena europejska to jedna z najchętniej rejestrowanych domen na świecie. Jak rozwijała się domena .eu i jakie priorytety w zakresie jej bezpiecznego użytkowania wprowadza EURid?

Czytaj dalej >>

Dr Irena Eris - sukces pisany pasją

Wiedza, determinacja, a przede wszystkim pasja to motywacja, która nakręca do działania. Maksyma, którą od lat wyznaje założycielka marki Dr Irena Eris, pozwoliła przekuć idee w sukces i stać się wiodącą marką kosmetyczną na mapie Europy.

Czytaj dalej >>
Gastop - od lokalnej firmy do międzynarodowej ekspansji.

Ile potrzeba domen, żeby podbić świat?

Zobacz historię sukcesu naszego Klienta. Firma GASTOP rozpoczęła swoją działalność w 1996 r., kiedy Internet w Polsce dopiero raczkował. Jak spółka wykorzystała nowe możliwości? Jak ważna jest współpraca z zaufanymi partnerami biznesowymi?

Czytaj dalej >>