Pierwszego dnia ogólnej dostępności domenę .berlin zarejestrowano aż 31 757 razy, co jest najlepszym wynikiem wśród nowych domen, wprowadzonych w tym roku. Jednocześnie jest to drugi wynik w ogóle, tylko .guru może się poszczycić większą liczbą rejestracji, ale ta domena jest dostępna już od początku lutego, więc wkrótce możemy spodziewać się nowego lidera.


Domena .berlin

Taki wynik nie może dziwić, jeżeli weźmiemy pod uwagę, że niemiecka domena krajowa .de ma ponad 15 milionów rejestracji, co oznacza nie tylko, że domeny naszego zachodniego sąsiada cieszą się dużą popularnością, ale również, że jest mniejsza pula dostępnych dobrych nazw. Kolejnym powodem jest fakt, że rejestr dotBERLIN GmbH pracował nad tym projektem 9 lat, promując domenę wśród lokalnego biznesu, mieszkańców oraz instytucji rządowych różnych szczebli, co przełożyło się na wysoką świadomość istnienia domeny. Ponadto Berlin jest dynamicznie rozwijającym się miastem z liczbą start-upów technologicznych ocenianą na ponad pół tysiąca.


Zarejestrowałeś domenę .berlin? Sprawdź nasz kreator stron www, za pomocą którego w prosty i intuicyjny sposób zbudujesz swoją stronę internetową.

Źródło: Domeny.pl / Domain Pulse

Fot.: Flickr/Studiomx.eu

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Domena .eu. Europejskie standardy bezpieczeństwa.

Domena .eu - europejskie standardy bezpieczeństwa

Domena europejska to jedna z najchętniej rejestrowanych domen na świecie. Jak rozwijała się domena .eu i jakie priorytety w zakresie jej bezpiecznego użytkowania wprowadza EURid?

Czytaj dalej >>

Dr Irena Eris - sukces pisany pasją

Wiedza, determinacja, a przede wszystkim pasja to motywacja, która nakręca do działania. Maksyma, którą od lat wyznaje założycielka marki Dr Irena Eris, pozwoliła przekuć idee w sukces i stać się wiodącą marką kosmetyczną na mapie Europy.

Czytaj dalej >>
Gastop - od lokalnej firmy do międzynarodowej ekspansji.

Ile potrzeba domen, żeby podbić świat?

Zobacz historię sukcesu naszego Klienta. Firma GASTOP rozpoczęła swoją działalność w 1996 r., kiedy Internet w Polsce dopiero raczkował. Jak spółka wykorzystała nowe możliwości? Jak ważna jest współpraca z zaufanymi partnerami biznesowymi?

Czytaj dalej >>