Wychodząc naprzeciw wymaganiom rynku w zeszył roku Google uruchomiło usługę Domains, którą do tej pory można było znaleźć pod adresem: domains.google.com. Okazuje się, że już nie.


Już bez .com

Google przede wszystkim  postawiło na prostotę  w korzystaniu z usługi, ale też  w samym  jej wyszukiwanie.  Dlatego też porzuciło końcówkę .com na rzecz, krótszej nazwy google.domains. Wydaje się, że ta zmiana korzystnie wpłynie na rozpoznawanie marki, która do tej pory nie była kojarzona jako jedna z wielu usług jakie oferuje Google Inc. To działanie pokazuje również, że przedsiębiorstwo coraz bardziej angażuje się w segment nTDL, czyli nowych domen. Wszystko po to, żeby było jeszcze bardziej rozpoznawalnym usługodawcą na rynku.


Nowe domeny receptą na sukces

Od kilku lat na rynku domenowym widać dużą tendencję do tworzenia nowych końcówek adresowych pojawiają się nowe końcówki np. .hotel, .sex, .travel, spa. Nowe rozszerzenia powstają głównie dlatego, że wiele domen jest już zajętych. Takie rozwiązanie daje możliwość stworzenia, krótkiego adresu, który dodatkowo posiada końcówkę branżową. Pomaga to również  w lepszym pozycjonowaniu  adresu w wyszukiwarce. Popatrzmy na sam fakt tego, że końcówka .com istnieje już w 30 lat i wiele z wartościowych adresów z nią zostało już wykupionych. Dzięki nowym domenom właściciele nowych firm już nie muszą borykać się z wymyślaniem nazwy biznesu pasującej do adresu w internecie.  Mogą za to swobodnie wykreować nazwę, która z powodzeniem będzie dobrze pozycjonować się w sieci i tym samym ściągnie potencjalnych klientów.

Wiele nowych rozszerzeń znajdziesz na: https://domeny.pl/nowe-domeny.html.

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Budmat ponad 30 lat międzynarodowego zasięgu

Budmat - ponad 30 lat międzynarodowego zasięgu

Innowacje techniczne w połączeniu z estetyką. Funkcjonalność w parze z designem. Czy takie założenia dla biznesu mają rację bytu? Nasz Klient, firma Budmat udowadnia, że taka mieszanka jest możliwa

Czytaj dalej >>
DMARC - czyli jak zwiększyć bezpieczeństwo korespondencji mailowej

DMARC - czyli jak zwiększyć bezpieczeństwo korespondencji mailowej

Codziennie wysyłamy globalnie setki tysięcy maili. Korespondencja mailowa zrewolucjonizowała komunikację. Bezpieczeństwo, słowo klucz nabiera szczególnego znaczenia. Poznaj rekord DMARC.

Czytaj dalej >>
Jak stworzyć nazwę? Poradnik

Jak stworzyć nazwę i wyróżnić swoje usługi?

Nazwa, powinna być…no właśnie? Jaka powinna być nazwa produktu/usługi/witryny? Czy proces tworzenia nazwy jest trudny? Gdzie szukać inspiracji? Co jest trendy, a co passe? Pobierz poradnik.

Czytaj dalej >>