Wychodząc naprzeciw wymaganiom rynku w zeszył roku Google uruchomiło usługę Domains, którą do tej pory można było znaleźć pod adresem: domains.google.com. Okazuje się, że już nie.


Już bez .com

Google przede wszystkim  postawiło na prostotę  w korzystaniu z usługi, ale też  w samym  jej wyszukiwanie.  Dlatego też porzuciło końcówkę .com na rzecz, krótszej nazwy google.domains. Wydaje się, że ta zmiana korzystnie wpłynie na rozpoznawanie marki, która do tej pory nie była kojarzona jako jedna z wielu usług jakie oferuje Google Inc. To działanie pokazuje również, że przedsiębiorstwo coraz bardziej angażuje się w segment nTDL, czyli nowych domen. Wszystko po to, żeby było jeszcze bardziej rozpoznawalnym usługodawcą na rynku.


Nowe domeny receptą na sukces

Od kilku lat na rynku domenowym widać dużą tendencję do tworzenia nowych końcówek adresowych pojawiają się nowe końcówki np. .hotel, .sex, .travel, spa. Nowe rozszerzenia powstają głównie dlatego, że wiele domen jest już zajętych. Takie rozwiązanie daje możliwość stworzenia, krótkiego adresu, który dodatkowo posiada końcówkę branżową. Pomaga to również  w lepszym pozycjonowaniu  adresu w wyszukiwarce. Popatrzmy na sam fakt tego, że końcówka .com istnieje już w 30 lat i wiele z wartościowych adresów z nią zostało już wykupionych. Dzięki nowym domenom właściciele nowych firm już nie muszą borykać się z wymyślaniem nazwy biznesu pasującej do adresu w internecie.  Mogą za to swobodnie wykreować nazwę, która z powodzeniem będzie dobrze pozycjonować się w sieci i tym samym ściągnie potencjalnych klientów.

Wiele nowych rozszerzeń znajdziesz na: https://domeny.pl/nowe-domeny.html.

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Ciekawe transakcje na rynku domen

Ciekawe transakcje na rynku domen

Wydaje Ci się, że rejestracja domeny internetowej to tylko niezbędny element obecności online? Stawiasz stronę i potrzebujesz domeny. Otóż nie! O tym, że domena może być dobrym sposobem na biznes mówią wartości transakcji, które odnotowujemy na rynku domen. Zobacz najciekawsze.

Czytaj dalej >>
Itaka. Świadomie do celu

Itaka. Świadomie do celu

Itaka od 32 lat kreuje dla nas niezapomniane doświadczenia podróżnicze. Zaszczytny tytuł lidera wśród polskich biur podróży zobowiązuje do ciągłego poszerzania portfolio usług. Nie mniej ważna jest świadoma obecność w sieci i ciągłe podejmowanie działań wspierających bezpieczeństwo użytkowników.

Czytaj dalej >>
Domena .eu. Europejskie standardy bezpieczeństwa.

Domena .eu - europejskie standardy bezpieczeństwa

Domena europejska to jedna z najchętniej rejestrowanych domen na świecie. Jak rozwijała się domena .eu i jakie priorytety w zakresie jej bezpiecznego użytkowania wprowadza EURid?

Czytaj dalej >>