Ta sama agencja, która w 2010 roku zarejestrowała domenę TransformersDarkoftheMoon.com, zabezpieczyła kilka nowych nazw domenowych powiązanych z sequelem serii o gigantycznych robotach.

Agencja MarkMonitor, 28 sierpnia zarejestrowała domeny sugerujące takie tytuły kolejnego filmu Michaela Bay’a: Transformers: Last Stand (TransformersLastStand.com ), Transformers: Apocalypse (TransformersApocalyspe.com), and Transformers: Future Cast (TransformersFutureCast.com).

Obecnie domeny nie kierują do żadnej strony.

Dwa miesiące temu, Michael Bay publicznie rozwiał spekulacje na swojej stronie, że nowa odsłona Transformersów będzie nosiła tytuł: Transformers: Rise of Galvatron.

Krążą plotki w różnych mediach o tytule kolejnego filmu Transformers. Chciałem żebyście usłyszeli bezpośrednio ode mnie, że tytuł nie został jeszcze wybrany i wszystki informacje na ten temat są absolutnie nieprawdziwe. Kiedy będziemy ogłaszać tytuł, obiecuję że usłyszycie o tym ode mnie.

Michael Bay

Planowana premiery filmu odbędzie się w czerwcu 2014 roku.

Źródło: Domeny.pl/Fusible.com

(foto via transformersfilm.pl)

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Budmat ponad 30 lat międzynarodowego zasięgu

Budmat - ponad 30 lat międzynarodowego zasięgu

Innowacje techniczne w połączeniu z estetyką. Funkcjonalność w parze z designem. Czy takie założenia dla biznesu mają rację bytu? Nasz Klient, firma Budmat udowadnia, że taka mieszanka jest możliwa

Czytaj dalej >>
DMARC - czyli jak zwiększyć bezpieczeństwo korespondencji mailowej

DMARC - czyli jak zwiększyć bezpieczeństwo korespondencji mailowej

Codziennie wysyłamy globalnie setki tysięcy maili. Korespondencja mailowa zrewolucjonizowała komunikację. Bezpieczeństwo, słowo klucz nabiera szczególnego znaczenia. Poznaj rekord DMARC.

Czytaj dalej >>
Jak stworzyć nazwę? Poradnik

Jak stworzyć nazwę i wyróżnić swoje usługi?

Nazwa, powinna być…no właśnie? Jaka powinna być nazwa produktu/usługi/witryny? Czy proces tworzenia nazwy jest trudny? Gdzie szukać inspiracji? Co jest trendy, a co passe? Pobierz poradnik.

Czytaj dalej >>