Wyłudzania w sieci ciąg dalszy. Tym razem właściciele domen otrzymują e-maile o następującej treści:

Email do właściciela domeny o wyłudzenie domeny.

(kliknij aby powiększyć)

Oczywiście żadne dodawanie do wyszukiwarek nie jest konieczne, ponieważ największe wyszukiwarki na świecie, takie jak Google, Bing i Yahoo same znajdują większość istniejących stron. Właściwie to wystarczyłoby samo Google, bowiem w Polsce odpowiada za 93% zapytań. Właściwie tylko jeden przypadek usprawiedliwia taki ruch kiedy strona jest nowa, a jej właściciel nie chce czekać na zindeksowanie. Ale procedura jest tak prosta, że każdy powinien samodzielnie poradzić sobie z tym zadaniem. Dokładny opis postępowania jest dostępny na stronie Google. Jeżeli chodzi o pozycjonowanie to takie działanie praktycznie nic nie daje.

Załóżmy jednak, że kogoś interesuje nawet ta minimalna skuteczność (bardzo minimalna!), a nie chce albo nie ma czasu się tym zająć. Jak sprawdzi czy cokolwiek zostało zrobione? Otóż nie sprawdzi i prawdopodobnie tylko pozbędzie się 75$. Ale jeżeli ktoś się bardzo uprze to proszę bardzo. Podpowiemy tylko, że taką ?usługę? można znaleźć za 10-20 zł. Naszym zdaniem nadal nie warto…

Źródło: Domeny.pl
Fot.: Flickr/David Goehring

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Bezpieczeństwo

DMARC - czyli jak zwiększyć bezpieczeństwo korespondencji mailowej

DMARC - czyli jak zwiększyć bezpieczeństwo korespondencji mailowej

Codziennie wysyłamy globalnie setki tysięcy maili. Korespondencja mailowa zrewolucjonizowała komunikację. Bezpieczeństwo, słowo klucz nabiera szczególnego znaczenia. Poznaj rekord DMARC.

Czytaj dalej >>
Certyfikat VMC

Logo Twojej firmy w poczcie e-mail. Poznaj certyfikat VMC

VMC jest rodzajem certyfikatu cyfrowego, który potwierdza autentyczność Twojego logotypu w wiadomości. Oznacza to, że wysyłając e-mail, w skrzynce odbiorczej, adresat zamiast Twoich inicjałów, może zobaczyć logotyp Twojej marki.

Czytaj dalej >>
@Poczta Kwiatowa. Case study

®Poczta Kwiatowa, czyli jak bezpiecznie dostarczyć przesyłkę na drugi koniec świata?

Imieniny, urodziny? A może wyjątkowa rocznica? Lub po prostu, chęć powiedzenia “Dobrze, że jesteś”. Nie ważne czy jesteś blisko, czy daleko. ®Poczta Kwiatowa to rozwiązanie, które jest zawsze na czas.

Czytaj dalej >>