Wychodząc naprzeciw wymaganiom rynku w zeszył roku Google uruchomiło usługę Domains, którą do tej pory można było znaleźć pod adresem: domains.google.com. Okazuje się, że już nie.


Już bez .com

Google przede wszystkim  postawiło na prostotę  w korzystaniu z usługi, ale też  w samym  jej wyszukiwanie.  Dlatego też porzuciło końcówkę .com na rzecz, krótszej nazwy google.domains. Wydaje się, że ta zmiana korzystnie wpłynie na rozpoznawanie marki, która do tej pory nie była kojarzona jako jedna z wielu usług jakie oferuje Google Inc. To działanie pokazuje również, że przedsiębiorstwo coraz bardziej angażuje się w segment nTDL, czyli nowych domen. Wszystko po to, żeby było jeszcze bardziej rozpoznawalnym usługodawcą na rynku.


Nowe domeny receptą na sukces

Od kilku lat na rynku domenowym widać dużą tendencję do tworzenia nowych końcówek adresowych pojawiają się nowe końcówki np. .hotel, .sex, .travel, spa. Nowe rozszerzenia powstają głównie dlatego, że wiele domen jest już zajętych. Takie rozwiązanie daje możliwość stworzenia, krótkiego adresu, który dodatkowo posiada końcówkę branżową. Pomaga to również  w lepszym pozycjonowaniu  adresu w wyszukiwarce. Popatrzmy na sam fakt tego, że końcówka .com istnieje już w 30 lat i wiele z wartościowych adresów z nią zostało już wykupionych. Dzięki nowym domenom właściciele nowych firm już nie muszą borykać się z wymyślaniem nazwy biznesu pasującej do adresu w internecie.  Mogą za to swobodnie wykreować nazwę, która z powodzeniem będzie dobrze pozycjonować się w sieci i tym samym ściągnie potencjalnych klientów.

Wiele nowych rozszerzeń znajdziesz na: https://domeny.pl/nowe-domeny.html.

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Jaka domena dla szkoły?

Jaka domena dla szkoły? Zobacz nasz przegląd

Zastanawiasz się jaka domena będzie optymalna dla szkoły? Pamiętaj, że adres, który zarejestrujesz powinien być krótki i łatwy do zapamiętania.. Zobacz rozszerzenia dla edukacji.

Czytaj dalej >>
Rynek domeny .pl [2Q2020]

Rynek domeny .pl [2Q2020]. Podsumowanie

NASK opublikował raport i podsumował drugi kwartał 2020 roku. Jak rozwijał się rynek domeny .pl? Co się zmieniło? Z jakich usług najczęściej korzystali abonenci i kim właściwie oni są? Zobaczcie krótkie podsumowanie raportu.

Czytaj dalej >>
Jaka domena dla firmy?

Jaka domena dla firmy? Zainspiruj się!

Stawiasz pierwsze kroki pod własną marką. Dopełniłeś wszelkich formalności i chcesz teraz opowiedzieć o tym światu? Budując stronę swojego produktu bądź usługi nie zapominaj o detalach. To na ich podstawie klient wypracowuje opinię na temat marki.

Czytaj dalej >>