W domenach (chiń. online) i (chiń. website) oferowanych przez rejestr TLD Registry wartość sprzedaży nazw premium od momentu wejścia w fazę Landrush 20 marca sięgnęła prawie 600 tysięcy dolarów. W tę kwotę nie wliczono ponad 20 tysięcy nazw, kupionych przez chiński rząd. Już sama ta liczba wystarczy, żeby o wejściu w fazę powszechnej dostępności, wskoczyły one do czołówki listy nowych domen.


Nowe domeny

Na uwagę zasługuje również domena .club zarządzana przez rejestr .Club Domains. Do wczoraj sprzedano w niej nazwy za łączną kwotę 481 388 dolarów. Rejestr jest typu all-in czyli posiada w swojej ofercie tylko jedną nową domenę, w związku z czym cały budżet marketingowy może przeznaczyć tylko na jej promocję. Rejestr pozyskał od inwestorów ponad 8 mln dolarów, więc środków na promocję raczej nie powinno mu zabraknąć. Część pieniędzy już wydano, m.in. na odpowiednie pozycjonowanie na stronie głównej GoDaddy.

Biorąc pod uwagę rosnącą popularność różnego typu programów lojalnościowych, dla których domena .club wydaje się wręcz stworzona, można spodziewać się, że .Club Domains nie powinien mieć większych problemów ze zwrotem z inwestycji.

Źródło: Domeny.pl / Domain Name Wire
Fot.: TLD Registry

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Jaka domena dla szkoły?

Jaka domena dla szkoły? Zobacz nasz przegląd

Zastanawiasz się jaka domena będzie optymalna dla szkoły? Pamiętaj, że adres, który zarejestrujesz powinien być krótki i łatwy do zapamiętania.. Zobacz rozszerzenia dla edukacji.

Czytaj dalej >>
Rynek domeny .pl [2Q2020]

Rynek domeny .pl [2Q2020]. Podsumowanie

NASK opublikował raport i podsumował drugi kwartał 2020 roku. Jak rozwijał się rynek domeny .pl? Co się zmieniło? Z jakich usług najczęściej korzystali abonenci i kim właściwie oni są? Zobaczcie krótkie podsumowanie raportu.

Czytaj dalej >>
Jaka domena dla firmy?

Jaka domena dla firmy? Zainspiruj się!

Stawiasz pierwsze kroki pod własną marką. Dopełniłeś wszelkich formalności i chcesz teraz opowiedzieć o tym światu? Budując stronę swojego produktu bądź usługi nie zapominaj o detalach. To na ich podstawie klient wypracowuje opinię na temat marki.

Czytaj dalej >>